CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Oct 02, 2015 5:31 pm

Acum avem o reducere la resoftari fara dyno la modelele Mitsubishi.
Va asteptam solicitarile prin e-mail.

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Joi Oct 08, 2015 6:14 pm

Salut! Am si eu o întrebare: Remaparea afectează itp-ul? As vrea sa-mi fac si eu la coltul meu o remapare, da nu stiu care ii faza cu itp-ul...

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Sâm Noi 07, 2015 8:47 am

Salut,
Daca primeam intrebarea prin e-mail raspundeam de mult la ea.
Nu nu vor fi probleme de noxe la ITP, dupa remapare in toata Europa. De obicei iese ceva mai bine datorita optimizarii combustiei.
Care versiune de putere este 1.5 DI-D-ul tau?

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Mar Noi 24, 2015 11:31 am

Salut! Am versiunea de 95 CP

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Dec 01, 2015 8:57 am

O modificare decenta arata asa:



Nu da fum, nu sunt probleme de noxe la ITP, nu consumamai mult si nu afecteaza in mod negativ fiabilitatea. Costul acestei modificari este de 250 Euro pentru cei de pe forum, dar urmeaza o campanie si o putem modifica la 150 Euro.

Pentru o mai buna operativitate va rugam sa folositi adresa de e-mail office@racingcode.ro . Intram si pe forum insa nu chiar in fiecare zi.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Dec 01, 2015 11:02 pm

MEGAOFERTA!

In perioada 07-18 Decembrie 2015, Racing Code face o promotie speciala pentru iubitorii de viteza si performanta. Poti avea acum un soft pentru masina ta achizitionat la numai 50% din pretul de lista. Este o reeditare a campaniei de reducere din anii trecuti, dorind sa devina o obisnuinta.

Daca vrei sa-ti faci un cadou special de Craciun, poti sa-ti dai in plus cativa cai putere si Nm, desigur. De fapt, asta o poti face oricand, insa doar acum poti sa te bucuri de putere mai mare la jumatate de pret. Racing Code, specialisti in domeniul performantei, vin in intampinarea pasionatilor de adrenalina si viteza cu o promotie speciala: pana la 18 Decembrie ai reducere 50%!

REDUCERILE DE 50% SE APLICA DIN LISTA DE PRETURI LA TOATE MODELE LA CARE MODIFICAREA SOFTULUI SE POATE FACE PRIN PORTUL OBD SI LA CARE NU ESTE IMPERIOS NECESARA UTILIZAREA DYNOULUI! TOATE PROAPE TOATE MODELE VOR PRIMI REDUCERE DE PRET!
Modele Subaru WRX, STI Mitsubishi EVO, Ralliart Nissan GT-R nu sunt incluse in promotie, la aceste modele fiind imperios necesara utilizarea dyno in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile si consideram ca au fost cele mai bune exemple, existand si alte modele excluse.
In unele cazuri este posibil sa putem oferi reduceri mai mari de 50%, iar in altele sa nu atingem exact aceasta valoare, insa va garantam ca lista noastra de preturi nu a fost actualizata de Black Friday, este veche de cativa ani asa ca e posibil sa existe unele modificari. Masinile mai noi datorita electronicii mai avansate nu beneficiaza de acelasi plafon de reducere.
Reducerea este valabila numai cu programare, urmarind pasii urmatori:
1. Trimite un mail la office@racingcode.ro cu titlul REDUCERE 50% in care sa dai detalii despre masina: marca, model, an de fabricatie, tip de carburant, capacitate cilindrica, puterea din talon, tip de transmisie (sa fie specificat daca este automata) sau o copie dupa certificatul de inmatriculare.
2. Mentionati o data aproximativa care va convine in perioada de promotie.
3. Va rog explicati ce doriti de la masina si cum trebuie sa incline balanta intre performanta si consum de combustibil.
Contact:
office@racingcode.ro
Telefon: 0723691731 de preferat SMS si revenim cu apel telefonic imediat ce putem, la noi e mult zgomot de la dyno si purtam casti antifonice.

Cateva exemple de pret:
Audi A4 3.0TDI - 200 Euro
VW Golf 5 TDI BKD - 150 Euro
BMW E39 530d - 130 Euro
BMW E39 525d - 125 Euro
Opel Astra H 1.7cdti - 150 Euro
Opel Astra H 2.0 turbo - 150 Euro
VW Passat B6 2.0tdi - 175 Euro
BMW E46 320D - 150 Euro
Dacia Logan 1.6MPI - 50 Euro
Subaru H4 Diesel 250 Euro
Mitsubishi Lancer/Outlander 2.0 DID 150 Euro

Va rugam cereti oferte si pentru modele care nu se inscriu perfect ofertei in functie de programari vom incerca sa oferim preturi speciale si pentru acesti posesori!


Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Dec 02, 2015 7:23 pm

EVO X stroker kit 2.2 HKS/turbo HKS, intake HKS, exhaust HKS, injectors HKS ...HKS
Settings by Racing Code / Mustang dyno .
https://www.youtube.com/watch?v=TqZHVu2kX3k

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 14, 2015 7:54 pm

Mitsubishi Lancer Evolution X SST

DUAL MAP ( mai fac si altii asa ceva pe la noi? daca raspunsul e da sunt curios pe la ce pret...) = doua softuri cu schimbare de la bord.

Power & Eco

353BHP - POWER
317BHP - ECO



Avatar utilizator
vmarian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 8:40 pm

Mesaj de vmarian » Mar Dec 15, 2015 7:32 am

Am profitat si eu de aceasta promotie si i-am facut mitsei mele cadou de sarbatori un soft modificat de Racing code. Pretul a fost 150 de E si a constat in modificarea softului fara testare dyno.
Cerinta mea a fost ca softul sa fie modificat pt o functionare cat mai corecta a motorului, fara cresterea consumului de combustibil si a noxelor emise. Nu m-a interesat o crestere de putere asa ca nu voi discuta despre acest aspect, am sa va povestesc doar ce am simtit ca s-a schimbat concret in comportamentul masinii !
Inca de la primul km am obsrvat ca masina se conduce mai usor, acceleratia se face liniar, in functie de cat apas pedala, nu dupa propria vointa a masinii ! Inainte de modificare, la simpla atingere a pedalei, turatia crestea direct peste 1500 rpm, nu puteam sa merg incet cu treapta 1 la turatie mica, gen... 1000 rpm ! Am scapat si de socurile pe care le aveam la schimbarea treptelor de viteza, inainte trebuia sa o gadil din ambreiaj si acceleratie ca sa nu ma bruscheze, acum este mult mai permisiva si pot schimba la orice turatie fara nici o problema. As fi vrut sa scap si de turatia enervant de mare pe care o are motorul pana se incalzeste, dar mi s-a spus ca asta nu este posibil din soft. Am sa revin si cu impresii despre consum dupa ce voi merge mai multi km, pana acum nu am facut decat vreo 100 de km de la resoftare si nu pot sa imi dau seama.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Dec 17, 2015 7:08 am

Multumim pentru feedback! In principiu la acelasi stil de mers consumul nu trebuie sa creasca ci eventualsa scada putin datorita optimizarilor, insa nu va asteptati la o economie de carburant considerabila, mai ales cand e vorba de un motor micut.

Despre perioada de promotie va pot spune ca este pe final si mai putem programa maine doua masini.
Pe cei interesati ii rog sa ne contacteze direct prin e-mail la: office@racingcode.ro sau prin sms la 0723691731. Este de preferat e-mai cu o copie de la certificatul de inmatriculare sau datele masinii: marca, model, an, tip combustibil, capacitate, putere.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori