Chiptuning by Flashtuning SRL

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Mar 15, 2009 9:20 pm

Mersi de feedback, pana la urma satisfactia clientului conteaza. Pacat ca e departe Bucurestiul de mine, as reveni cu placere, nu doar pt tuning.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 15, 2009 9:49 pm

QUOTE (Jeff @ Mar 15 2009, 09:20 PM) Mersi de feedback, pana la urma satisfactia clientului conteaza. Pacat ca e departe Bucurestiul de mine, as reveni cu placere, nu doar pt tuning.

Pentru un EVO, nici o locatie nu e prea departe!




Avatar utilizator
Johnelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 04, 2007 3:04 pm

Mesaj de Johnelu » Dum Mar 15, 2009 11:26 pm

... un multumesc si din directia asta, altfel spus, vazut, placut, convins ca lucrurile sunt de calitate.
Este placut sa ai dialog corect, exemplificat cu argumente logice, documentate, exprimate fara patima exagerata.

Am fost prezent sambata, atmosfera placuta, am observat atent cum decurg lucrurile.
Dincolo de aspectele tehnice cel mai interesant a fost sa observ figurile celor care au venit cu masinile la "mesterit", incruntati, atenti la detalii, cu multe intrebari pe buze, nerabdatori sa vada daca jaratecu` infulecat de masinetele lor are efect. Dupa resoftare, incordati cu simturile date la maxim plecau in tura de recunoastere, revenind dupa 30 - 45 de min cu un zambet larg pe fata semn ca ceea ce sa intamplat cu masina lor nu era nici pe departe subtil, fin, greu de observat, era clar ca au simtit din plin ceea ce-si doreau si poate chiar mai mult.

La final nu pot spune dacat ca mi-s tare amarat ca nu am putut sa-mi scot masina din service la timp pentru a fi primul Lancer 2.0 resoftat de Jeff, dar sigur in vara voi avea un drum care va trece prin Timisoara .

Avatar utilizator
madmax
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:32 pm

Mesaj de madmax » Lun Mar 16, 2009 12:11 am

salutare!
Exista vreo sansa ca Jeff sa mai revina prin Bucuresti primavara asta pt un colt de 1,5 care a fost in weekend in provincie pt lichidarea leasingului si inmatricularea cu nr noi de AG?
Sper sa ne mai strangem macar 4 pt ca deplasarea sa fie rentabila...multa bafta tuturor!

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Lun Mar 16, 2009 3:19 pm

3. Se simte ca are un cuplu mai mare, urca mai repede in ture, trage mai bine, in special dupa 3500 - 4000, insa fara a avea pretentia ca acum e avion si inainte era caruta...
Am facut niste teste cu accelerometru (0 - 100km/h) si lasand la o parte faptul ca nu stiu sa plec bine...fie o patinam/topaiam pe loc, fie plecam prea incet...am scos niste timpi destul de buni. Initial nu scoteam decat 9.5 - 9.0 sec, apoi valorile au scazut sub 9 sec si cele mai bune valori au fost 8.7 sec si 8.35 sec. insa aceasta ultima performanta nu am reusit sa o mai repet.


Cristi , din start iti spun ca nu vreau sa creez o polemica , iti inteleg entuziasmul si eu mi-am resoftat Colt-ul sunt foarte multumit , dar daca tu ai scos 8.35 sec pana la suta inseamana ca cresterea puterii si mai ales a cuplului a fost enorma.
Un colt CZT care are turbo , 150 CP si 210 NM si cuplu scoate suta in 8.00 sec. Cat puteai sa castigi de la 145 NM cuplu sa ajungi la aceste performante?
Eu vineri am incercat-o cu Swift Sport si se pare ca am ajuns la timpii lui ..pe la 8.9-9 sec suta ...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Mar 16, 2009 5:11 pm

Sunt timpi inregistrati cu accelerometru', nu sunt inventati de mine.
Cred ca am avut 15 plecari in total de la 0 - 100 km/h, una mai nereusita decat alta, pe de o parte datorita traficului, pe de alta parte datorita soferului...
Timpii scosi au fost in mare parte peste 9 sec., dar si sub 9 sec....

Nu spun povesti vanatoresti...cele mai mici valori inregistrate de accelerometru au fost de 8.7 sec si 8.35 sec. de la 0 la 100 km.
Dupa ce am scos 8.35 sec, apoi am scos din nou peste 9 secunde de nu mai stiam ce sa mai cred.

Nu comentez precizia accelerometrului ca nu am habar cat de bun este, nici macar nu-mi apartine, insa pot spune ca plecarile mele sunt execrabile...
Ce-i drept am si continentalurile alea de plastic care patineaza ca dracu...unii stiu despre ce vorbesc, insa nu e vorba d-asta...nu stiu sa plec si gata.
Valorile de 8.7 sec si 8.35 sec sunt incredibil de mici si pentru mine sa stii...dar sunt inregistrate pe accelerometru, pe masina mea, cu mine la volan.
Imi pare rau ca nu am facut poze la accelerometru in masina, insa nu m-am gandit ca o sa am nevoie de "dovezi".
O sa-l rog pe Jeff sa-mi trimita poze la valorile inregistrate pe accelerometru si eventual graficul ca sa le am ca amintire.

Stiu cat scoate un CZT nemodificat, ~ 8 sec...cu tot cu turbo lag...care nu mi s-a parut asa mic...
In treapta I e slaba plecarea pentru un turbo, insa in treapta a II-a te da pe spate si recupereaza...

Acum sa intru un pic in detalii, ca sa nu mai para asa incredibil ce am spus legat de timpi.
Am cerut italienilor maximul...
Asa ca italienii au trimis un soft conform cu cerinta mea...in urma caruia masina devenise de nerecunoscut, tragea ca la balamuc, efectiv te dadea pe spate, iar cand intra mivecul se zmucea de parca avea turbina...
Am condus CZT si pot sa spun ca aveam curaj sa ma iau cu unul stock la cum tragea.
In fine.
Insa, imi juca un pic turometrul la relanti...
Foarte putin.
Atunci italienii au trimis o versiune care a stabilizat turatia la relanti, insa demarajele nu mi s-au mai parut la fel de violente la aceeasi apasare a pedalei.
E ok, dar nu a mai fost acelasi lucru...
8.7 sec si 8.35 sec pana la suta sunt scoase cu prima versiune de soft!

Nu stiu cat de bine reusesc eu sa aproximez toate aceste comportament din...simturi, insa pot sa spun ca sunt super ultra multumit.
Deci chiar si fara turbo, cu primul soft piasini...am vazut ce se poate scoate din motorul asta...incredibil!
Acum sunt in discutii cu italienii sa vad cum pot avea performantele de prima data si ce compromisuri implica...
Astept sa-mi raspunda la email...

As vrea sa conduc coltul tau, tu pe al meu...sa facem niste comparatii...
Ce zici ?

Avatar utilizator
bogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 03, 2007 9:55 am

Mesaj de bogdan » Lun Mar 16, 2009 6:13 pm

czt-ul a iesit bomba o rachetica.nu se compara cu unchipul de la master tuner(master plaster),m-am dat cu niste masini cu cai foarte multi :astra opc cu soft cam 300 cai cu un ford st cam 280 cai cu un m3 si o ibiza de 240 cai cu tubina k04 ,czt a castigat toate cursele.
nu credeam ca o sa gasesc un tuner care sa fie si de treaba sa faca si softuri tari felicitari jeff si mii de multumiri pentru tot.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Mar 16, 2009 6:45 pm

QUOTE (bogdan @ Mar 16 2009, 06:13 PM) ...
nu credeam ca o sa gasesc un tuner care sa fie si de treaba sa faca si softuri tari felicitari jeff si mii de multumiri pentru tot.

Imi pare bine ca sugestiile mele nu au fost proaste si ca esti multumit.
Dupa cate ai tras si tu si masinuta ta...chiar era timpul sa faci si o alegere OK.

Felicitari pentru rezultate!
Tu, masina si softul lu' Jeff au dat rezultate foarte bune!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Mar 16, 2009 8:28 pm

Ma bucur ca sunteti multumiti de masini - bravo Jeff.

Am si eu un fix - consumul la mers normal cum este?
Eu stiu pe cineva (nu dam nume si nici unde a facut softul) caruia i-a crescut consumul rauuuuuu dupa o interventie dasta cam 30% si eram curios dc asa e normal sau softul care il are este o mizerie.

Probabil ca o sa ma abonez si eu la jeff pt o modificare, mai ales ca are deja un czt la activ care a iesit ff bine.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Mar 16, 2009 8:59 pm

Hai ca ma arunc si eu la o intrebare: mentionez ca nu sunt fan tunning pentru ca Mitsa pentru mine inseamna drumuri lungi si multe wekend-uri sau concedii plecat unde ma duce mintea (uneori decid cu o noapte inainte) insa la motorasul meu de 1.6 si 76 kW intrebarea este: ce ofera acest tunning si aici ma refer la comportament, consum si ce o mai insemna incat sa renunt la vreo 400 de litri de benzina si sa ii bag in motor? Ai mai facut vreo motorizare de asta pana acum?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori