CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Mar 16, 2016 6:09 pm

OPEL ASTRA (J) OPC

Este un model pe care l-am avut in preajma inca de la aparitia lui.
L-am testat pe dyno :

http://www.4tuning.ro/test-drive/test-driv...anta-20825.html

VIDEO-http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/SkJirizOICp

Chiar de atunci am observat faptul ca puterea declarata de producator este departe de adevar, insa oare ne mai mira ceva dupa scandalul VW... de multe ori am atras atentia asupra acestor minciuni ale producatorilor dar e greu sa te bati cu marketingul lor si nici nu e scopul nostru acesta.

Din pacate nu este prima data cand observam tuneri de marca ca mint cel putin lafel de mult, insa de data asta am vazut ca se poate si mai rau.
Clientul ne-a spus ca tunerul este EDS. Nu am stiut ca masina este tunata, de cine este tunata, ea a venit la noi pentru testare si atat, dar dupa afisarea valorilor discutand am ajuns la necesitatea unei analize, ulterior clientul a hotarat ca vrea pe loc o resoftare custom pe dyno.
Va rog sa va uitati la un grafic comparativ intre puterea oferita de softul stoc si cel EDS.

Motorul a pierdut cativa cai putere si a castigat ceva cuplu, fapt total inaceptabil pentru o maisna care doreste o dinamica mai buna.
In urma analizei si ulteriora resoftarii valorile au crescut, depasind putin ce pretinde producatorul.






...

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Mar 30, 2016 6:14 pm

Nici macar nu stiu unde sa asez aceasta masina in aceasta arie de chiptuning sau in cea de motorsport.
In mod cert este o masina de strada, doar ca cei aproape 500hp sunt ca o avalansa cand ii descatusezi.
Poate ca Daniel o sa povesteasca el mai mult despre masina si ce a facut la ea, oricum acum nu stiu un alt evo 8 pe strazile Bucurestiului care sa fie mai puternic.


Proiectul nu este incheiat.
El este in dezvoltare!

Avatar utilizator
GeorgeD
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Mie Mai 02, 2012 9:08 pm

Mesaj de GeorgeD » Joi Apr 07, 2016 8:59 pm

Salut

Am un Ralliart 2012 stock, am inteles ca se poate pune pe el dual-soft, ceva de genul, pentru scaderea consumului. Ma puteti ajuta?

Multumesc!

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Apr 08, 2016 3:15 pm

In mod cert da!
Ai raspunsul in privat.

Avatar utilizator
eco_ionut
EVO I
Mesaje: 38
Membru din: Joi Sep 11, 2008 10:46 am

Mesaj de eco_ionut » Lun Apr 11, 2016 2:20 pm

Buna ziua,
Pentru Outlander 2.0 did 103kw ce resoftare puteti sa faceti si care este costul.
Masina este in Bucuresti.
An fabric 2007, km pe bord 100k.
Multumesc

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Lun Apr 11, 2016 8:03 pm

QUOTE (eco_ionut @ Apr 11 2016, 05:20 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Buna ziua,
Pentru Outlander 2.0 did 103kw ce resoftare puteti sa faceti si care este costul.
Masina este in Bucuresti.
An fabric 2007, km pe bord 100k.
Multumesc


Buna seara,

Am sa va atasez doua grafice pentru aceasta motorizare.
Avem exact graficul la roata relevat de la Outlander si de la motor de la Lancer.
Castigul este foarte generos si nu exista nici un fel de contraindicatii sau efecte adverse.
Estimam o crestere de peste 30hp si in jur de 60-70Nm.
Modificarea dureaza cca. 1-2 ore si costa 249 euro, iar daca doriti si dublatestare dyno se mai adauga 60 Euro.

Numai bine,

Sebastian
Fişiere ataşate
Lancer20did.jpg
Lancer20did.jpg (160.43 KiB) Vizualizat de 928 ori
Out20did.jpg
Out20did.jpg (157.91 KiB) Vizualizat de 930 ori

Avatar utilizator
eco_ionut
EVO I
Mesaje: 38
Membru din: Joi Sep 11, 2008 10:46 am

Mesaj de eco_ionut » Mar Apr 12, 2016 7:47 am

Multumesc de raspuns.
Revin cu programare probabil undeva la vara.
Daca se face factura suma ramane aceeasi?

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Apr 13, 2016 12:19 am

Aveti raspunsul complet in mesaj privat.
Noi va asteptam cu placere oricand doriti, cu rugamintea sa confirmam o programare cu 2-3 zile in avans.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Apr 13, 2016 4:23 am

EDU STAN in drumul spre Victorie
Mitsubishi EVO 8 - setare pe dyno
Peste 600hp si 700Nm!
..

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Vin Aug 01, 2014 5:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Apr 29, 2016 1:59 pm

Seat Leon SC FR 1.8TSI - DSG


Putere declarata de producator 180HP si 250Nm.
Putere reala masurata la doi ani dupa fabricatie 176HP si 258Nm.
Putere reala masurata dupa resoftarea Racing Code 212HP si 300Nm.

https://www.youtube.com/watch?v=1Cup4nQVWfk



Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori