Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere
Mitsubishi Lancer Evo X reprezinta varful de lance in gama sportivelor acestei marci.
Calitatile acestei masini nu cred ca mai sunt necunoscute cuiva, dar cum orice lucru pe lumea asta este perfectibil iar motoul nostru este : " COMMITTED TO EXCELLENCE ! ", nu ne puteam permite sa-l ocolim.
Dimpotriva fiind foarte specializati pe modelele Mitsubishi ii acordam o atentie speciala, fapt pentru care avem variante de resoftare si piese de performanta.
O simpla resoftare costa 600 euro masina putand fi urcata pana la o limita de max 360-370cp, insa noi recomandam un 340cp. Totul se face custom cu inalt profesionalism fiind singurii specialisti in aceste modele in Romania, avand un bun suport al partenerilor nostri din Japonia si America pentru aceste modele.
Noi oferim produse HKS si Supersprint pentru acest model.
Calitatea este cea a produselor originale iar preturile direct de importator.
Am sa atasez si cateva imagini ale produselor.
Folosind acea admisie si evacuarea din imagine in formula "by RacingCode" putem ridica puterea la peste 400CP.
Pretul pentru acest pachet fiind foarte decent.
evacuarea are mamulte parti componente si s poate comanda pe doua dimensiuni 70 si 76
in prima poza este varianta de downpipe cu catalizator iar urmatoarea fara.
traseul accesorile si toba finala
Cine doreste performanta si fiabilitate este asteptat si ii garantam preturi rezonabile.
Calitatile acestei masini nu cred ca mai sunt necunoscute cuiva, dar cum orice lucru pe lumea asta este perfectibil iar motoul nostru este : " COMMITTED TO EXCELLENCE ! ", nu ne puteam permite sa-l ocolim.
Dimpotriva fiind foarte specializati pe modelele Mitsubishi ii acordam o atentie speciala, fapt pentru care avem variante de resoftare si piese de performanta.
O simpla resoftare costa 600 euro masina putand fi urcata pana la o limita de max 360-370cp, insa noi recomandam un 340cp. Totul se face custom cu inalt profesionalism fiind singurii specialisti in aceste modele in Romania, avand un bun suport al partenerilor nostri din Japonia si America pentru aceste modele.
Noi oferim produse HKS si Supersprint pentru acest model.
Calitatea este cea a produselor originale iar preturile direct de importator.
Am sa atasez si cateva imagini ale produselor.
Folosind acea admisie si evacuarea din imagine in formula "by RacingCode" putem ridica puterea la peste 400CP.
Pretul pentru acest pachet fiind foarte decent.
evacuarea are mamulte parti componente si s poate comanda pe doua dimensiuni 70 si 76
in prima poza este varianta de downpipe cu catalizator iar urmatoarea fara.
traseul accesorile si toba finala
Cine doreste performanta si fiabilitate este asteptat si ii garantam preturi rezonabile.
- Fişiere ataşate
-
- 30671.jpg (3.01 KiB) Vizualizat de 6729 ori
-
- 30677.jpg (3.02 KiB) Vizualizat de 6732 ori
-
- 30740.jpg (2.49 KiB) Vizualizat de 6725 ori
-
- 30669.jpg (3.5 KiB) Vizualizat de 6725 ori
-
- wcat.jpg (3.81 KiB) Vizualizat de 6727 ori
-
- cat.jpg (3.56 KiB) Vizualizat de 6731 ori
-
- hksintake1.jpg (47.59 KiB) Vizualizat de 6765 ori
-
- evacuarex.jpg (20.66 KiB) Vizualizat de 6751 ori
-
- evox1.jpg (81.94 KiB) Vizualizat de 6757 ori
-
[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Optional pentru acest model de EVO 10 se poate oferi ALS si eventual LC corelat cu presiune in turbo la start.
Adica LC setata pentru o anumita turatie iar cand masina este pregatita pentru start si sta la acea turatie prestabilita si are 0,8 - 1,2 bari in admisie.
Daca un reporter al acestui site doreste sa vada cum se modifica un EVOLUTION ultimul model, deoarece este impropiu sa spui EVO 10, il rugam sa ne contacteze in cursul diminetii zilei de luni.
In jurul pranzului pentru cateva ore masina va rula in teste pe autostrada A2.
Softul nu este gata imediat se lucreaza mai mult la acest model pentru a obtine un randament corect si curat.
Repet, cine ar curiozitatea sa vada cate ceva din testari sa faca poze sa filmeze poate veni cu rezerva de a accepta sa apara public doar anumite imagini.
Pretul pentru aceasta modificare este de doar 600euro.
Va vom informa in continuare cu tot ceea ce credem ca este necesar si pe intelesul tuturor.
Astept pe cine doreste sa vada intreg procesul de resotare alacestui model in varianta standard.
Trebuie sa se trezeasca dimineata sa-si ia o camera foto/video si eventual o foaie si un creion.
Cred ca modul de lucru, eleganta, tehnolologia folosita si cunostintele sunt importante iar doar vazand cu ochii vostri puteti intelege despre ce vorbesc.
Nu e simplu se lucreaza ore bune se merge mult cu masina in teste, se trece alternativ prin toate regimurile de functionare se face estimare electronica de putere, multe logari, ajustari... sunteti invitati sa asistati.
Desigur nu se vor permite anumite imagini si fotografierea tabeleor de lucru.
Adica LC setata pentru o anumita turatie iar cand masina este pregatita pentru start si sta la acea turatie prestabilita si are 0,8 - 1,2 bari in admisie.
Daca un reporter al acestui site doreste sa vada cum se modifica un EVOLUTION ultimul model, deoarece este impropiu sa spui EVO 10, il rugam sa ne contacteze in cursul diminetii zilei de luni.
In jurul pranzului pentru cateva ore masina va rula in teste pe autostrada A2.
Softul nu este gata imediat se lucreaza mai mult la acest model pentru a obtine un randament corect si curat.
Repet, cine ar curiozitatea sa vada cate ceva din testari sa faca poze sa filmeze poate veni cu rezerva de a accepta sa apara public doar anumite imagini.
Pretul pentru aceasta modificare este de doar 600euro.
Va vom informa in continuare cu tot ceea ce credem ca este necesar si pe intelesul tuturor.
Astept pe cine doreste sa vada intreg procesul de resotare alacestui model in varianta standard.
Trebuie sa se trezeasca dimineata sa-si ia o camera foto/video si eventual o foaie si un creion.
Cred ca modul de lucru, eleganta, tehnolologia folosita si cunostintele sunt importante iar doar vazand cu ochii vostri puteti intelege despre ce vorbesc.
Nu e simplu se lucreaza ore bune se merge mult cu masina in teste, se trece alternativ prin toate regimurile de functionare se face estimare electronica de putere, multe logari, ajustari... sunteti invitati sa asistati.
Desigur nu se vor permite anumite imagini si fotografierea tabeleor de lucru.
Da, dar nu se sta langa calculator in rest se vede tot.
Este cumva o intrebare venita din partea D-lui David Power, de la ECUTEK, deoarece stiu ca s-a mai interesat de noi.
Adica cine suntem cu cine colaboram, cine este in spatele nostru si ce scule folosim.
Ne-a onorat aceasta curizitate, mai ales ca initial am vrut sa colaboram cu ei dupa care am ales alta solutie, proprie pentru care ne felicitam.
Este cumva o intrebare venita din partea D-lui David Power, de la ECUTEK, deoarece stiu ca s-a mai interesat de noi.
Adica cine suntem cu cine colaboram, cine este in spatele nostru si ce scule folosim.
Ne-a onorat aceasta curizitate, mai ales ca initial am vrut sa colaboram cu ei dupa care am ales alta solutie, proprie pentru care ne felicitam.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori