CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mar 02, 2009 7:16 pm

Calitate care difera de ce fac altii prin ce? Este diferit prin ce?

Concret, nu doar vorbe-n vant, comparatie intre un Colt 1.5 aspirat resoftat de tine si unul resoftat de altii. Din ce mi-a povestit Cristi, la ultima incercare nu ai reusit sa citesti ECU-ul masinii, gresesc?

Intreb aceste chestii pt ca daca si "produsul" e asemanator cu "strategia" de marketing...

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Mar 03, 2009 7:51 am

Da poate e gresela mea ca nu am dat suficiente explicatii, dar am sa ma cobor putin si am sa dau cateva explicatii usor de digerat.
1. Nu am putu citi ecu, de fapt partea de soft care gestioneaza functionarea motorului la masina D-lui Cristi.
Aceste modele nu sunt original japoneze si nu sunt produse acolo, fapt pt care departamentul lor european a mai schimbat cate ceva din proiectul de baza la partea de soft. Aceste modificari se fac imdiat si nu se comunica in timp real la producator departamntul lor specializat durand ceva pana se proceseaza si se introduce in sistem, au actualizari la cca 6 luni.
Posibilitatea de a nu citi un model acum este foarte mica, dar niciodata imposibila mai sunt variante de test pe care nu le putem vedea.
Totusi chiar atunci la Domunul Cristi am putut citi unele informatii printree care versiunea declarata de soft.
Pentru acea versiune declarata exista de la producator un anumit cod de comunicare care nu corespundea cu cel primit de noi. Probabil daca bajbaiam putin sa incercam cu alte versiuni ar fi mers insa nu e corect asa.
Ce am spus pana acum nu face diferenta totusi daca aveti rabdare citit aici:
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1538&st=0
Cea ce facem noi nu face nici un alt tuner si nici nu are posibilitatea sa o faca.
Am sa explic in termeni usor digerabili despre ce este vorba.
1. Doar noi avem posibilitatea de ainterpreta paa si ultimul bin, fiind in stare sa interpretam corect tot ceea ce vedem
2. Suntem singurii, impreuna cu producatorul auto si cel de ecu care avem acces la toate comenzile din ecu. Comenzile pentru motor le au poate si altii insa e vorba de comnda pentru comanda.
Am sa dau doua exemle foarte simple cu referire la injectie si aprindere dar in realitate nu se rezuma doar la atat.
Stie oare cineva de aici cam care e abaterea de injectoare la un Mitsubishi...?
Va spun eu sun 15% nu am gasit si max pe la 24%!
Oare ca de echilibrat si corect poate functtiona pe fiecare cilindru in parte un astfel de motor?
Noi le ducem intre 0-3% abatere, oare sa nu fie chiar asta un castig chiar mai mare decat orice alt chiptuning?
Lafel la bobinele de aprinder care au timpde comanda diferit...
Proiectantul face ceva pe planseta si cand se construieste masina iese ce se poate...asa e peste tot sau cu f mici exceptii. De exemplu la Ferarri partea de optimizare e f buna dar nu mereu perfecta.
Toate comenzile astea se tareaza se echilibreaza si sincer va spun ca nu e simplu, e chiar greu, dureaza si ai nevoie de aparate softuri care nu sunt disponibile publicului larg ele costand f mult si nefiind la vanzare.
Logarile sunt o mare problema, iar noi le avem inante de a aparea ceva pe net sau la vanzare undeva, eventual vreo clona...La masina lui Cristi chiar cand nu o citeam puteam sa o logam perfect sa urmarim toate aspectele si toate partile in functionare, era doar o problema de protocol si de interpretare a unor aspecte pe care ei le mai modifica... de ce ei stiu, dar nu schimba nimic radical doar unele adrese.
Daca e ceva care nu s-a inteles la optimizare voi continua sa explic punctual pentriu fiecare care doreste ceva in plus.
Vreau sa specific ca aceste operatii se fac doar manual, dureaza cateva ore iar producatorul din rationamente de flux tehnologic nu le face. E greu cand ai o fabrica care scoate 1000-2000 auto pe poarta intr-o zi sa le faca manual pe toate asa ca merg pe o varianta in care include toate abaterile.
In mod normal dupa OPTIMIZARE ca sa pastrezi puterea anteriora ar fi cazul sa retragi anumite valori pentru a nu creste puterea. Bineinteles ca nu facem asta.
Dupa optimizare randamentul motorului creste, pentru aceeasi cantitatea de energie consumata, lucrul mecanic obtinut creste. De aici rezulta scaderea de consum reala si sanatoasa.
Faza doi se trece la asa zisul chiptuning ordinar.
Acum se intervine asupra valorilor de functionare motor in mod direct, stintific si nu dupa ureche.
Se modifica avansul, AFR-ul si unde exsta distributie variabila diagrama de lucru a acesteia.
Toti acesti parametri se modifica in functie de sarcina motorului care e explicata la linkul dat spre citire.(LOAD)
Asta a fost din pdev calitativ.
CANTITATIV cand un tuner scoate in jur de 10cp pe acest motor noi in coniti de fiabilitate si siguranta crescute de cele standard oferim chiar si dublu sau peste.
Acest fapt e posibil daorita optimizarilor care permit cresterea de randament fara uzuri premature si apoi utilizarea corecta a functionarii axelor cu came.
Cea ce facem noi de fapt se cheama ENGINEERING si e normal sa fie altceva, pentru ca e cu totul altceva desi semna din avion.
Verifica lancerul de 1,6 al lui Andrei care face 0...100km/h in 9,3-9,4s sau un alt aspirtat de aici care are 2000 si de la 136cp baza acum poate demara pana la suta in jur de 8,5s. O fi putin o fi mult asta facem noi.

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Mar Mar 03, 2009 10:25 am

Ok , iti inteleg punctul de vedere , dar 400 eur ( aprox 17 mil jumate ) este un pret ff mare pt acest serviciu.
De ce nu as da 230 eur la concurenta?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Mar 03, 2009 10:37 am

Alegerea iti apartine.
Mistsubishi este o masina de cunoscatori altfel poate la aceeasi bani luai un ...vw sau altceva banal.
Daca ai luat o masina speciala nu crezi ca merita ceva special?
Vrei sa bifezi pe lista ca are si soft, fa unde vrei softul, noi nu obligam pe nimeni la nimic.
In alta ordine de idei e penibil sa fac eu comparatii si sa vorbesc despre concurenta, eu spun ce facem noi si respect pe toti oamenii de bun simt. Tehnic tocmai am explicat mai sus.
La 1000euro si service facut la noi putem sa oferim si garantie pe transmisie si motr daca masina este noua.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 03, 2009 11:14 am

QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 3 2009, 10:37 AM) ....
Mistsubishi este o masina de cunoscatori .....


QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 3 2009, 10:37 AM) ....
Daca ai luat o masina speciala ....
....


QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 3 2009, 10:37 AM) ....
La 1000euro si service facut la noi putem sa oferim si garantie pe transmisie si motr daca masina este noua.



Ba De UNDE le scoti? Ai ceva dictionar de tampenii colosale? Da-mi-l si mie pe mail.

Adica tu vrei sa zici si noi sa te credem ca dai o garantie pe transmisie la tipii (pardon...cunoscatorii) care se baga la o liniuta cu masina speciala in timp ce producatorul masinii speciale nu ezita nici 0.2 secunde sa ii salte garantia?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Mar 03, 2009 2:30 pm

QUOTE (driverx @ Mar 3 2009, 11:14 AM)

Ba De UNDE le scoti? Ai ceva dictionar de tampenii colosale? Da-mi-l si mie pe mail.

Adica tu vrei sa zici si noi sa te credem ca dai o garantie pe transmisie la tipii (pardon...cunoscatorii) care se baga la o liniuta cu masina speciala in timp ce producatorul masinii speciale nu ezita nici 0.2 secunde sa ii salte garantia?


Crezi ca toate masinile resoftate alearga la curse?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 03, 2009 4:12 pm

QUOTE (Andrei_RC @ Mar 3 2009, 02:30 PM) Crezi ca toate masinile resoftate alearga la curse?

Crezi ca tu ai inteles unde bateam eu de fapt?

Nu e vorba ca toate ar participa. Ci ca indiferent de destinatia masinii, nenea Sebastian ne tot da peste fat(z)a cu marketingul lui, dar nu ne ofera nimic clar.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Mar 03, 2009 4:36 pm

QUOTE (driverx @ Mar 3 2009, 04:12 PM) Crezi ca tu ai inteles unde bateam eu de fapt?

Nu e vorba ca toate ar participa. Ci ca indiferent de destinatia masinii, nenea Sebastian ne tot da peste fat(z)a cu marketingul lui, dar nu ne ofera nimic clar.


In numele cu vorbesti?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 03, 2009 4:44 pm

Al meu. Adica DriverX, clona nimanui, fara nici o firma de tiuning in spate.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Mar 03, 2009 4:56 pm

QUOTE (driverx @ Mar 3 2009, 04:44 PM) Al meu. Adica DriverX, clona nimanui, fara nici o firma de tiuning in spate.


acum e o psihoza cu clonele? Nu in sensul asta te-am intrebat. Mai sus ai vorbit la plural.
Ti-ai facut soft la masina? Din semnatura ta vad ca nu ai o parere prea buna despre masina ta. Poate ca nu ai o parere buna nici despre tot ce e legat de masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori