CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Oct 18, 2008 6:40 pm

Stiind ca este un capitol interesant acest subiect mi-am spus ca e bine sa va informez.
Am sa fac acest topic separat pentru a nu ne suprapune cu alte oferte si a putea discuta civilizat si la obiect.
Din start va spun ca nu oferim solutii ieftine si nici scumpe nu cautam sa fie, nefiind sustinatorii teoriei ca daca e scump este si mai bun.
Noi oferim o calitate confrm standardelor RacingCode si oferim un pret pe care noi il consideram ca fiind corect.
Lucr?m ?n domeniul tuningului&motorsportului si ingienriei, iar echipa noastr? se concentreaz?, se ocup? de inova?ii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse ?i proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea ?i cre?terea puterii motorului ?n mod eficient, stabil, durabil ?i garantat.
Performan?a noastr? superioar? nu afecteaz? durata de via?? a motorului sau alte dispozitive mecanice ale ma?inii( sau motocicletei )Dvs. deoarece nu se dep??esc parametrii de func?ionare ai motorului furniza?i de c?tre produc?tor.

Resoftam aproape toata gama oferita de Mitsubishi cu cateva mici exceptii care sunt si ele pe lista te asteptare.

Suntem deja consacrati in ce priveste modificarile de Mitsubishi benzina, turbo si aspirate, iar daca aveti intrebari am sa va raspund in masura posibilitatilor, cunostintelor, timpului si interesului avute.
Prefer sa discutam aici mai mult de modelele diesel care pana nu demult au fost cam vitregite din pdv al modificarilor.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Oct 18, 2008 7:00 pm

Mitsubishi Outlander Lancer 2.0 DI-D 140PS
Serie Racing Code
Capacitate Cilindrica 1968 cm³

Performan?a 140 PS (103 kw) 170 PS (125 kw)

Cuplu motor 310 Nm 380 Nm

Cuplu maxim la (rpm) 1750 U/min 1750 U/min
Fişiere ataşate
outlander20did.JPG
outlander20did.JPG (9.27 KiB) Vizualizat de 7686 ori

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Oct 18, 2008 7:12 pm

COLT

Mitsubishi Colt 1.5 DI-D 68PS
Serie Racing Code
Capacitate Cilindrica 1493 cm³

Performan?a 68 PS (50 kw) 95 PS (70 kw)

Cuplu motor 160 Nm 210 Nm

Cuplu maxim la (rpm) 1800 U/min 1800 U/min

V max 165 km/h 178 km/h


0 la 100 13,3 s 11 s

Consum l/100 km 4,4 l 4,4 l

Exista si modelul mai puternic.

Mitsubishi Colt 1.5 DI-D 95PS
Serie Racing Code
Capacitate Cilindrica 1493 cm³

Performan?a 95 PS (70 kw) 120 PS (88 kw)

Cuplu motor 210 Nm 250 Nm

Cuplu maxim la (rpm) 1800 U/min 1800 U/min

V max 178 km/h 191 km/h

eliminare limitator V max nu

0 la 100 11 s 9,9 s

Consum l/100 km 4,6 l 4,6 l
Fişiere ataşate
colt15did68.JPG
colt15did68.JPG (9.72 KiB) Vizualizat de 7652 ori
colt15di95.JPG
colt15di95.JPG (10.63 KiB) Vizualizat de 7655 ori

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Oct 18, 2008 8:26 pm

Mitsubishi
Vehicle Installation org./mod. Output Nm org./mod. VMAX Price Euro
1.5 DI-D 68PS COLT B,CF,BS 68hp 95hp 160 210 599.00 EDC16+
1.5 DI-D 95PS COLT B,CF,BS 95hp 120hp 210 250 599.00 EDC16+
1.9 DI-D Carisma,Space Star C,K,CF,BS 102hp 125hp 215 265 549.00 EDC15
1.9 DI-D Carisma,Space Star C,K,CF,BS 115hp 135hp 265 310 549.00 EDC15
2.0 DI-D Grandis B,CF 136hp 165hp 265 340 649.00 EDC16
2.0 DI-D Lancer, Outlander B,CF 140hp 170hp 310 380 649.00 EDC16
2.2 DI-D Outlander B,CF 156hp 185hp 380 430 649.00 EDC16
3.0 DI-D Canter C 125hp 150hp 297 345 549.00 EDC15
2.5 DI-D L200,Pajero PS 115hp 138hp 240 280 699.00 Mitsubishi
2.5 DI-D L200 PS 136hp 165hp 314 360 699.00 Mitsubishi
3.2 DI-D Pajero PS 163hp 190hp 310 355 699.00 Mitsubishi
3.2 DI-D Pajero PS 170hp 195hp 373 420 699.00 Mitsubishi
1.5 Turbo Colt PS 150hp 180hp 210 250 699.00 Mitsubishi sau 201
2.0T Outlander PS 202hp 250hp 303 360 600.00 Mitsu
2.4 Outlander PS 170hp 182hp 232 245 500.00 Mitsu
2.0T Lancer EVO V CF 280hp 320hp 380 425 600.00 Mitsu
2.0T Lancer EVO VI CF 280hp 320hp 373 420 600.00 Mitsu
2.0T Lancer EVO VII CF 280hp 320hp 383 430 600.00 Mitsu
2.0T Lancer EVO VIII CF 265hp 310hp 355 410 600.00 Mitsu
2.0T Lancer EVO IX CF 280hp 325hp 355 420 600.00 Mitsu
3.8 Pajero PS 247hp 260hp 329 343 799.00 Mitsu

Inca nu e complet dar urmeaza, timp sa avem.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Dum Oct 19, 2008 12:00 am

te rog pe lancer 2.0 benzina 2008 (uitete la semnatura)... + pret (se poate si pe privat)

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Oct 19, 2008 11:31 am

Deoarece asa cum am spus aici doresc sa vorbim despre diesel am raspuns prin intermediul unui mesaj privat.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Oct 22, 2008 5:55 pm

Lancerul de 1.6 si 2.0 versiunea penultima se resofteaza ca si alte masini aspirate din generatia ei la 400 euro.

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Mie Oct 22, 2008 6:26 pm

Pentru Colt cz3 1.1 12v din 2007 daca imi poti da niste date.
Multumesc!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Oct 22, 2008 6:30 pm

Pot sa-ti dau date dar daca dau acum un pret ma injuri mai stai cam o luna si vedem cat putem sa aducem de ok pretul.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Noi 08, 2008 3:40 pm

Posibilitatea de softare este nelimitata si avem mai multe variante de soft deja configurate sau 100% personalizate.
Se poate softa in trei variante:
- OPTIMIZARE in functie de modificarile mecanice fara sa fie impinsa se fac ajustarile corecte si automat va fi o mica crestere de putere cu scadere de consum. In mod normal aceasta operatie ar trebui sa nu lipseasca la nici un automobil caruia i-au fost schimbate piesele de serie cu unele mai performante.
- TUNING include tot ce se face la "AJUSTARE" si gestiunea electronica a motorului va fi ceva mai agresiva in vederea sporiri performantelor dinamice, dar nu in detrimentul consumului si a fiabilitatii pe termen lung.
- RACING include tot ce se face la "AJUSTARE" si gestiunea electronica a motorului se seteaza pentru obtinerea de performante in limite de siguranta in functie de modificarile masinii, ridicand nepericulos spre limitele superioare anumiti parametri, totul fiind bine si stintific studiat de la caz la caz. Electronica este foarte permisiva in tmp ce piesele mecanice au limite bine determinate.
- ALTE OPERATII in functie de model ar fi:
* ANULAREA "LIMITATORULUI DE "VITEZA MAXIMA"
* ACTIVARE/DEZACTIVARE "ESP"
* ACTIVARE?DEZACTIVARE"LUNCH CONTROL"
* ALS anti lag system pt variantele turbo
Softurile sunt total individuale apartinand fiecarei masini in parte. Nu sunt generale sau interschimbabile, iar modificarile se fac cu pasi mici si siguri fiind necesare mai multe etape sanatoase pana la o crestere spectaculoasa de performante.
In lume sunt foarte putini care pot modifica aceste softuri de pe Subaru si extrem de putini si de scumpi cand vorbim de performanta reala si calitate.
Aici totul se regleaza pas cu pas si fiecare 50rpm sunt analizate, nu se fac interpolari care pot ascunde mari deficiente.
Avem aces direct de la sursa si posibilitatea de a decripta softurile de Mitsubishi puse de multi tuneri consacrati cum ar fi in Europa , Rallyart, Prodrive sau in Japonia ZeroSports si altii, dar nu prea multi.
Europeni sunt destul de superficiali in resoftare, modificand brutal avansul, benzina si presiunea in turbo, folosind un nr mic de harti si interpolari foarte dese.
Sunt multi parametri care se pot gestiona iar procesorul de la ECU Mitsubishi e foarte performant, compatibil cu Motorola de pe MoTeC.
Baza de date ne permite accesul si la softuri de serie larga cum ar fi cele ale firmelor sus mentionate, dar noi le ajustam dupa modificarile hard ale masinii si alti factori folosind mult mai multe variabile.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori