RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Iul 15, 2014 7:00 am

Da asa este pretul pentru acest model este comparabil cu cel pentru un EVO, iar castigul este mult mai mic.
Pretul asa de ridicat se datoreaza modelului de ecu specific masinilor americane veritabile si a platformei folosite pentru modificare. Sculele de citire , scriere, editare sun foarte costisitoare, chiar daca partea de soft ne apartine 100%.
Pentru multe alte modele preturile sunt mult mai rezonabile.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iul 22, 2014 8:25 am

Salut, Sebastian!

Ca tot am iesit din garantie, ma cam bate gindul sa fac un upgrade/optimizare de soft la Ralliart. M-am uitat prin lista de preturi si am vazut ca declari o crestere de putere de cel putin 100 CP pe modelul asta. Intrebari:

1. Se cistiga 100 de cai EXCLUSIV din soft sau trebuie sa mai schimb si turbina, intrcooler, boost pill, tubulatura si alte chestii?
2. Exista posibilitate instalarii unui soft dual, ca la EVO 9?
3. Cutia duce cresterea de putere in configuratia actuala sau trebuiesc schimbate discurile?
4. In softul cutiei, te bagi?
5. Inca e valabila regula ca setarile se fac cu benzina cu care este alimentata masina de obicei?

Multumesc pentru raspunsuri!

Marty.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Iul 23, 2014 10:27 am

Salut Domnule,

Am sa incerc sa-ti raspund scurt si la obiect.
1. Se castiga 100HP MAXIM in coditii speciale si ne trebuie minim turbina de EVO X si restul de modificari enumerate de tine. Se pot castiga in varianta stock in jur de 40HP si 100Nm.
2. Exista posibilitatea de soft dual , se pare ca suntem singurii care o oferim, cel putin am fost primii care am facut asta.
3. Modificarea se face custom si ne orim sub limita superioara a rezistentei cutiei de viteze. Nu se impune nici o schimbare, noi recomandam un schimb de ulei mai des, chiar si fara remapare.
4. Personal nu prea sunt compatibil cu softul si oricum cred ca e imposibil sa incap acolo, se fac si anumite setari de sincronizare ale cutiei cu noile valori de putere, cuplu.
5. Softul e custom si tine cont de doleantele clientului in limitele oferite de masina si desigur ale bunei functionari fara a afecta in mod negativ fiabilitatea. Avand doua softuri unul poate sa accepte benzina de 95 si altul de la 98 inclusiv in sus.

Cum te gandesti la cele doua softuri ce ai vrea, cum simti ca ai nevoie.

Ing. Sebastian Sandu

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Mie Iul 23, 2014 2:31 pm

Salutare, am si eu o intrebare (imi cer scuze daca nu am nimerit bine), am ocazia sa fac o conversie de la 4g63 la 4g63t pe un outlander 1: in afara de motor,cutie,planetare si ecu, ce ar mai fi de inlocuit ? Multumesc

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Iul 24, 2014 6:07 am

Pasul 1 este sa vi sa vedem despre ce este vorba la instalatia ta electrica si ce versiune de soft ai.
Ar fi perfect daca ai putea sa faci conversia pastrand instalatia originala si ecu stock.
Daca ai un ecu accesibil si cu o versiune de soft in regula este conversia perfecta, daca nu, ai sa ai nevoie sa faci conversia impreuna cu o instalatie electrica de motor completa de la evo 7 sau 8.

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Joi Iul 24, 2014 12:43 pm

Multumesc pentru raspuns!
Asta incercam ,de fapt, sa spun in postul anterior: am la dispozitie orice componenta mi-ar fi de folos de pe un outlander turbo, de la motor pana la instalatia electrica, ecu etc. Adica un transfer complet.Cutia de transfer si diferentialul spate ar trebuie schimbate?

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mie Iul 30, 2014 3:48 pm

Nu stiu daca la Outlander turbo este aceeasi cutie de transfer si acelasi diferential ca la versiunea normal aspirata.
Si cred ca vei gasi cu greu pe cineva care sa stie asta.
Cel mai bine ar fi sa verifici la un magazin daca codurile pieselor originale sunt identice (de exemplu la Al Padrino).
Poti incerca si la un service de reprezentanta dar din ce stiu nu iti vor da codurile pieselor originale.

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Joi Iul 31, 2014 9:42 am

Am verificat singur codurile pieselor cu Mitsubishi WinCAPS dupa VIN-ul masinilor: cutia de transfer este sigur diferita dupa cod, dar diferentialul spate nu are un cod generic per ansamblu, este descompus pe bucati, suruburi si pinioane etc....pe care in mare le-am verificat, numarul/codul de piesa pe diagrama fiind acelasi la ambele modele, dar cand accesezi piesa dorita iti genereaza codul propriu al piesei....cel mai bine o sa le schimb pe amandoua impreuna cu cardanul.
Multumesc pentru raspuns

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Aug 20, 2014 8:17 am

In aceasta perioada a concediilor vom tine cont cand vom da oferta de pret.
In concluzie va asteptam cu cererile voastre la office@racingcode.ro cu rugamintea de a specifica ca faceti parte din comunitatea mitsu.ro .

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Lun Sep 08, 2014 9:08 pm

Pregatim o superpromotie la dyno si resoftari.
Cei interesati sunt rugati sa ceara ofertele si sa se inscrie din timp.
Daca doriti putem face o zi speciala pentru Mitsu conditia fiind sa strangem macar 3-4 masini.
Fişiere ataşate
promotieseptoct14.jpg
promotieseptoct14.jpg (826.98 KiB) Vizualizat de 6939 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori