CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 03, 2009 5:05 pm

Eh, nu stiu daca stii de mine, dar eu am o problema (inca nerezolvata) de cand am luat masina. Adica din septembrie. Sunt dezamagit de masina. Rau. Si nu doar din cauza acelei probleme. Oricat de faina e la drum lung (si chiar imi place sa merg cu ea), tot de Loganul meu imi este dor. E trist ca am ajuns sa am parerea asta, dar asta este. Dar e off-topic deja.


Nu stiu daca e psihoza, dar vad ca incep sa apara Si am vrut sa elimin orice posibila nelamurire

Resoftare nu am facut si nici nu fac. Nu prea sunt adeptul si doar asta mi-ar mai lipsi in tot rahatul in care ma aflu acuma cu garantia asta.

N-are rost sa fac flame prea mult. M-am luat de Sebastian si stiu de ce. Am punctat exact cu 3 citate. Indiferent de parerea mea personala referitor la aceasta masina, consider ca e cam mult spus "masina speciala".

In rest, success la vanzari Dar as sugera mai mult lucru pe marketing, ca e cam subtirel. Cei doi centi ai mei....

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Mar 03, 2009 8:20 pm

pretul e super-mega-extra exagerat fata de altii care fac lucruri de astea..si vorbesc de oameni cu referinte nu unul care azi a facut pentru prima data..dar stii cum: prost e ala care da, nu ala care cere
oricum se vede ca ne minti pe fata )..dai garantie la o masina "noua" dar care a fost in service la voi...nou in industria auto inseamna sub 2500km, daca o aduc in alt service decat cele autorizate de producator..pierd garantia..ceva imi scapa aici

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Mar 03, 2009 11:41 pm

Driverx modul tau de abordare este ingust si deplasat, dar te inteleg.
Inteleg si problemele tale cu masina ta si in cazul asta nici nu se pune problema de chiptuning . Am intrat pe topicul deschis de tine si incerc pe cat posibil sa dau o man de ajutor desi prin posta pe forum e mai greut. Bunavointa am cat despre capacitatea de a rezolva ... ramane de vazut, nu promit nimic, nu e genul meu.
Desigur masinile care merg la curse nu au parte de garantie, dar daca e un client linistit care odata de 10 ori pe an s-a dat si el... mai ales daca are un EVO insa daca vad sau aflu ca ace nefacute cu masina, macadam, cascadorii sarituri ...
Noi garantam doar ce am spus si masina in paralele trebuie sa mearga la reprezentanta pentru restul de garantie side revizi, noi schimbam doar consumabilele inca odata la un alt interval si face verificare de rutina.
Daca masina se strica se repara la reprezentanta und e in garantie si noi platim.
Foarte rar acordam garantia si doar la un anume tip de modificari.

QUOTE (ligla @ Mar 3 2009, 08:20 PM) pretul e super-mega-extra exagerat fata de altii care fac lucruri de astea..si vorbesc de oameni cu referinte nu unul care azi a facut pentru prima data..dar stii cum: prost e ala care da, nu ala care cere
oricum se vede ca ne minti pe fata )..dai garantie la o masina "noua" dar care a fost in service la voi...nou in industria auto inseamna sub 2500km, daca o aduc in alt service decat cele autorizate de producator..pierd garantia..ceva imi scapa aici
Totusi cred ca 400 euro pentru o treaba bine facuta nu este asa de mult.
De mintit nu-mi sta in caracter sa o fac iar explicatile le ai mai sus.
Te rog sa te pui la punct cu legile europene in materie de service. Revizile le poti face in orice service cu gradul respectiv, daca folosesti consumabile agreeate de producator, doar garantia e data de reprezentante.
Deci cine nu stia daca are Opel poate face service in conditile spuse la Mercedes. Stampila de service pe carte pentru revizii e valabila. Cine nu stia afala acum.
Faptul ca asta nu e o uzanta, ma scuzati dar...

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Mar 04, 2009 9:04 am

QUOTE Da poate e gresela mea ca nu am dat suficiente explicatii, dar am sa ma cobor putin si am sa dau cateva explicatii usor de digerat

ne scuzati dom' profesor ca noi suntem mai nestiutori
wtf?! tu nu cred ca faci diferenta intre service autorizat RAR si service autorizat de importator/producator...
Intamplator lucrez pentru un dealer auto(nu, nu e dealer mitsu ) si cum naiba in service nu vad alte marci de masini?!intr-un an nici una..nici macar una alta marca in timpul programului..oare nimeni nu stie de kestia asta in afara de tine?

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Mar 04, 2009 9:45 am

Acum ati sarit toti pe Sebastian...
Nu stiu daca ati vazut filmuletul de prezentare de AICI. Mie imi place ce am vazut acolo.

@Sebastian - de ce sunteti voi singurii care puteti face operatiunile descrise de tine mai sus? Echipamente sa zicem ca pot face si altii rost. Aveti vreun agreement cu producatorii, aveti acces la date tehnice la care altii nu au acces?

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Mie Mar 04, 2009 10:29 am

Deci s-a deviat de la subiect .
Ideea este ca eu nu dau 400 eur pentru asa ceva , cand altii isi modifica masinile la alte firme de profil cu jumatate din aceasta suma. Riscuri iti asumi oricum pentru ca aici nu e vorba de o comparatie gen : daca vrei o masina buna iti cumperi BMW daca nu ai bani iti cumperi Dacia Logan pentru ca nu poti spune despre firma lui Sebastian ca e cea "premium" ( BMW in comparatia de mai sus ) iar firma lui JEFF cea proasta ( Dacia ) .
Deci inca o data diferenta de pret este fff mare si nu vad nici un argument solid care sa justifice aceasta diferenta !
Ce sa-ti doresc Sebastian..vanzare buna !

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Mar 04, 2009 10:53 am

QUOTE (J.B. @ Mar 4 2009, 10:29 AM) Deci s-a deviat de la subiect .
Ideea este ca eu nu dau 400 eur pentru asa ceva , cand altii isi modifica masinile la alte firme de profil cu jumatate din aceasta suma. Riscuri iti asumi oricum pentru ca aici nu e vorba de o comparatie gen : daca vrei o masina buna iti cumperi BMW daca nu ai bani iti cumperi Dacia Logan pentru ca nu poti spune despre firma lui Sebastian ca e cea "premium" ( BMW in comparatia de mai sus ) iar firma lui JEFF cea proasta ( Dacia ) .
Deci inca o data diferenta de pret este fff mare si nu vad nici un argument solid care sa justifice aceasta diferenta !
Ce sa-ti doresc Sebastian..vanzare buna !
Din ce am inteles eu, diferenta intre Sebastian si Jeff este ca Sebastian face personal modificarea softului, pe cand Jeff lucreaza "prin posta", il trimite in Italia, se modifica si apoi se pune pe masina.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Mar 04, 2009 12:28 pm

QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 3 2009, 11:41 PM) Driverx modul tau de abordare este ingust si deplasat, dar te inteleg.
....
Nu e ingust deloc. Probabil cei mai ingusti sunt chiar clientii, care pun botu la texte dinastea bune de uns partea dintre cele 3 romburi. Ai facut o afirmatie. Daca poate ai si argumente de ce un Mitsubishi ar fi masina speciala sau de ce ar fi niste cunoscatori proprietarii barcilor astora, poate niste ingusti si deplasati ca mine s-ar mai retrage. Iar in final lumea ar fi mai lamurita si poate ti-ar intelege mai bine marketingu'.


QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 3 2009, 11:41 PM) ....
Inteleg si problemele tale cu masina ta si in cazul asta nici nu se pune problema de chiptuning . Am intrat pe topicul deschis de tine si incerc pe cat posibil sa dau o man de ajutor desi prin posta pe forum e mai greut. Bunavointa am cat despre capacitatea de a rezolva ... ramane de vazut, nu promit nimic, nu e genul meu.
Legat de gunoiu' meu. Ce sa zic. E ceva cu ea. NU o sa ma opresc pana nu o fac asa cum ar trebui. Am trecut de la Logan la gunoiu asta pentru a avea satisfactii nu pentru a face compromisuri. Chiptuning n-am vrut si nici nu vreau. Deci chiar nu se pune problema. As fi curios totusi cum ar merge masina mea cu mecanica si senzorii care ii are cu un ECU vechi sau cu ROM-ul de la un ECU vechi. Tehnic cum si daca e posibil nu stiu, dar sunt tare curios....

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Mar 04, 2009 12:50 pm

As vrea sa va rog sa nu iscati polemici referitor la marfa oferita de unul sau alt tuner, legat de pret, procedura etc. Fiecare face cum crede, ofera ce are si la pretul calculat de el. Piata este libera, clientul e dator sa se informeze, sa se documenteze iar la final decide ce alege.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Mar 04, 2009 2:45 pm

Ce spune Jeff e perfect real, fiecare are o oferta si o pune cum vrea dar ane raporta la ce fac altii sau ... nu e ok.
Hai sa discutam corect si cinstit fara sa creem artificial discutii intre cei care ofera aceste servicii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori