Ciao Jeff.
Stii ca am vorbit eu cu tine acum ceva timp si mi-ai facut o oferta de chiptuning pt Pajero... nu am mai zis nimic deoarece eu am o mica problema cu masina de cand am luat-o, adica: foarte rar dar destul e suparator, in mers, in sarcina, in special cand "trag de ea" la turatii mici cu a4a sau a5a mi se aprinde becul de motor si imi taie gazul, nu mai pot merge peste 2000rot/min, decat f. greu. Am facut sapaturi, teste peste teste, mi s-a spus la Mitsubishi ca eroarea vine de la electrovalva de waste, dar am schimbat-o si masina se comporta la fel. Am pus un manometru pe turbo sa tin sub control presiunea, si am discutat cu un inginer specialist in Italia care zicea ca in momentele de maxim presiunea trebuie sa ajunga la 1,8-2,0bar (si asta se intampla) iar la mers normal in sarcina trebuie sa stea pe la 1,3bar... cand retrogradez si accelerez ajunge si la 1,5 dar daca dau treapta superioara si continui sa "trag" scade pe la 1bar, dar masina trage bine... ok, acum intrebarea: se poate umbla la turbina sa se mai dea un pic de debit in vreun fel? Precizez ca e motorul 4D56 turbo diesel intercooler cu geometrie variabila, an 2002. Da-mi un raspuns aici sau pe mail te rog dragotoiu_octavian@yahoo.com
Multumesc,
Chiptuning by Flashtuning SRL
Salut Tavi,
In prima faza as vrea sa stiu ce cod de eroare iti da cand intra in protectie. Eventual ne putem vedea si-ti citesc eu eroarea, daca ti-a mai aparut vreodata de cand ai fost pe la service. Am impresia ca se blocheaza geometria variabila, o cauza frecventa este depunerea de calamina, pe care "agata" geometria. Asta se poate rezolva in doua feluri: se curata, sau daca apare din nou atunci probabil trebuie schimbata turbina.
In prima faza as vrea sa stiu ce cod de eroare iti da cand intra in protectie. Eventual ne putem vedea si-ti citesc eu eroarea, daca ti-a mai aparut vreodata de cand ai fost pe la service. Am impresia ca se blocheaza geometria variabila, o cauza frecventa este depunerea de calamina, pe care "agata" geometria. Asta se poate rezolva in doua feluri: se curata, sau daca apare din nou atunci probabil trebuie schimbata turbina.
Acum imediat nu am timp, ca luni plec din tara, dar cand ma intorc, peste 3 saptamani, o sa vin la tine sa stergem erorile care sunt (vor fi si cele de scos-pus mufa de la electrovalva), apoi dau o tura sa o "provoc" si vedem despre ce-i vorba. Asta va fi mai exact in saptamana 21-25 martie. Tinem legatura... multumesc de raspuns.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori