Chiptuning by Flashtuning SRL

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Noi 29, 2009 9:56 pm

Ai mesaj privat.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Noi 29, 2009 11:11 pm

mersi frumos, vorbim in vara cand ma apropii de sfarsitul garantiei.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 01, 2009 12:52 am

Acum o luna si ceva am testat masina pe un dyno din Sema Park (anonymous bad guys) , grafice putere/cuplu, timp pe 400m si ceva fimulete cu nokia connecting people.

Valorile de pe grafic sunt masurate la roata, 82kw X 1.34 = 110 CP (la roata) => 128 CP motor din cele afirmate...

Eu nu stiu care este randamentul transmisiei la colt, pierderi, samd. asa ca nu stiu ce sa zic vis-a-vis de acesti 128 CP.

Ma asteptam undeva la ~ 120CP, cu atat mai mult ca masina avea admisia imbacsita, o benzina mai putin buna in rezervor si deci nu avea un comportament de zile mari.

Oricum am fost placut suprins si nu numai eu..."ba ce trage coaja".

Nu s-au mai mirat cand au aflat ca este resoftata de Jeff.

In schimb timpul de 15.65 sec/400 m ... cred ca se putea mai bine, omul a patinat-o la plecare, ambreiajul meu prinde sus si nu era obisnuit....

http://www.youtube.com/watch?v=0PeZJDRV ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=bc6yowft ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=3c0Up14G ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Qb1WW2v8 ... r_embedded
Fişiere ataşate

[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
corich
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 11:26 am

Mesaj de corich » Vin Dec 04, 2009 10:53 pm

QUOTE (Jeff @ Nov 27 2009, 12:20 AM) Ieri am adaugat si un L200 la palmares: trage frumos, liniar, chiar si in turatii mai mari, ceea ce inainte nu facea. Suntem multumiti, si eu si clientul

Dupa resoftare am facut un drum de aproximativ 4000 km, din care majoritatea (90%) pe autostrada, apoi ceva pe la munte.
La 2200 RPM (110-115 km/h) consumul real a fost de 8.2-8.4 l/100km (2 persoane + bagaje + cam 100 kg balast in bena), putin mai mare decat ma asteptam, dar explicabil, din cauza anvelopelor de iarna cu care am plecat la drum. Dupa ce voi monta anvelopele de vara voi reface testul de consum si voi reveni cu date. De remarcat usurinta cu care accelereaza in plaja de turatii 2000-3000 RPM.
La munte am refacut trasee pe care mersesem si inainte de resoftare. Am constatat un cuplu mai mare la aceeasi turatie a motorului (panta pe care am urcat numai cu a II-a inainte de resoftare, am urcat acum cu a III-a fara probleme).
Ca si concluzie, resoftarea si-a meritat din plin banii, si functioneaza bine inclusiv la masini de teren.

Cu deosebita stima.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Dec 04, 2009 11:32 pm

Multumesc de feedback, sunt curios si de consumul cu anvelopele obisnuite. 4000km sunt ceva, la mai multi si fara evenimente neplacute!

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Sâm Dec 05, 2009 9:44 am

Cand vine timpul, stiu unde merg pentru soft

Avatar utilizator
Hyp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 3:42 pm

Mesaj de Hyp » Sâm Dec 05, 2009 2:56 pm

cand va grupati prin bucale pentru o softare..ma lansez si eu

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Dum Dec 06, 2009 6:49 am

hai sa vedem cati ne adunam, sa-l putem aduce pe Jeff. cred ca suntem cel putin 4 in acest moment. propun sa deschidem o lista si sa nu incurcam omul. ce zici Jeff, pentru cati baieti crezi ca poate veni mosul si la noi? am un drum lung de facut dupa craciun si mi-ar prinde bine niste reni in plus. pace.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Dec 06, 2009 1:42 pm

Dragii mosului, nu ca mosu' n-ar vrea sa vina, dar e cam prins cu treburi pana prin februarie... nu prea poate sa lipseasca de la Pol, trebuie sa pregateasca furaje pt reni, sa dreaga talpa la sanie etc. Inceputul lui martie ar fi cel mai indicat, dar vedem cum stam mai incolo.

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Lun Dec 07, 2009 2:44 pm

QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) Acum o luna si ceva am testat masina pe un dyno din Sema Park (anonymous bad guys) , grafice putere/cuplu, timp pe 400m si ceva fimulete cu nokia connecting people.
Cat a costat testarea?

QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) Valorile de pe grafic sunt masurate la roata, 82kw X 1.34 = 110 CP (la roata) => 128 CP motor din cele afirmate...

Eu nu stiu care este randamentul transmisiei la colt, pierderi, samd. asa ca nu stiu ce sa zic vis-a-vis de acesti 128 CP.

Ma asteptam undeva la ~ 120CP, cu atat mai mult ca masina avea admisia imbacsita, o benzina mai putin buna in rezervor si deci nu avea un comportament de zile mari.

Ti-ai pus masina pe dyno si inainte de resoftare? Sau este cineva care si-a pus masina pe dyno inainte de orice modificare?
Ar fi interesant de vazut care este puterea si cuplul real al unei masini stock.

QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) In schimb timpul de 15.65 sec/400 m ... cred ca se putea mai bine, omul a patinat-o la plecare, ambreiajul meu prinde sus si nu era obisnuit....

Este vorba de un test pe "teren" sau de o simulare?
Din ce am calculat eu pe http://www.dragracing.ro/ ca sa scoti un 15.8 sec pe 400 m ar fi nevoie de vreo 150 CP ptr o masina cu tractiune fata, 1075 kg + 75 kg sofer.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori