RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Vin Apr 19, 2013 6:25 am

Cine va fi pe stanga fata o sa ramana surd si cu pantalonii carbonizati

In start ma refer si de obicei sta arbitru

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Apr 20, 2013 8:32 am

Aparent da practic se pare ca este oarecum suportabil.
Dupa primele teste de ieri nu a fost chiar asa de rau cum am crezut noi ca o sa fie, dar marea problema nu e zgomotul ci noxele greu de evacuat din acea pozitie.
Cine vrea sa vada masina o poate vedea si astazi la sediul nostru in reglaje pe dyno.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Apr 24, 2013 8:02 am

Acum masina , partenerul nostru este gata de start din punct de vedere motor. masina este foarte violenta.
Setarea pentru motor si cutia de viteze s-a facut cu ECU standalaone , marca pe care o setam in mod frecvent si daca este nevoie o importam la comanda.

Aici este un film cu o testare pe dyno din timpul setarii: https://www.facebook.com/photo.php?v=59 ... 974&type=3
Intre timp startul sezonului de curse in coasta fiind aproape multe masini au ajuns la noi pentru setare, dar am sa ma opresc doar la cele din gama Mitsubishi. Ieri doua astfel de masini de curse au intrat in sediul nostru si au iesit setate.
Astazi avem de dimineata inca o masina din aceasta gama. Un alt pretendent la grupei H5.
Fişiere ataşate
20130423_221926.jpg
20130423_221926.jpg (2.74 MiB) Vizualizat de 2359 ori
20130423_221906.jpg
20130423_221906.jpg (2.61 MiB) Vizualizat de 2361 ori
20130423_211727.jpg
20130423_211727.jpg (2.67 MiB) Vizualizat de 2359 ori
20130423_211734.jpg
20130423_211734.jpg (2.6 MiB) Vizualizat de 2365 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Apr 25, 2013 9:07 am

Evo 8 RS - Lucian Radut
Fişiere ataşate
20130424_115725.jpg
20130424_115725.jpg (3.23 MiB) Vizualizat de 2367 ori

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Apr 26, 2013 12:28 pm

QUOTE dar am sa ma opresc doar la cele din gama Mitsubishi
nu cred ca este cazul. ba mai degraba ar trebui sa se vada ca tratati cu aceeasi seriozitate si profesionalism si alte marci.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Apr 26, 2013 9:20 pm

Poate ca ai dreptate insa nu am vrut sa blochez forumul numai cu poze si filme de la noi.
Vom tine cont de partea ta si vom incepe timid cu o adresa unde se pot vedea cateva masini de curse ce ne-au trecut pragul in special pentru setari cu standalone dar si cu ECU stock.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Mai 11, 2013 8:48 pm

De doua zile am avut pe maini cea mai rapida masina din campionatul national de viteza in coasta.
Masina construita de autotehnica si pilotata de Paul Andronic.
Iei si astazi ne-am ocupat de identificarea unor probleme electro-mecanice si de setarea motorului si a cutiei de viteze.

Cea mai grea problema a fost evacuare gazelor din sediul nostru.
Aparent se poate rezolva simplu insa in realitate nu este chiar asa deoarece debitul este enorm iar un aspirator de gaze de acest nivel nu exista in Romania si nu am vazut tuner in lume care sa-l posede.
Masina trebuia setata. Trebuia sa facem ceva.
Sincer nu suntem buni tinichigii de case dac cu cateva piese de ape pluviale ne-am descurcat facand un sistem de evacuare a gazelor direct pe geam.
Totul a mers excelent pana la prima umbra de ALS cand tabla s-a indreptat, chiar s-a dat peste cap pe toata lungimea.
Aceasta masina are evacuarea perfecta pentru masnile care transporta material explozix, butelii, tuburi de oxigen, in stanga fata la bara pe lateral.


Pentru cine nu stie din anmite rationamente acum alternatorul e antrenat de cardan fiind montat in partea din sapte, inainte de puntea spate.
Fişiere ataşate
20130511_120759.jpg
20130511_120759.jpg (1.47 MiB) Vizualizat de 2373 ori
20130511_120639.jpg
20130511_120639.jpg (3.23 MiB) Vizualizat de 2371 ori
20130511_120639.jpg
20130511_120639.jpg (3.23 MiB) Vizualizat de 2373 ori
20130511_120710.jpg
20130511_120710.jpg (2.95 MiB) Vizualizat de 2378 ori
20130511_123933.jpg
20130511_123933.jpg (869.35 KiB) Vizualizat de 2371 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Iun 09, 2013 6:37 pm

Inaintea acestei etape am primit cateva vizite care se pare ca au fost cu noroc.
Iar in topul celor 15 masini am fost prezenti cu cateva masini care ne-au trecut pragul.
In mod cert si va rog sa ne scuzati pentru lipsa de modestie, avem cel mai eficient setting care poate fi pus la dispozitie pentru masinile de curse dar si pentru cele de strada.
Setam ecu standalone, ecu stock si masnile dupa cum se vad performeaza, asata ca sa nu mai luam in calcul fiabilitatea fara de care nu poti sa termini o cursa.
In plus avem tot ce ne trebuie, un sediu, cunostinte, scule, dyno si oferim si preturile cele mai bune de pe piata atunci cand e vorba de profesionisti.
Oricum ne pare rau ca nu pot lua startul din motive financiare , in primul rand si alti piloti cu masini setate de noi care ar putea sa populeze si mai mult topul clasamentului.
Fişiere ataşate
teliu.JPG
teliu.JPG (244.28 KiB) Vizualizat de 2363 ori
20130606_143820.jpg
20130606_143820.jpg (3.37 MiB) Vizualizat de 2368 ori
20130605_154229.jpg
20130605_154229.jpg (3.16 MiB) Vizualizat de 2366 ori
20130605_130610.jpg
20130605_130610.jpg (3.19 MiB) Vizualizat de 2366 ori
camila2_zps2fd52efe.png
camila2_zps2fd52efe.png (96.28 KiB) Vizualizat de 2357 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Iun 10, 2013 10:20 pm

Un evo de strada, setat de Racing Code care tine piept masinilor de curse.
http://youtu.be/I2_6PWKAf5s

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Sep 08, 2013 2:55 pm

EVO 9 - Gr. N rally
diferenta intre Gr.N raly si Gr.N coasta este restrictorul montat turbinei

Acum suntem gata sa servim si clientii care au Mitsubishi cu electronica GATMO.
GATMO este un vechi nume in motorsport fiind producatrorul de Mitsubishi pentru curse grupa N in special dar nu numai.
Electronica utilizata de Gatmo este Pectel special configurt pentru acesta care utilizeaza propria instalatie electrica si bloacrea ecu se face cu cheie proprie.
Deci ecu este produs de pectel el se utilizeaza doar de cheia Gatmo nu cu cea clasica Pectel.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 43 vizitatori