RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Aparent da practic se pare ca este oarecum suportabil.
Dupa primele teste de ieri nu a fost chiar asa de rau cum am crezut noi ca o sa fie, dar marea problema nu e zgomotul ci noxele greu de evacuat din acea pozitie.
Cine vrea sa vada masina o poate vedea si astazi la sediul nostru in reglaje pe dyno.
Dupa primele teste de ieri nu a fost chiar asa de rau cum am crezut noi ca o sa fie, dar marea problema nu e zgomotul ci noxele greu de evacuat din acea pozitie.
Cine vrea sa vada masina o poate vedea si astazi la sediul nostru in reglaje pe dyno.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Acum masina , partenerul nostru este gata de start din punct de vedere motor. masina este foarte violenta.
Setarea pentru motor si cutia de viteze s-a facut cu ECU standalaone , marca pe care o setam in mod frecvent si daca este nevoie o importam la comanda.
Aici este un film cu o testare pe dyno din timpul setarii: https://www.facebook.com/photo.php?v=59 ... 974&type=3
Intre timp startul sezonului de curse in coasta fiind aproape multe masini au ajuns la noi pentru setare, dar am sa ma opresc doar la cele din gama Mitsubishi. Ieri doua astfel de masini de curse au intrat in sediul nostru si au iesit setate.
Astazi avem de dimineata inca o masina din aceasta gama. Un alt pretendent la grupei H5.
Setarea pentru motor si cutia de viteze s-a facut cu ECU standalaone , marca pe care o setam in mod frecvent si daca este nevoie o importam la comanda.
Aici este un film cu o testare pe dyno din timpul setarii: https://www.facebook.com/photo.php?v=59 ... 974&type=3
Intre timp startul sezonului de curse in coasta fiind aproape multe masini au ajuns la noi pentru setare, dar am sa ma opresc doar la cele din gama Mitsubishi. Ieri doua astfel de masini de curse au intrat in sediul nostru si au iesit setate.
Astazi avem de dimineata inca o masina din aceasta gama. Un alt pretendent la grupei H5.
- Fişiere ataşate
-
- 20130423_221926.jpg (2.74 MiB) Vizualizat de 2359 ori
-
- 20130423_221906.jpg (2.61 MiB) Vizualizat de 2361 ori
-
- 20130423_211727.jpg (2.67 MiB) Vizualizat de 2359 ori
-
- 20130423_211734.jpg (2.6 MiB) Vizualizat de 2365 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Poate ca ai dreptate insa nu am vrut sa blochez forumul numai cu poze si filme de la noi.
Vom tine cont de partea ta si vom incepe timid cu o adresa unde se pot vedea cateva masini de curse ce ne-au trecut pragul in special pentru setari cu standalone dar si cu ECU stock.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3
Vom tine cont de partea ta si vom incepe timid cu o adresa unde se pot vedea cateva masini de curse ce ne-au trecut pragul in special pentru setari cu standalone dar si cu ECU stock.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
De doua zile am avut pe maini cea mai rapida masina din campionatul national de viteza in coasta.
Masina construita de autotehnica si pilotata de Paul Andronic.
Iei si astazi ne-am ocupat de identificarea unor probleme electro-mecanice si de setarea motorului si a cutiei de viteze.
Cea mai grea problema a fost evacuare gazelor din sediul nostru.
Aparent se poate rezolva simplu insa in realitate nu este chiar asa deoarece debitul este enorm iar un aspirator de gaze de acest nivel nu exista in Romania si nu am vazut tuner in lume care sa-l posede.
Masina trebuia setata. Trebuia sa facem ceva.
Sincer nu suntem buni tinichigii de case dac cu cateva piese de ape pluviale ne-am descurcat facand un sistem de evacuare a gazelor direct pe geam.
Totul a mers excelent pana la prima umbra de ALS cand tabla s-a indreptat, chiar s-a dat peste cap pe toata lungimea.
Aceasta masina are evacuarea perfecta pentru masnile care transporta material explozix, butelii, tuburi de oxigen, in stanga fata la bara pe lateral.
Pentru cine nu stie din anmite rationamente acum alternatorul e antrenat de cardan fiind montat in partea din sapte, inainte de puntea spate.
Masina construita de autotehnica si pilotata de Paul Andronic.
Iei si astazi ne-am ocupat de identificarea unor probleme electro-mecanice si de setarea motorului si a cutiei de viteze.
Cea mai grea problema a fost evacuare gazelor din sediul nostru.
Aparent se poate rezolva simplu insa in realitate nu este chiar asa deoarece debitul este enorm iar un aspirator de gaze de acest nivel nu exista in Romania si nu am vazut tuner in lume care sa-l posede.
Masina trebuia setata. Trebuia sa facem ceva.
Sincer nu suntem buni tinichigii de case dac cu cateva piese de ape pluviale ne-am descurcat facand un sistem de evacuare a gazelor direct pe geam.
Totul a mers excelent pana la prima umbra de ALS cand tabla s-a indreptat, chiar s-a dat peste cap pe toata lungimea.
Aceasta masina are evacuarea perfecta pentru masnile care transporta material explozix, butelii, tuburi de oxigen, in stanga fata la bara pe lateral.
Pentru cine nu stie din anmite rationamente acum alternatorul e antrenat de cardan fiind montat in partea din sapte, inainte de puntea spate.
- Fişiere ataşate
-
- 20130511_120759.jpg (1.47 MiB) Vizualizat de 2373 ori
-
- 20130511_120639.jpg (3.23 MiB) Vizualizat de 2371 ori
-
- 20130511_120639.jpg (3.23 MiB) Vizualizat de 2373 ori
-
- 20130511_120710.jpg (2.95 MiB) Vizualizat de 2378 ori
-
- 20130511_123933.jpg (869.35 KiB) Vizualizat de 2371 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Inaintea acestei etape am primit cateva vizite care se pare ca au fost cu noroc.
Iar in topul celor 15 masini am fost prezenti cu cateva masini care ne-au trecut pragul.
In mod cert si va rog sa ne scuzati pentru lipsa de modestie, avem cel mai eficient setting care poate fi pus la dispozitie pentru masinile de curse dar si pentru cele de strada.
Setam ecu standalone, ecu stock si masnile dupa cum se vad performeaza, asata ca sa nu mai luam in calcul fiabilitatea fara de care nu poti sa termini o cursa.
In plus avem tot ce ne trebuie, un sediu, cunostinte, scule, dyno si oferim si preturile cele mai bune de pe piata atunci cand e vorba de profesionisti.
Oricum ne pare rau ca nu pot lua startul din motive financiare , in primul rand si alti piloti cu masini setate de noi care ar putea sa populeze si mai mult topul clasamentului.
Iar in topul celor 15 masini am fost prezenti cu cateva masini care ne-au trecut pragul.
In mod cert si va rog sa ne scuzati pentru lipsa de modestie, avem cel mai eficient setting care poate fi pus la dispozitie pentru masinile de curse dar si pentru cele de strada.
Setam ecu standalone, ecu stock si masnile dupa cum se vad performeaza, asata ca sa nu mai luam in calcul fiabilitatea fara de care nu poti sa termini o cursa.
In plus avem tot ce ne trebuie, un sediu, cunostinte, scule, dyno si oferim si preturile cele mai bune de pe piata atunci cand e vorba de profesionisti.
Oricum ne pare rau ca nu pot lua startul din motive financiare , in primul rand si alti piloti cu masini setate de noi care ar putea sa populeze si mai mult topul clasamentului.
- Fişiere ataşate
-
- teliu.JPG (244.28 KiB) Vizualizat de 2363 ori
-
- 20130606_143820.jpg (3.37 MiB) Vizualizat de 2368 ori
-
- 20130605_154229.jpg (3.16 MiB) Vizualizat de 2366 ori
-
- 20130605_130610.jpg (3.19 MiB) Vizualizat de 2366 ori
-
- camila2_zps2fd52efe.png (96.28 KiB) Vizualizat de 2357 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Un evo de strada, setat de Racing Code care tine piept masinilor de curse.
http://youtu.be/I2_6PWKAf5s
http://youtu.be/I2_6PWKAf5s
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
EVO 9 - Gr. N rally
diferenta intre Gr.N raly si Gr.N coasta este restrictorul montat turbinei
Acum suntem gata sa servim si clientii care au Mitsubishi cu electronica GATMO.
GATMO este un vechi nume in motorsport fiind producatrorul de Mitsubishi pentru curse grupa N in special dar nu numai.
Electronica utilizata de Gatmo este Pectel special configurt pentru acesta care utilizeaza propria instalatie electrica si bloacrea ecu se face cu cheie proprie.
Deci ecu este produs de pectel el se utilizeaza doar de cheia Gatmo nu cu cea clasica Pectel.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
diferenta intre Gr.N raly si Gr.N coasta este restrictorul montat turbinei
Acum suntem gata sa servim si clientii care au Mitsubishi cu electronica GATMO.
GATMO este un vechi nume in motorsport fiind producatrorul de Mitsubishi pentru curse grupa N in special dar nu numai.
Electronica utilizata de Gatmo este Pectel special configurt pentru acesta care utilizeaza propria instalatie electrica si bloacrea ecu se face cu cheie proprie.
Deci ecu este produs de pectel el se utilizeaza doar de cheia Gatmo nu cu cea clasica Pectel.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 43 vizitatori