Lancer X 1,5-109cp@200cp

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Eddy
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Apr 07, 2008 10:39 pm

Mesaj de Eddy » Lun Noi 03, 2008 11:38 am

Am dat intamplator peste asta:
http://emanage.blogspot.com/2008/10/mit ... arged.html

Interesant!

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Noi 03, 2008 3:20 pm

Mda...numai ca: 1. nu stiu pe cine gasesti in Romania sa-ti puna un kit turbo si sa-ti faca softul pentru noul motor - adica sa-l puna profesional ca altfel sunt multi care ar face asta; 2. sa te pegatesti de minim 5000 E + alte cheltuieli anexe.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Feb 26, 2009 7:31 am

RacingCode poate face aceasta operatie.
Avem si acea turbina pe scoc, fiind aproape noua 5000Km. Pretul ei este de 600euro.
Cand noul sediu are sa fie gata vom face kitul plecand de la zero.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Joi Feb 26, 2009 9:55 am

QUOTE (SEBASTIAN @ Feb 26 2009, 07:31 AM) RacingCode poate face aceasta operatie.
Avem si acea turbina pe scoc, fiind aproape noua 5000Km. Pretul ei este de 600euro.
Cand noul sediu are sa fie gata vom face kitul plecand de la zero.
Care ar fi pretul si ce garantie acordati lucrarii?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Feb 26, 2009 10:43 pm

ne intalnim si discutam solutia custom.

Avatar utilizator
Eddy
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Apr 07, 2008 10:39 pm

Mesaj de Eddy » Vin Feb 27, 2009 2:03 pm

Aceeasi echipa, urmatoarea masina (tot 1.5), setup diferit... se pare ca au si clienti si stiu si ce au de facut.

http://emanage.blogspot.com/2009/01/mit ... turbo.html

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Feb 27, 2009 9:21 pm

Daca cumparati kitul noi il putem seta fara probleme cu Greddy-E -Manage sau direct in ecu.
RacingCode este firma specializata in setari si setari custom.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Mar 08, 2009 12:10 am

QUOTE To cook this 170 bhp dish, we put in a TD04 turbo from a wrx, turbo blow-off-valve, HKS open pod filter, silicon pipings, high grade stainless steel pipings, cast extractor, boost controller and control all these with emanage ultimate. Putting the ingredients together is easy since the turbo kits is a direct bolt-on type.
For deserts, we can serve a Apexi turbo timer, high flow exhaust system, ATF cooler and maybe a bottle of alchohol from boost cooler water-methanol injection system to enjoy the most out of this ride

QUOTE We just sent this ride for dyno and the earlier recipie for 170 bhp is now changed to 200 bhp dish. The Mivec technology should have been in the lancer earlier

inteleg ca nu au schimbat nimic intern?? si motorul ala suporta 200 cai cu interne stock?
da doamne. sunt curios daca sunt acelasi cod de pistoane si biele ca pe colt.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori