CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Ian 01, 2016 1:56 am

LA MULTI ANI !!!

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Vin Ian 01, 2016 4:06 am

Multumim

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Ian 05, 2016 5:37 am

In acest moment noi suntem pregatiti de lucru si asteptam cererile dumneavoastra de oferta.

Mitsu.ro

- masina ta si prietenei tale le testam cand vrei cu cost zero.
- Pentru moderatori la dyno propun sa primeasca pret promotional 150RON pt. 4x4 si 100RON 4x2.
- pentru resoftari discutam de la caz la caz

Reduceri
- testare dyno pret de lista 4x4 100Euro , 4x2 50Euro, reducere 25%
- inchiriere dyno / 1h pret de lista 150 Euro, reducere 30%
- setare standalone de la zero pret de lista 1000 Euro , reducere 20%
- setare standalone pentru ajustari 650Euro, reducere 20% (se refera la revenire dupa alte modificari importante, injectoare, axe, turbo, capacitate cilindrica)
- setare sdandalone plecand de la un soft functional 850 Euro, reducere 20%
- chiptuning la pretul de lista se acorda o reducere de maxim 20% pentru majoritatea modelelor.
- daca masina are modificari majore se vor acorda si alte facilitati de pret, se refera la masinile de inalta performanta.

Lista chiptuning:
Mitsubishi Engine Power [PS] Engine Torque [Nm]
Stock Mod Stock Mod List Price
1.5 DI-D 68PS COLT 68 95 160 210 199
1.5 DI-D 95PS COLT 95 120 210 250 199
1.8 Di-D LP ASX 116 150 300 350 650
1.8 Di-D ASX 150 175 300 350 650
1.9 DI-D Carisma, Space Star 102 125 215 265 199
1.9 DI-D Carisma, Space Star 115 135 265 310 199
2.0 DI-D Grandis 136 165 265 340 249
2.0 DI-D Lancer, Outlander 140 170 310 380 249
2.2 DI-D Outlander 156 185 380 430 249
3.0 DI-D Canter 125 150 297 345 650
2.5 DI-D L200, Pajero 115 138 240 280 650
2.5 DI-D L200 136 165 314 360 650
3.2 DI-D Pajero 163 190 310 355 650
3.2 DI-D Pajero 170 195 373 420 650
1.5 Turbo Colt 150 175 210 250 650
2.0T Outlander 202 250 303 360 650
2.4 Outlander 170 182 232 245 400
2.0T Lancer EVO V 280 320 380 425 400
2.0T Lancer EVO VI & TM 280 320 373 420 449
2.0T Lancer EVO VII 280 320 383 430 500
2.0T Lancer EVO VIII 265 310 355 410 600
2.0T Lancer EVO VIII-dual soft(eco&pwr) 265 280/310 355 390/410 750
2.0T Lancer EVO IX 280 330 355 420 650
2.0T Lancer EVO IX - dual soft(eco&pwr) 280 285/325 355 395/420 800
2.0T Lancer EVO X MR/GSR 295 355 366 450 850
2.0T Lancer Ralliart 240 285 343 390 750
3.8 Pajero 247 260 329 343 650
1.6 Lancer 98 110 150 160 299
1.3 Lancer 95 103 125 130 299
1.8 Lancer - MIVEC 143 156 178 192 399
1.5 Colt, Lancer 109 115 145 150 399
1.6 Lancer/ASX - MIVEC 117 130 154 165 399
2.0 Lancer 135 150 176 190 299
2.0T Lancer EVO X MR/GSR dual soft 295 300/355 366 375/450 1050
Softuri individualizate conform doleantelor clientului, in limitele corecte permise de auto in cauza.
Pentru modificari mari, schimbare de capacitate, de axe cu came, montare turbo, compresor, …
costurile sunt mai mari si se stabilesc in functie de volumul de munca.
Putere maxima gestionata pana in acest moment pe Mitsubishi +650 WBHP, fiabil in regim de curse, campion.
Pentru modele care nu apar in lista va rugam sa cereti pret .

Reduceri Racing Code:

- testare dyno pret de lista 4x4 100Euro , 4x2 50Euro.
- inchiriere dyno / 1h pret de lista 150 Euro, reducere 20%
- testare dyno dubla inainte si dupa resoftare 75Euro , se aplica doar pentru masinile resoftate de noi, reducere 20% . La masinile de performanta EVO si Ralliart este deja inclus in pret.
- setare standalone de la zero pret de lista 1000 Euro , reducere 20%
- setare standalone pentru ajustari 650Euro, reducere 20% (se refera la revenire dupa alte modificari importante, injectoare, axe, turbo, capacitate cilindrica)
- setare stadandalone plecand de la un soft functional 850 Euro, reducere 20%
- Pentru masinile cu modificari majore pretul operatiei de resoftare se discuta in parte, in vederea cunosterii lucrarii si a evaluarii volumului de munca necesar, pastrand dreptul de a refuza masinile ale caror solutii tehnice nu inspira incredere.

In viitor vom putea discuta si de operatiuni de service, acum intervenim doar in situatii speciale, prin intermediul colaboratorilor.
Importam doar la comanda piese de performanta si se discutam punctual ce este necesar.


Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Ian 08, 2016 7:43 am

Ma gandesc ca multi dintre voi aveti in jurul vostru, chiar in imediata apropiere si alte marci decat Seat.
Deasemenea utilizarea testarilor dyno poate sa fie foarte benefica si de multe orinueste un mof fiind cea care ajutalaanumite diagnosticari.

Am sa incep prin a va prezenta un Ford Focus 1.6ecoboost pe dyno la noi chiar daca modificarea softului nu ne apartine si apartine Dimsport din Romania, lui Ceky.

Aici proprietarul a vrut sa verifice ce se intampla cu masina sa inainte de modificare si dupa, chiar daca nu isi dorea o modificare foarte impinsa, probabil a primit ce si-a dorit.

Un alt caz este cel al uni EVO 9 cu mici modificari, fosta masina a lui ONO41, Daniel Onoriu.
Noul proprietar un impatimit al automobilului si un fin utilizator a realizat ca masina lui are anumite probleme tehnice, unele usor de observat altele destul de greu sau aproape imposibil de detectat intr-un service normal. A reclamat mai multe probleme de functionare:
- pierdere de putere
- crestere enorma de consum 27% la mers normal in oras
- alte disfunctionalitati in mersul masinii.
A fost cu masina in multe serviceuri chiar si in reprezentante insa bani dati si pacientul tot cu probleme.

Este foarte interesant de urmarit graficul comparativ al pierderilor in transmisie care a permis sa tragem comcluzia corecta privind lipsa de putere si consumul, desigur dupa ce am verificat fizic si in mers motorul cu maisna pe dyno.
Pierderile in cazul lui sunt mai mari la o zona medie de functionare cu cca. 40hp, aceassta masina merge cu o frana de pana la 50hp in permamenta, fapt care genereaza consumul exorbitant si lipsa de putere a masinii.
DIn punct de vedere functionare motor problemele nu erau asa de grave daca se rezolva:
- pompa de benzina
- debitmetru
- sonda lambda 1








Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Ian 08, 2016 10:26 pm

SUBARU IMPREZA WRX STI 2005
Reconversie volan de la dreapta la stanga.
Motor EJ20, cu transmisie dota cu DCCD.

Modificarile nu sunt numeroase dar sunt ce trebuie:
- pompa de benzina cu debit marit la 255l/h
- adimsie Blitz
- BOV HKS
- evacuare cu doua catalizatoare Roger Clark Motorsport
- remapare

Unul din clientii nostri fideli a cumparat acest exemplar rar si foarte bun.
Masina avea modificarile deja facute si parea sa functioneze in regula cu exceptia unor mici erori.
Masina avenit la noi pentru o testare dyno si o diagnisticare, verificare.
Am testat masina monitorizand functionarea si am obtinut 302hp si 398Nm, fapt care era posibil decat in prezenta unui soft, la modificarile mecanice care le avea deja. Din spusele propietarului softul era de la Okan ce detine firma de tuning Zod fiind specializat in asa zise setari de performanta.
Nu putem sa spunem ca functiona incorect si periculos la prima vedere.
Clientul a spus ca nu e suficient si ca doreste mai mult in limita unei bune functionari, astfel am inceput cu o analiza a softului.

Deoarece puterea obtinuta dupa resoftare era mica, un plus de 30hp la o masina de genul asta care are si evacuare nu impresioneaza, cel putin nu pe noi care setam amsinile astea inca de cand au aparut.
Soful care era deja incarcat avea grave deficiente de conceptie:
- admisia nu era rescalata de la 5000rpm maisna mergand pe cap de tabel
- avansul ajustat in jos peste tot, ca o metoda de protectie, dar nu este corect sa fie retras peste tot iar in unele locuri chiar se creste, pentru protectie dar si pentru eficienta. Din acest motiv consumul era mare dar cel mai rau era ca la mers constant cu sarcina mica medie la drum masina ridica un EGT exorbitant. Faptul cu EGT fiind semnatura acestui tuner, fiind observat chiar si de amatori:


- amestecul destul de conservativ si putin franjurat, cobinatia perfecta cu avansul retras pentru ridicarea periculoasa a EGT si desigur nu e pericolul mare cum spune desteptul asta in imaginea anterioara... catalizatorului ii place temp mare si e departe de motor dar galeriile, garniturile, turbina supapele...
- presiunea e demna de cascadorii rasului, senzorul original de presiune la Subaru este de 1.55bari in absolut 2.55bari si daca ai scris 1.6 in soft e clar ca poate urca oricat necontrolat. limitarea era pusa la 4.2 bari . Poate va intrebati ce insemna asta de fapt, insemna ca nu ma are limitare de presiune si daca dintr-un motiv mecanic, electric... presiunea nu e perfect controlata presiunea urca oricat spargand motorul, turbina...
Asa ceva nu se face! Este vorba de siguranta motorului. Dar este mai rau decat atat.
Pe intelesul tuturor as putea spune ca ecu utilizeaza doua softuri unul de serviciu si unul de protectie. Softul de serviciu este activ automat tot timpul cat masina functioneaza corect, fara ca motorul sa fie stresat de ceva din functionarea lui, altfe automat sa se protejeze sare in versiunea de protectie care are presiunea inhibata, amestec bogat ... setari conservatoare, poti utiliza masina dar cu consum mare si performante slabe.
Este clra ca individul care a facut softul nu stie ce face sau nu are acces la soft asa cum trebuie, noi avem acces total la aceste softuri. In ambele situatii este foarte grav, iar cans spun asta ma bazez pe imbecilitatea rationamentului de a seta ambele softuri, de serviciu si de siguranta lafel cu aceleasi valori. Ma exprim mai clar softul de servici avea valori egale cu softul de siguranta. Era suficeint un mic furtunas la turbo sa cedez, fapt care se intampla si motorul era distus inc ateva secunde in loc sa intre in protectie sa dea in nas cum se spune si sa intre automat in softul protectiv de siguranta...
Nu mai continui ca nu are sens, dar cand stiu ca anturajul lui tipa ca motoarele de Subaru nu sunt fiabile si ca EJ25 se strica sigur ... inteleg pe ce se bazeaza. Din pacate sunt tot felul de ologofreni care iau ceea ce scriu ca pe o chestiune personala ... departe de mine gandul asta dar punctual trebuie cineva sa le atraga atentia mai ales ca au creeat stare de psihoza in randul posesorilor de EJ25.
EJ20 este un motor robust in timp ce ej25 are anumite sensibilitati si trebuie tratat responsabil, insa in astfel de situatii e clar la gunoi.




Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Ian 22, 2016 6:48 pm

In curand va vom oferi si operatiuni de service la noul sediu!

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Ian 24, 2016 7:17 pm

Cine vine la noi maine? Doar pentru dyno si tuning serviceul se deschide in noul sediu imediat ce ne vom muta.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Feb 12, 2016 10:52 pm

Un turometru la sediul nostru in setari!
Evo 9 engine:

https://www.youtube.com/watch?v=k4UAQBK ... e=youtu.be

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Feb 14, 2016 8:30 am

Mitsubishi Colt 1.3 95hp si 125Nm declarati de producator

Se pare ca Mitsubishi au fost zgarciti cu valorile declarate in acest caz, motorul dezvoltand mai mult decat s-a preconizat:
- 103hp
- 132Nm
Mentionam ca este un model stoc asupra cauria nu s-a intervenit mecanic.



Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Dum Mar 13, 2016 7:54 pm

Peugeot 207 1.6 turbo

150hp 240Nm declarati de producator
135hp si 238Nm valori reale, dar cu benzina de 95, cu alte bujii decat cele originale si probabil catalizatorul putin colmatat.
Oricum nu trebuie pierdut din vedere ca multi producatori mint siasta s-a vazut cel mai bine in cazul VW.

SKODA OCTAVIA III RS VRS - DSG 2.0 turbo benzina (220hp declarati de producator)
Modificari :
- custom exhaust by Pilot Service
- filtru de aer
- soft personalizat Racing Code
In urma resoftarii masina a castigat peste 50hp si cca. 60Nm.
In mod cert se putea castiga mai mult la cuplu insa din motive legate de cutia de viteze DSG ne-am limitat la atat.
Fişiere ataşate
20160301_123645.jpg
20160301_123645.jpg (5.47 MiB) Vizualizat de 2772 ori
20160301_123638.jpg
20160301_123638.jpg (4.46 MiB) Vizualizat de 2774 ori
20160301_123629.jpg
20160301_123629.jpg (4.54 MiB) Vizualizat de 2776 ori
20160302_153219.jpg
20160302_153219.jpg (3.49 MiB) Vizualizat de 2772 ori
20160302_153207.jpg
20160302_153207.jpg (4.1 MiB) Vizualizat de 2775 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori