crestere performante colt cz3 1.3

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
vladutz
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Dum Iun 08, 2008 6:07 pm

Mesaj de vladutz » Dum Iun 08, 2008 6:20 pm

Sunt membru nou al acestui forum asa ca vreau sa-mi cer scuze daca nu-mi iese din prima postarea corecta a noului topic biggrin.gif.
Acum 3 zile mi-a fost livrat coltul meu cz3 1.3 si unul din regretele mele e ca nu mi l-au dat cu 1000 de km deja in bord...ca sa pot sa vad ce poate la 6000 de rpm. Alt regret ar fi ca nu am luat versiunea cu motor 1.5 pe benzina. Pot sa zic ca am cosmaruri noaptea din cauza asta...si acum mai ca imi vine sa plang cand ma gandesc ce zgarie branza prost am fost...puteam sa am o masina care ia suta sub 10 secunde :cry: .
Oricum acuma maslinutza e buna cumparata si ma intreb ce as putea sa ii fac ca sa fuga mai repede...banuiesc ca un chip la motor m-ar face sa pierd garantia???
Am mai auzit ceva de filtru sport...dar sincer nu prea ma pricep...daca exista cineva priceput care poate sami dea nishte indicatii, preturi, opinii...orice despre orice care nu duce la pierderea garantiei, as fi tare recunoscator.
Multumesc anticipat!

MUTAT IN CATEGORIA PERFORMANCE TUNING

Avatar utilizator
robbycar
EVO IV
Mesaje: 272
Membru din: Joi Feb 07, 2008 10:01 pm

Mesaj de robbycar » Dum Iun 08, 2008 8:44 pm

Masinile care se preteaza la cresterea puterii sunt in general turbo.La cele cum ai tu,din cate stiu eu, nu simti mare diferenta dupa modificarile pe care le vrei tu.
Eu asa stiu.Mai consulta-te.

Avatar utilizator
COObra
EVO IX
Mesaje: 1949
Membru din: Mar Mai 15, 2007 7:12 am

Mesaj de COObra » Lun Iun 09, 2008 4:58 am

................

Avatar utilizator
VooN
EVO IV
Mesaje: 337
Membru din: Lun Ian 21, 2008 4:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Iun 09, 2008 10:06 am

Nu stiu ce diferente sunt intr-un filtru sport in carcasa originala si unul standard. S-ar merita un kit de admisie directa cu filtru conic si tubulatura dar asta iese din discutie pt ca nu se mai ofera garantie.
Mai merge modificata evacuarea dupa catalizator si poate ai mai castiga 1-2 cai (maxim) dar castigul ar fi la sunet.
Modifocarile de genul asta se simt cat de cat la masinile puternice dar la cele pana in 150-200 cp nu stiu dc sunt sesizabile
Parca sunt colegi care au montat filtre sport pe Colt, sa zica ei ce au observat (in afara de consum).

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO V
Mesaje: 469
Membru din: Vin Noi 23, 2007 10:16 am

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Iun 09, 2008 6:31 pm

salutare,
parerea mea este ca inainte de toate ar trebui sa iti faci ceva la suspensie sa se lipeasca de sosea , ca sa ai cum sa sustii si dpdv al stabilitatii putere in plus. nu puterea este totul. puterea mai mare te ajuta la o liniuta, dar pe un drum virajat , o suspensie buna te ajuta mult mai mult.

Avatar utilizator
vladutz
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Dum Iun 08, 2008 6:07 pm

Mesaj de vladutz » Mie Iun 11, 2008 9:35 pm

Multumesc frumos pentru raspunsuri! Sa inteleg ca data viitoare tre sa caut din prima ceva mai puternic...oricum la banii astia chiar nu era altceva...
"Parca sunt colegi care au montat filtre sport pe Colt, sa zica ei ce au observat (in afara de consum)."
La ce te referi? Creste sau scade consumul?

Avatar utilizator
VooN
EVO IV
Mesaje: 337
Membru din: Lun Ian 21, 2008 4:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Iun 12, 2008 6:13 am

Creste.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator