Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Mar 18, 2009 11:18 pm

Boost foarte mare, amestec foarte bogat.... Consum mare la sarcina scazuta.

Acum am vazut ca ai adaugat si ceva despre pierderi in posturile anterioare. Sunt de-acord, e corect insa nu contrazice presupunerea mea. Nu la un nivel din asta de crestere de putere si nu la +32% WHP > x% BHP.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Mar 18, 2009 11:21 pm

cifre ...

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Mar 18, 2009 11:29 pm

Pai cifre vreau si eu.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Mar 18, 2009 11:30 pm

spui de presiune mare de amestec bogat... astept sa-mi spui valorile

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Mar 18, 2009 11:40 pm

QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 18 2009, 10:06 PM) Arbitrar era exemplul! Nu este logic ce ai perceput tu. Pot sa spun altfel ca la 65cp castigati la roti la motor sunt mai multi, cati nu intrebati pe acest exemplar!


e foarte simplu de calculat... energia consumata in capul pistonului este de 3,33 pri mai mare decat cea produsa la capatul arborelui, motorul are o eficienta de cca 33% grosolan vorbind
benzina este combustibilul care are o putere calorica, oxigenul din aer este cel care intretine arderea, in urma acestei reactii se cosuma o anumita energie...
totul e inginerie nu exista o bagheta magica!
Sebastian, esti foarte greu de urmarit, incearca sa nu mai editezi postul anterior dupa ce a postat cineva. Apropo, +30% e eficienta de Diesel.

Hai sa pun altfel intrebarea, daca 200 WHP e valoarea stock inseamna ca pierderile sunt undeva la 32% (295 BHP) ceea ce inseamna ca la 265 WHP tuned inseamna minim 389,4. Masina e 100% stock doar resoftata? Atata lucru poti spune.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Mar 19, 2009 7:17 am

Masina este stok adusa de pe alta piata si are doar soft insa cifra de 400cp la motor este suprarealista.
Nu am ajuns acolo este mai jos dn considerente legate de evacuare.
Daca se monteaza un filtru sport sau o admisie de preferat si o evacuare completa libera nu este nici o problema sa sarim de pragul celor 400cp la motor.
Pe evo 9 unde evacuarea este mai libra am modificat masini urcand doar din soft la cca 370-380cp cu rezultate excelente.
Motorul de evolutione nou cu axa variabila si pe evacuare e mai performant insa evacuarea este mult restrictionata constructiv.
Evo X de serie poate avea si 275cp la motor, depinde de piata de unde este cumparat si de versiunea de soft care-l echipeaza.
Amestecul este intradevar foarte bogat iar presiunea in turbo nu este atat de mare cat abereaza unii tuneri.
Totul se face se regleaza se ajusteaza fin iar masina devine foarte rapida.
Evoul prezentat aici in teste a urcat fara a fi la maxim la o turatie mai mica decat cea de limitare cu 200rpm in treapta 5.
Are putere sa limiteze acum treapta a cincea!

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mar 19, 2009 8:22 am

din poveste in poveste mergem..m-am uitat si pe alte site-uri..la fel, exact la fel..povesti
despre skn, despre tine, fiabilitate etc etc..dar cifrele, unde sunt cifrele?!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Mar 19, 2009 9:12 am

Atat timp cat facem masini custon cifrele sunt nerelevante.
Pot sa propun ca modificare de baza pentru asa zisul evo X un 350cp.
Clientul hotaraste ce si cum in functie de ce se poate.
Unii vor mai economice, altii sa mearga f repede ... unii vor repriza fara viteza de top...
Ce cifre sa pun?
V-am chemat sa vedeti exact mai mult ce sa va fac?
in alta ordine de idei te rog sa ai respect pentru noi si munca noastra, sa nu ne mai pui in fraza cu altii de genul skn.
Nu avem nimic in comun cu ei ei sunt colectionari de softuri comercianti , noi le facem.
Legat de functionarea masini te rog sa contactezi clienti de ai nostri sa va spuna ei, e urat sa spunem noi.

Aici aveti un filmulet cu un evo9 fara evacuare care acum atinge aproape 400cp.
http://www.youtube.com/watch?v=VFSmgY0f ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=DYP105F4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=rgEarKGO ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=oW2tUlOU ... re=related

si un sti in compania celebrului WPP http://www.youtube.com/watch?v=71SOqP5NIsI
Fişiere ataşate
1405mail.JPG
1405mail.JPG (280.85 KiB) Vizualizat de 2265 ori
1005mai.JPG
1005mai.JPG (150.83 KiB) Vizualizat de 2266 ori

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Mar 19, 2009 11:19 am

Chiar nu putem sa ne intelegem?

QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 19 2009, 07:17 AM) Masina este stok adusa de pe alta piata si are doar soft insa cifra de 400cp la motor este suprarealista.
Asta am spus si eu dar asta reiese din calculele pe baza cifrelor furnizate de tine. Nu conteaza piata atata timp cat doar softul e diferit.

Evo X de serie poate avea si 275cp la motor, depinde de piata de unde este cumparat si de versiunea de soft care-l echipeaza.
Eu am calculat pe baza softului EUDM, daca zici ca are 275 probabil era de Japan ce-ai facut tu si atunci sa zicem ca se mai apropie cat de cat cei 200 WHP de niste valori reale dar nici asa nu e ok.

Amestecul este intradevar foarte bogat iar presiunea in turbo nu este atat de mare cat abereaza unii tuneri.
Asadar cat e presiunea la Evo X varianta pt. piata y, stock?

Evoul prezentat aici in teste a urcat fara a fi la maxim la o turatie mai mica decat cea de limitare cu 200rpm in treapta 5.
Are putere sa limiteze acum treapta a cincea!
Care e turatia de limitare? Eu zic ca avea si pana acum...


QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 19 2009, 09:12 AM) Pot sa propun ca modificare de baza pentru asa zisul evo X un 350cp.
Clientul hotaraste ce si cum in functie de ce se poate.
Unii vor mai economice, altii sa mearga f repede ... unii vor repriza fara viteza de top...
Ce cifre sa pun?
Cifrele orientative pt. un Evo X in configuratie stock, alea trebuie puse ca nu cred ca face cineva dragster doar din soft.

in alta ordine de idei te rog sa ai respect pentru noi si munca noastra,
Eu personal respect munca voastra dar daca vreti clienti trebuie sa convingeti. Mai ales p-astia care nu au toate tiglele pe casa si si-au luat Evo, conform spuselor tale evident.

Nu contesta nimeni faptul ca faceti masini rapide dar unii mai vor sa stie si cum. Personal nu-mi permit sa schimb motorul la 30-40k km si in plus vreau sa fiu sigur ca a 2-a zi porneste desi seara a fost chinuita in mod barbar. Din cauza asta trebuie sa fac si eu cercetari, intreb colo, intreb dincolo si cu o intelegere ceva mai buna a ceea ce se intampla pot lua niste decizii sa cheltui niste bani in cunostinta de cauza pe ceva ce mi-am dorit.

Asadar, daca crezi ca poti da niste raspunsuri clare, fara povesti, abureli, recomandari, SKN sau mai stiu eu ce, eu te astept, daca nu, atunci decizia e foarte usoara.

Si vezi ca nu-mi place ce faci, stii tu ce.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Mar 19, 2009 11:39 am

lol.. Si de ce ai pus videoclipurile alea cu evo vs lambo cand ala din lambo nici nu stie sa plece. Nu dovedeste absolut nimic.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori