Pagina 37 din 38

Scris: Vin Mar 10, 2017 3:38 pm
de SEBASTIAN_RC
Seat Leon 1.8 turbo 289 HP si 378Nm
Modificari mecanice:
- intercooler marit
- bov cu descarcare externa
- full exhaust catless
- big turbo Garrett GT28

.


Chiptuning by RC
VW Golf VI GTD + 200000km
Putere:
- declarata de producator: 170hp.
- masurata 168hp, cu soft original.
- masurata dupa modificare 190hp cu soft RC.


....

Scris: Vin Mar 10, 2017 3:52 pm
de SEBASTIAN_RC
BMW e92 335i
430hp si 490Nm
dyno tuning by RC
Modificari mecanice:
- turbo upgrade
- intercooler marit
- bov cu descarcare externa
- evacuare custom inox
Resoftare custom Racing Code​ !



.....

Scris: Dum Mar 12, 2017 10:56 am
de SEBASTIAN_RC


Avem placerea de a va informa ca in perioada 27.03.2017 – 01.04.2017, firma noastra va ofera posibilitatea de a beneficia de reduceri de pret pentru servicii de chiptuning, resoftare in vederea imbunatatirii performantelor.



REDUCERILE SUNT CONSISTENTE, SE APLICA DIN LISTA DE PRETURI LA APROAPE TOATE MODELE !
TESTARILE DYNO NU FAC OBIECTUL OFERTEI! CINE DORESTE TESTARE DYNO INAINTE SI DUPA MODIFICARE TREBUIE SA PLATEASCA SUPLIMENTAR 60EURO!
NU REZERVAM DREPTUL DE A NU FACE REDUCERI MARI IN CAZUL IN CARE AVEM IN FATA MASINI CU MODIFICARI MAJORE, UNDE VOLUMUL DE LUCRU ESTE MARE SI DYNO TREBUIE UTILIZAT OBLIGATORIU INTENSIV.
Modele Subaru WRX, STI Mitsubishi EVO, Ralliart Nissan GT-R nu sunt incluse in promotie, la aceste modele fiind imperios necesara utilizarea dyno in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile si consideram ca au fost cele mai bune exemple, existand si alte modele excluse.
In unele cazuri este posibil sa putem oferi reduceri mai mari de 50%, iar in altele sa nu atingem exact aceasta valoare, insa va garantam ca lista noastra de preturi nu a fost actualizata, este veche de cativa ani asa ca e posibil sa existe unele modificari. Masinile mai noi datorita electronicii mai avansate nu beneficiaza de acelasi plafon de reducere.
Reducerea este valabila numai cu programare, urmarind pasii urmatori:
1. Trimite un mail la office@racingcode.ro cu titlul “REDUCERE” in care sa dai detalii despre masina: marca, model, an de fabricatie, tip de carburant, capacitate cilindrica, puterea din talon, tip de transmisie (sa fie specificat daca este automata) sau o copie dupa certificatul de inmatriculare.
2. Mentionati o data aproximativa care va convine in perioada de promotie.
3. Va rog explicati ce doriti de la masina si cum trebuie sa incline balanta intre performanta si consum de combustibil.
Contact:
- e-mail: office@racingcode.ro
- telefon: 0723691731 de preferat SMS si revenim cu apel telefonic imediat ce putem, la noi e mult zgomot de la dyno si purtam casti antifonice.

Cateva exemple de pret:
Audi A4 3.0TDI - 200 Euro
VW Golf 5 TDI - 150 Euro
VW Golf 6 TDI – 200 Euro
BMW E39 530d - 130 Euro
BMW E39 525d - 125 Euro
Opel Astra H 1.7cdti - 175 Euro
Opel Astra H 1.9cdti – 175 Euro
Opel Astra H 2.0 turbo - 150 Euro
VW Passat B6 2.0tdi - 175 Euro
BMW E46 320D - 125 Euro
Subaru H4 Diesel 250 Euro
Mitsubishi Lancer/Outlander 2.0 DID 150 Euro
Mitsubishi Cotl 1.5 DID 150 Euro
Anularea din soft a functiilor filtrului de particule, DPF/FAP, EGR in momentul resoftarii pentru putere ridica pretul cu doar 50Euro.

Va rugam cereti oferte si pentru modele care nu se inscriu perfect ofertei in functie de programari vom incerca sa oferim preturi speciale si pentru acesti posesori!



..

Scris: Sâm Apr 01, 2017 9:30 pm
de SEBASTIAN_RC
Perioada de promotie a fost prelunginta pana la finalul saptamanii viitoare.

Scris: Dum Apr 02, 2017 7:21 am
de SEBASTIAN_RC

Scris: Vin Apr 07, 2017 9:07 am
de SEBASTIAN_RC
Porsche Cayenne 3.0 V6 diesel
245hp stock
290hp dupa modificare
..


Scris: Joi Apr 13, 2017 8:48 am
de SEBASTIAN_RC
Volvo V40 1.9d
Putere declarata de producator 115hp si 265Nm
Putere masurata la 340000km 114hp si 270Nm.
Putere dupa modificare 138hp si 340Nm.
....


Scris: Sâm Apr 15, 2017 11:32 pm
de SEBASTIAN_RC
Paste Fericit!

Scris: Mar Mai 02, 2017 7:00 am
de SEBASTIAN_RC
Fiat Bravo 1.4 TJet , versiunea de baza cu 120hp.
Modificari mecanice:- turbo de la modelul de 150hp
- evacuare fara catalizator
Nu am testat masina stoc, deoarecea venit deja cu modificarile mecanice facute, dar am putut testa masina cu soft stoc si turbina schimbata, apoi dupa resoftarea personalizata
.

Scris: Joi Mai 04, 2017 9:14 am
de SEBASTIAN_RC
Cred ca foarte multi nu au inteles avantajul tuningului, vad doar asa zisele dezavantaje.
Daca mai uit la masinile personale ale membrilor forumului vad ca ca foarte multi au partea de motorizare originala, fara nici o interventie si nici nu se gandesc ca se poate mai bine, fara compromisuri.
Oamenii si-au pastrat ideile lor preconcepute despre operatiunea asta, altii ii mai sperie putin...
Ce am putea face noi sa va convingem ca merita aceasta mica investitie in confortul. placerea dumneavoastra?