CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
OPEL ASTRA (J) OPC
Este un model pe care l-am avut in preajma inca de la aparitia lui.
L-am testat pe dyno :
http://www.4tuning.ro/test-drive/test-d ... 20825.html
VIDEO-http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/SkJirizOICp
Chiar de atunci am observat faptul ca puterea declarata de producator este departe de adevar, insa oare ne mai mira ceva dupa scandalul VW... de multe ori am atras atentia asupra acestor minciuni ale producatorilor dar e greu sa te bati cu marketingul lor si nici nu e scopul nostru acesta.
Din pacate nu este prima data cand observam tuneri de marca ca mint cel putin lafel de mult, insa de data asta am vazut ca se poate si mai rau.
Clientul ne-a spus ca tunerul este EDS. Nu am stiut ca masina este tunata, de cine este tunata, ea a venit la noi pentru testare si atat, dar dupa afisarea valorilor discutand am ajuns la necesitatea unei analize, ulterior clientul a hotarat ca vrea pe loc o resoftare custom pe dyno.
Va rog sa va uitati la un grafic comparativ intre puterea oferita de softul stoc si cel EDS.
Motorul a pierdut cativa cai putere si a castigat ceva cuplu, fapt total inaceptabil pentru o maisna care doreste o dinamica mai buna.
In urma analizei si ulteriora resoftarii valorile au crescut, depasind putin ce pretinde producatorul.
...
Este un model pe care l-am avut in preajma inca de la aparitia lui.
L-am testat pe dyno :
http://www.4tuning.ro/test-drive/test-d ... 20825.html
VIDEO-http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/SkJirizOICp
Chiar de atunci am observat faptul ca puterea declarata de producator este departe de adevar, insa oare ne mai mira ceva dupa scandalul VW... de multe ori am atras atentia asupra acestor minciuni ale producatorilor dar e greu sa te bati cu marketingul lor si nici nu e scopul nostru acesta.
Din pacate nu este prima data cand observam tuneri de marca ca mint cel putin lafel de mult, insa de data asta am vazut ca se poate si mai rau.
Clientul ne-a spus ca tunerul este EDS. Nu am stiut ca masina este tunata, de cine este tunata, ea a venit la noi pentru testare si atat, dar dupa afisarea valorilor discutand am ajuns la necesitatea unei analize, ulterior clientul a hotarat ca vrea pe loc o resoftare custom pe dyno.
Va rog sa va uitati la un grafic comparativ intre puterea oferita de softul stoc si cel EDS.
Motorul a pierdut cativa cai putere si a castigat ceva cuplu, fapt total inaceptabil pentru o maisna care doreste o dinamica mai buna.
In urma analizei si ulteriora resoftarii valorile au crescut, depasind putin ce pretinde producatorul.
...
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Nici macar nu stiu unde sa asez aceasta masina in aceasta arie de chiptuning sau in cea de motorsport.
In mod cert este o masina de strada, doar ca cei aproape 500hp sunt ca o avalansa cand ii descatusezi.
Poate ca Daniel o sa povesteasca el mai mult despre masina si ce a facut la ea, oricum acum nu stiu un alt evo 8 pe strazile Bucurestiului care sa fie mai puternic.
Proiectul nu este incheiat.
El este in dezvoltare!
In mod cert este o masina de strada, doar ca cei aproape 500hp sunt ca o avalansa cand ii descatusezi.
Poate ca Daniel o sa povesteasca el mai mult despre masina si ce a facut la ea, oricum acum nu stiu un alt evo 8 pe strazile Bucurestiului care sa fie mai puternic.
Proiectul nu este incheiat.
El este in dezvoltare!
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
QUOTE (eco_ionut @ Apr 11 2016, 05:20 PM) Buna ziua,
Pentru Outlander 2.0 did 103kw ce resoftare puteti sa faceti si care este costul.
Masina este in Bucuresti.
An fabric 2007, km pe bord 100k.
Multumesc
Buna seara,
Am sa va atasez doua grafice pentru aceasta motorizare.
Avem exact graficul la roata relevat de la Outlander si de la motor de la Lancer.
Castigul este foarte generos si nu exista nici un fel de contraindicatii sau efecte adverse.
Estimam o crestere de peste 30hp si in jur de 60-70Nm.
Modificarea dureaza cca. 1-2 ore si costa 249 euro, iar daca doriti si dublatestare dyno se mai adauga 60 Euro.
Numai bine,
Sebastian
Pentru Outlander 2.0 did 103kw ce resoftare puteti sa faceti si care este costul.
Masina este in Bucuresti.
An fabric 2007, km pe bord 100k.
Multumesc
Buna seara,
Am sa va atasez doua grafice pentru aceasta motorizare.
Avem exact graficul la roata relevat de la Outlander si de la motor de la Lancer.
Castigul este foarte generos si nu exista nici un fel de contraindicatii sau efecte adverse.
Estimam o crestere de peste 30hp si in jur de 60-70Nm.
Modificarea dureaza cca. 1-2 ore si costa 249 euro, iar daca doriti si dublatestare dyno se mai adauga 60 Euro.
Numai bine,
Sebastian
- Fişiere ataşate
-
- Lancer20did.jpg (160.43 KiB) Vizualizat de 6711 ori
-
- Out20did.jpg (157.91 KiB) Vizualizat de 6713 ori
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Seat Leon SC FR 1.8TSI - DSG
Putere declarata de producator 180HP si 250Nm.
Putere reala masurata la doi ani dupa fabricatie 176HP si 258Nm.
Putere reala masurata dupa resoftarea Racing Code 212HP si 300Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=1Cup4nQVWfk
Putere declarata de producator 180HP si 250Nm.
Putere reala masurata la doi ani dupa fabricatie 176HP si 258Nm.
Putere reala masurata dupa resoftarea Racing Code 212HP si 300Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=1Cup4nQVWfk
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 33 vizitatori