RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (RACINGCODE @ Apr 13 2013, 08:20 AM) Pentru ca sezonul de curse a incepus si acum este rally in scurt timp si coasta avem la dyno pentru testat si setat multe masini.
Unele mai vechi altele mai noi si bineinteles ca asa cum de la start nu lipseste Mitsubishi nu lipseste nici de la setat.
Zilele trecute am avut pe langa masini normale la tuning si masini de curse.
Motorsportul ne-a ocupat timpul cu o medie de o masina de curse pe zi.
Acum lucram la defintivarea unul Mitsubishi EVO 8 cu ecu Walbro TDD de EVO 7.
Acest model TDD este un ECU standalone care se monteaza in carcasa de ECU stock. Este un model asa numit plug in.
Nu mai foloseste MAF si trece pe MAP avand istalatia suplimentata ca la EVO RS cu sensor de presiune MAP.
Din pacate aceste ECU sunt modele mai vechi, au trecut de prima tinerete si sunt oarecum depasite tehnic de alte modele de ECU, insa nu aceasta e marea lor problema ci faptul ca in ele se intervine barbar. Cand spun asta ma refer la doua situati distincte, dar cu aceeasi marca de ECU "reparate" in aceea si Ungarie.
Reparatii sau asa zise reparatii de un barbarism de neimaginat intr-o lume a electronicii. Nu poti sa tai bolduri sa le lipesti pe placa, apoi sa faci lipituri cu ciocanul de lipt, sa umpli placa de ecu cu silicon de motor, sa montezi la carcasa de ecu ventilator de desck ... deoarece piesele pe care le-ai schimbat nu sunt adecvate si ecu se incinge atat de tare incat deformeaza carcasa si decupleaza alte circuite isind din plaja de lucru corecta...
Aici este o adresa unde doritorii pot sa-si delecteze privire cu asa ceva: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
Aceasta este ultima victima descoperita de noi cu astfe de ECU:
Urmeaza a se continua setarea cu noul ECU trimis din Ungaria, in speranta ca e mai putin agresat.
Ulterior setarii anterioare a intervenit o alta setare care a adus un plus de putere si cuplu datorita utilizarii unui turbo aproape nou.
In aceste conditii conform rezultatelor obtinute la ultima etapa de VTM masina pilotata de Dudu Senchea a reusit sa isi adjudece prima pozitie a podiumului la Gr. N.
http://www.autorally.ro/results/results ... p=N&class=
Un mic video pe dyno; https://www.facebook.com/photo.php?v=58 ... =3&theater .
Unele mai vechi altele mai noi si bineinteles ca asa cum de la start nu lipseste Mitsubishi nu lipseste nici de la setat.
Zilele trecute am avut pe langa masini normale la tuning si masini de curse.
Motorsportul ne-a ocupat timpul cu o medie de o masina de curse pe zi.
Acum lucram la defintivarea unul Mitsubishi EVO 8 cu ecu Walbro TDD de EVO 7.
Acest model TDD este un ECU standalone care se monteaza in carcasa de ECU stock. Este un model asa numit plug in.
Nu mai foloseste MAF si trece pe MAP avand istalatia suplimentata ca la EVO RS cu sensor de presiune MAP.
Din pacate aceste ECU sunt modele mai vechi, au trecut de prima tinerete si sunt oarecum depasite tehnic de alte modele de ECU, insa nu aceasta e marea lor problema ci faptul ca in ele se intervine barbar. Cand spun asta ma refer la doua situati distincte, dar cu aceeasi marca de ECU "reparate" in aceea si Ungarie.
Reparatii sau asa zise reparatii de un barbarism de neimaginat intr-o lume a electronicii. Nu poti sa tai bolduri sa le lipesti pe placa, apoi sa faci lipituri cu ciocanul de lipt, sa umpli placa de ecu cu silicon de motor, sa montezi la carcasa de ecu ventilator de desck ... deoarece piesele pe care le-ai schimbat nu sunt adecvate si ecu se incinge atat de tare incat deformeaza carcasa si decupleaza alte circuite isind din plaja de lucru corecta...
Aici este o adresa unde doritorii pot sa-si delecteze privire cu asa ceva: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
Aceasta este ultima victima descoperita de noi cu astfe de ECU:
Urmeaza a se continua setarea cu noul ECU trimis din Ungaria, in speranta ca e mai putin agresat.
Ulterior setarii anterioare a intervenit o alta setare care a adus un plus de putere si cuplu datorita utilizarii unui turbo aproape nou.
In aceste conditii conform rezultatelor obtinute la ultima etapa de VTM masina pilotata de Dudu Senchea a reusit sa isi adjudece prima pozitie a podiumului la Gr. N.
http://www.autorally.ro/results/results ... p=N&class=
Un mic video pe dyno; https://www.facebook.com/photo.php?v=58 ... =3&theater .
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Mitsubishi Lancer Evolution 8
masina de curse de Gr. N fara restrictor pentru coasta
- setare pe dyno utilizand un vechi model de ecu standalone Walbro TDD
https://www.youtube.com/watch?v=-Obpc_y ... e=youtu.be
masina de curse de Gr. N fara restrictor pentru coasta
- setare pe dyno utilizand un vechi model de ecu standalone Walbro TDD
https://www.youtube.com/watch?v=-Obpc_y ... e=youtu.be
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
EVO 6 Gr.A VTM - este o masina care trebuie urmarita in etapele la care participa la VTM, deoarece fiecare participare se incununeaza cu lauri si o treapta pe podium
Pilot George Cretu
400WHP, 500WNm (valori la roata, pentru maisnile de curse fiind foarte important sa stie exact valoarea la roata afland astfel optimul pentru schimbarile de treapta)
https://www.youtube.com/watch?v=Dp_jUGdvs7E
https://www.youtube.com/watch?v=8Yd1_dv352w
Pilot George Cretu
400WHP, 500WNm (valori la roata, pentru maisnile de curse fiind foarte important sa stie exact valoarea la roata afland astfel optimul pentru schimbarile de treapta)
https://www.youtube.com/watch?v=Dp_jUGdvs7E
https://www.youtube.com/watch?v=8Yd1_dv352w
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
La ultima etapa VTM pozitia a treia a podimului intre masini de generatie noua a fost obtinuta de George Cretu cu un EVO 6 setat de noi la numai o secunda de invingator.
http://www.autorally.ro/results/results ... p=A&class=
Traseul a fost de foarte mare viteza iar tinuta de drum pentru evo 6 este mult inferioara modelelor mai recente si cu toate astea le-a tinut piept.
La ultima etapa VTM pozitia a treia a podimului intre masini de generatie noua a fost obtinuta de George Cretu cu un EVO 6 setat de noi la numai o secunda de invingator.
http://www.autorally.ro/results/results ... p=A&class=
Traseul a fost de foarte mare viteza iar tinuta de drum pentru evo 6 este mult inferioara modelelor mai recente si cu toate astea le-a tinut piept.
http://www.autorally.ro/results/results ... p=A&class=
Traseul a fost de foarte mare viteza iar tinuta de drum pentru evo 6 este mult inferioara modelelor mai recente si cu toate astea le-a tinut piept.
La ultima etapa VTM pozitia a treia a podimului intre masini de generatie noua a fost obtinuta de George Cretu cu un EVO 6 setat de noi la numai o secunda de invingator.
http://www.autorally.ro/results/results ... p=A&class=
Traseul a fost de foarte mare viteza iar tinuta de drum pentru evo 6 este mult inferioara modelelor mai recente si cu toate astea le-a tinut piept.
Salut.
Ma intreb daca puteti modifica softul masinii mele: Este vorba de un Chevrolet Aveo model 2013, euro 5, motor 1.4 benzina aspirat 100 cai - tip motor EcoTec A14XER.
Ma intereseaza, in afara de cresterea de putere, sa atingem urmatoarele puncte:
- sa pot alimenta cu benzina normala, CO 95, dupa modificare;
- sa se reduca intarzierea la apasarea pedalei de acceleratie;
- sa mariti un pic limita de turatie a motorului, de la 6250 cat e acum la cat considerati ca e sigur pentru motor (eu sper la ceva in zona un pic peste 7000, ca sa pot schimba treapta linistit la 7000 in depasire, fara sa-mi fie frica ca daca intarzii schimbarea cu o fractiune de secunda, intra in limitare).
Care este pretul, incluzand testarea pe dyno?
La acest Aveo, faceti modificarea prin mufa diagnoza sau direct in calculator?
Multumesc.
Ma intreb daca puteti modifica softul masinii mele: Este vorba de un Chevrolet Aveo model 2013, euro 5, motor 1.4 benzina aspirat 100 cai - tip motor EcoTec A14XER.
Ma intereseaza, in afara de cresterea de putere, sa atingem urmatoarele puncte:
- sa pot alimenta cu benzina normala, CO 95, dupa modificare;
- sa se reduca intarzierea la apasarea pedalei de acceleratie;
- sa mariti un pic limita de turatie a motorului, de la 6250 cat e acum la cat considerati ca e sigur pentru motor (eu sper la ceva in zona un pic peste 7000, ca sa pot schimba treapta linistit la 7000 in depasire, fara sa-mi fie frica ca daca intarzii schimbarea cu o fractiune de secunda, intra in limitare).
Care este pretul, incluzand testarea pe dyno?
La acest Aveo, faceti modificarea prin mufa diagnoza sau direct in calculator?
Multumesc.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Este destul de mare pretul, dar se stie vorba aceea, "calitatea costa".
Dupa ce strang toti banii, revin cu un mesaj la dvs. pentru programare.
Am vazut ca ati deschis topic si pe forumul marcii de care apartin.
Va doresc cu aceasta ocazie mult succes, si sper sa reusesc sa fac cat mai curand aceasta modificare, ca sa pot posta impresii pe topicul respectiv.
Pentru moment, nu doresc modificari tip supraalimentare, ca cele la care ati facut referire. E o masina de familie, si eu sunt familist. Imi doresc doar un pic de putere in plus pentru siguranta in depasiri.
Multumesc, tinem legatura.
Dupa ce strang toti banii, revin cu un mesaj la dvs. pentru programare.
Am vazut ca ati deschis topic si pe forumul marcii de care apartin.
Va doresc cu aceasta ocazie mult succes, si sper sa reusesc sa fac cat mai curand aceasta modificare, ca sa pot posta impresii pe topicul respectiv.
Pentru moment, nu doresc modificari tip supraalimentare, ca cele la care ati facut referire. E o masina de familie, si eu sunt familist. Imi doresc doar un pic de putere in plus pentru siguranta in depasiri.
Multumesc, tinem legatura.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori