CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Mie Iul 08, 2009 2:32 pm

Salut!

Legat de detectarea resoftarii la serviceurile MCar, eu stiu ca pentru motoarele 2.0 Did cu EDC16 se poate vedea un contor al numarului de resoftari facute.
Deci daca nu ai facut nimic e 0. Daca ai facut ceva devine 1. Chiar si daca revii la setarile de fabrica contorul o sa fie 2!!!
In acest caz se pierde garantia, nu?

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Joi Iul 09, 2009 11:56 am

pt Carisma 1,8 Gdi se poate face ceva?? si cati "galbeni" tre sa dau ? optimizare ma intereseaza . Ms

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Iul 09, 2009 8:59 pm

@ Maximusdm
Din cate am inteles exista o solutie pentru a scrie softul si pentru a pastra nemodificat acel contor. Pentru asta cred ca cel mai bine ar fi sa ai o discutie (telefonica sau fata in fata) cu cei de la RacingCode

@ ssTour
Modelul este destul de rar in Romania si pana acum nu exista vreun 1.8 Gdi resoftat de catre RacingCode.
Daca ai drum prin Bucuresti poti sa vii la o citire de soft care nu dureaza mai mult de 10 minute si nu costa nimic.
Din momentul in care este sigur ca se poate citi softul se poate vorbi de optimizari.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Iul 10, 2009 1:53 am

sebastian, cu cat creste temperatura de lucru a motorului? sau a lichideului de racire?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Iul 12, 2009 5:58 pm

Raspuns de la Sebastian:
"Temepraturile despre care vorbesti raman in aceeasi zona de lucru, regimul termic nu este afectat."

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Iul 19, 2009 11:48 pm

Poze cu standul de masurare a puterii. (si a altor parametri)







Standul se afla pe pozitii. In cursul zilelor urmatoare se va monta.

Cateva detalii:

Puterea:
- 900 hp peak absorption AWD mode(1,800-hp optional, 50-50 Split)
- 2,500 hp peak measurement capacity AWD mode (50/50 Split)
- 900 hp peak absorption 2WD mode
- 1,500 hp peak measurement capacity 2WD mode

Loading: Racit cu aer si puterea absorbita cu ajutorul curentilor Eddy.(frana electromagnetica foarte constanta, nu are variatii in masurare chiar si dupa 30-40 teste consecutive)
Volanta standului cantareste 1000kg si el in total are cca 6000kg acceptand pe fiecare punte o sarcina de 2700Kg.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Iul 20, 2009 3:20 am

Sincer, ce a fost Sebastian rau de gura, dar scule are...trebuie sa recunosc. Respect pentru asta...

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Mie Iul 22, 2009 3:01 pm

salutare....din cate am inteles *** de euro ptr lancer classic 2.0l resoftare...dupa la cati cai ajunge?....si posibilitatea suparaalimentarii motorului?....cam la ce pret s-ar ridica..cu tot ce trebuie...

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Joi Iul 23, 2009 11:50 am

Doua intrebari .
1. Cam cati cai se pot castiga la Lancerul de 1,6 benzina ?
2. Consumul ramane la fel sau se modifica ( in plus evident) ?
Multumesc

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Iul 23, 2009 1:09 pm

1. 10 la suta din puterea masinii

2. teoretic scade...dar avand mai multi cp o sa fii un pic mai agresiv in condus si o sa ai impresia ca creste.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator