Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Mar 12, 2009 10:04 am

Mai multe detalii se poate?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Mar 13, 2009 12:14 am

Da sigur ca se poate 265cp la roti din cca 200 la baza.
Daca ai o curiozitate putem sa aranjam o intalnire.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Vin Mar 13, 2009 12:53 pm

Pai s-a montat dyno-ul 4WD?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Mar 13, 2009 4:21 pm

Inca nu s-a montat o sa se monteze si atunci vom posta si cateva fise dino ale clientilor care permit asta si au ceva de aratat.
In ce priveste modelele Subaru si Mitsubishi noi avem aparate ce permit calcularea puterii instantanee, medii oricand in conditii de acuratete maxima cu zecimale. Se masoara exact puterea care dezvolta la acel moment fara nici o abatere.
Aparatur detinut de noi in combinatie cu ecu de fabrica permite aceasta operatie, iar daca conditile de masurare sunt similare de zece ori da fix acelasi rezultat, dar sunt si f fine deoarece orice factor extern este sesizat si daca influneteaza mersul motorului asta se vede in masuratoare.
De ce 65 cp si nu alta valoare, f simplu acolo am limitat sarcina motorului din considerente opozanile intentilor noastre.
Atat am vrut si este in regula asa, clientul este multumit merge zi de zi cu masina dar mai face si curse.
Este un pasionat si e greu despus ca un client de EVOLUTION este un client normal. Expresia trebuie privita in sensul pozitiv legat de pasiune cunoastere si posibilitati financiare.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Mar 17, 2009 11:03 am

Pai tocmai de asta te-am intrebat de dyno pentru ca ai dat puterea la roti, in crestere de ~32% ceea ce inseamna ca la motorul ar dezvolta minim 390 CP doar din resoftare, ceea ce mi se pare cam multicel, e corect? Care este puterea masurata a motorului? Poti calcula pierderile din transmisie fara dyno?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Mar 17, 2009 6:17 pm

Calculele nu sunt atat de simpliste cu par.
Sigur ca putem avea in orice moment de functionare puterea exacta la motor.
Putem calcula pierderile, putem vedea daca ambreiajul tine pana la ce cuplu tine, exact unde incepe sa cedeze...
Nu am vreut sa exprimam alte cifre decat am dat.
In viitor standul nostru are sa primeasca curiosii sa masoare in mod profesionist si desigur contracost.

Pe stand vom putea da si rezistenta la rulare a anvelopelor facand chiar comparatii de aderenta.

La modelel automatice de evox pierderea este ceva mai amre in special in zona de cuplu.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Mar 18, 2009 3:59 pm

Nu ne intereseaza ambreiajul, automata sau mai stiu eu ce, hai sa vorbim concret ca nu intreb degeaba.

Asadar, sigur ca nu sunt simpliste calculele pentru a determina valoarea exacta a puterii motorului dar pentru a determina o valoare minima orientativa e foarte simplu. Deci, tu ai zis 200-->265 WHP-->+32% deci puterea motorului va fi cu minim 32% mai mult, nu? Se modifica si eficienta transmisiei din soft?

Deci concret, in cazul 200-->265 CP la roata care este puterea motorului? Simplu.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Mar 18, 2009 5:27 pm

Atat am dorit sa specificam si atat specificam, nimic mai mult.
Clientul a avut aceasta dorinta iar noi o respectam, in definitiv el a platit.
Daca doresti sa afli exact iit modificam iar tu ai sa sti tot daca e public e ok daca nu noi respectam hotararile luate.
Pot sa spun doar un singur lucru ca procentul de pierdere se modifica odata cu cresterea puterii.
Nu voi da un exeplu concret in cazul acesta insa daca la 100cp ai pierdere de 10% respectiv 10cp la 400cp pierderea nu e tot de 10% urca arbitrar sa spunem la 12%.
Niciodata nu ramane lafel pierderea si niciodata nu scade, daca puterea creste.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Mar 18, 2009 5:54 pm

Nu ne explici si noua mai exact cum sta treaba?

Ca pe mine cel putin m-ai cam bagat in ceata...

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Mar 18, 2009 7:44 pm

QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 18 2009, 05:27 PM) Nu voi da un exeplu concret in cazul acesta insa daca la 100cp ai pierdere de 10% respectiv 10cp la 400cp pierderea nu e tot de 10% urca arbitrar sa spunem la 12%.
Niciodata nu ramane lafel pierderea si niciodata nu scade, daca puterea creste.

Daca urca arbitrar dupa cum spui tu inseamna ca motorul ar trebui sa dezvolte mai mult de 390CP.Logic?
Inteleg ca sunteti profesionisti dar daca mergi pe ideea "da banul ca o sa vezi tu la urma ce iese" si pana atunci trebuie sa ne crezi pe noi ca am facut la un client da' vrea sa ramana anonim ajungem din nou, iar si inca o data la marketing.Voi desfasurati in paralel si o campanie anti-marketing?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 34 vizitatori