Chiptuning by Flashtuning SRL
A venit momentul sa-mi prezint oferta pentru membrii forumului nostru. In urma achizitionarii de aparatura suplimentara pot sa ofer chiptuning pentru multe motorizari japoneze, printre care si Mitsubishi, astfel:
Model Cilindree CP ECU
Lancer EVO 5 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO 6 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO 7 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO 8 2000 265 Mitsubishi
Lancer EVO 9 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO X 2000 295 Mitsubishi
Lancer 1.3 16v 82cv 1300 82 Mitsubishi
Lancer 1.6 16v 98CV 1600 98 Mitsubishi
Lancer 1.8 16v 1xxCV 1800 Mitsubishi
Lancer 2.0 16v 135CV 2000 135 Mitsubishi
Colt 1.1 1100 75 Mitsubishi
Colt 1.3 1300 95 Mitsubishi
Colt 1.5 1500 109 Mitsubishi
Colt 1.5 Turbo 1500 150 Mitsubishi
Outlander 2.0 16v NA 2000 136 Mitsubishi
Outlander 2.0 Turbo 2000 202 Mitsubishi
Outlander 2.4 16v NA-MT 2400 165 Mitsubishi
Outlander 2.4 16v 2400 170 Mitsubishi
Outalnder 3.0 V6 3000 224 Mitsubishi
Pajero 2.5 DiD 115CV 2500 115 Mitsubishi
Pajero 3.2 DiD 163CV 3200 163 Mitsubishi
Pajero 3.8 V6 247cv 3800 247 Mitsubishi
Pajero 3.2 DiD 170cv 3200 170 Denso
L200 2.5 DiD 115CV 2500 115 Mitsubishi
L200 2.4 165CV 2400 165 Mitsubishi
L200 2.5 Did 136cv 2500 136 Denso
L200 3.2 Did 170cv 3200 170 Denso
Pinin 1.8 GDi 140cv 1800 140 Mitsubishi
TR4 2.0 16v 133CV 2000 133 Mitsubishi
Grandis 2.4 16v 165CV 2400 165 Mitsubishi
GT3000 280CV 3000 280 Mitsubishi
Castigurile de putere sunt de aproximativ 10% pentru motoarele aspirate si 20-30% pentru cele turbo.
Membrii mitsu.ro beneficiaza de preturi speciale, pe care le voi oferi la cerere pt modelele solicitate.
Daca aveti intrebari sau neclaritati, nu ezitati sa intrebati aici, pe messenger (jefftdi) sau la telefon, 0745316775. Din pacate lucrez numai in Timisoara din cauza echipamentului de laborator.
Model Cilindree CP ECU
Lancer EVO 5 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO 6 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO 7 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO 8 2000 265 Mitsubishi
Lancer EVO 9 2000 280 Mitsubishi
Lancer EVO X 2000 295 Mitsubishi
Lancer 1.3 16v 82cv 1300 82 Mitsubishi
Lancer 1.6 16v 98CV 1600 98 Mitsubishi
Lancer 1.8 16v 1xxCV 1800 Mitsubishi
Lancer 2.0 16v 135CV 2000 135 Mitsubishi
Colt 1.1 1100 75 Mitsubishi
Colt 1.3 1300 95 Mitsubishi
Colt 1.5 1500 109 Mitsubishi
Colt 1.5 Turbo 1500 150 Mitsubishi
Outlander 2.0 16v NA 2000 136 Mitsubishi
Outlander 2.0 Turbo 2000 202 Mitsubishi
Outlander 2.4 16v NA-MT 2400 165 Mitsubishi
Outlander 2.4 16v 2400 170 Mitsubishi
Outalnder 3.0 V6 3000 224 Mitsubishi
Pajero 2.5 DiD 115CV 2500 115 Mitsubishi
Pajero 3.2 DiD 163CV 3200 163 Mitsubishi
Pajero 3.8 V6 247cv 3800 247 Mitsubishi
Pajero 3.2 DiD 170cv 3200 170 Denso
L200 2.5 DiD 115CV 2500 115 Mitsubishi
L200 2.4 165CV 2400 165 Mitsubishi
L200 2.5 Did 136cv 2500 136 Denso
L200 3.2 Did 170cv 3200 170 Denso
Pinin 1.8 GDi 140cv 1800 140 Mitsubishi
TR4 2.0 16v 133CV 2000 133 Mitsubishi
Grandis 2.4 16v 165CV 2400 165 Mitsubishi
GT3000 280CV 3000 280 Mitsubishi
Castigurile de putere sunt de aproximativ 10% pentru motoarele aspirate si 20-30% pentru cele turbo.
Membrii mitsu.ro beneficiaza de preturi speciale, pe care le voi oferi la cerere pt modelele solicitate.
Daca aveti intrebari sau neclaritati, nu ezitati sa intrebati aici, pe messenger (jefftdi) sau la telefon, 0745316775. Din pacate lucrez numai in Timisoara din cauza echipamentului de laborator.
Prin "posta", daca vrei sa spui asa, din pacate nu avem stand dinamometric in Timisoara si nici echipament de logare. E nevoie de cel putin monitorizarea detonatiilor si a amestecului. Noi comercializam si ceasuri de amestec cu sonda de banda larga, dar acesta trebuie montat pe masina.
In alta ordine de idei, tunerul pe care il reprezint este unul cu traditie, Piasini Engineering din Italia. Ei au lucrat pe foarte multe masini cu diferite modificari, de aceea se pot face si variante de soft sigure pentru masini cu modificari mecanice (admisie/evacuare/axe cu came etc).
Site-ul lor este http://www.piasiniengineering.it/default.aspx
In alta ordine de idei, tunerul pe care il reprezint este unul cu traditie, Piasini Engineering din Italia. Ei au lucrat pe foarte multe masini cu diferite modificari, de aceea se pot face si variante de soft sigure pentru masini cu modificari mecanice (admisie/evacuare/axe cu came etc).
Site-ul lor este http://www.piasiniengineering.it/default.aspx
Resoftarea se face in tara de catre Jeff.
Se demonteaza ECU, se citeste softul, se trimite la italieni, se modifica, se rescrie cu versiunea noua dupa care urmeaza testele.
Italienii sunt ok, dupa mine sunt cei mai buni in tuning.
Cat am stat la ei am rams uimit sa constat ca chiar si amatorii au cunostinte tehnice, pe care la noi nu le au nici chiar cei are se dau scoliti.
De la pusti pana la bosorogi, toti sunt pasionati de masini, pasiune care tine atat de condusul sportiv cat si de modificari, tuning....insa la alt nivel decat la noi.
Fenomenul auto e boala nationala la ei.
Service-uri, tuneri...toti pun pasiune in ceea ce fac si ceea ce fac, fac bine!
Suntem in urma...din toate punctele de vedere!
Se demonteaza ECU, se citeste softul, se trimite la italieni, se modifica, se rescrie cu versiunea noua dupa care urmeaza testele.
Italienii sunt ok, dupa mine sunt cei mai buni in tuning.
Cat am stat la ei am rams uimit sa constat ca chiar si amatorii au cunostinte tehnice, pe care la noi nu le au nici chiar cei are se dau scoliti.
De la pusti pana la bosorogi, toti sunt pasionati de masini, pasiune care tine atat de condusul sportiv cat si de modificari, tuning....insa la alt nivel decat la noi.
Fenomenul auto e boala nationala la ei.
Service-uri, tuneri...toti pun pasiune in ceea ce fac si ceea ce fac, fac bine!
Suntem in urma...din toate punctele de vedere!
QUOTE (Cristi @ Feb 16 2009, 02:13 PM) De bunavoie si nesilit de nimeni, este cineva care doreste sa-si resofteze masina ?
Intreb pentru ca daca ne strangem mai multi din Bucuresti, Jeff ar fi dispus sa se deplaseze aici, iar eu sa scap de un drum la Timisoara.
Acum nu sariti toti!
OK, suntem 2, Lancer nou 1,5...daca se poate...
Intreb pentru ca daca ne strangem mai multi din Bucuresti, Jeff ar fi dispus sa se deplaseze aici, iar eu sa scap de un drum la Timisoara.
Acum nu sariti toti!
OK, suntem 2, Lancer nou 1,5...daca se poate...
Ar trebui sa se poata si lancer 1.5.
E acelasi motor, dar cu alt soft/management.
Motorul 1.5 109 CP merge dus pana la 120 CP cu garantie de fabrica.
Stiu asta de la un posesor de smart 1.5 109 CP care prin resoftare l-a dus la 120 CP si a primit garantie de la nemti.
Deci pana in 120 CP fiabilitatea nu este afectata catusi de putin.
E acelasi motor, dar cu alt soft/management.
Motorul 1.5 109 CP merge dus pana la 120 CP cu garantie de fabrica.
Stiu asta de la un posesor de smart 1.5 109 CP care prin resoftare l-a dus la 120 CP si a primit garantie de la nemti.
Deci pana in 120 CP fiabilitatea nu este afectata catusi de putin.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori