Resoftare Lancer 2.0
Imi pare rau ca nu am mai intrat de ceva timp la voi pe forum si am pierdut putin contactul cu unii impatimiti ai Mitsubishului.
Pretul la un Mitsubishi turbo benzina este de 600euro si la unul aspirat 400euro, plus TVA daca se doreste factura.
Modelul de 2.0 aspirat castiga enorm putere si de ce permite asta motorul doar producatorul poate sa stie, probabil ca este la baza un motor mai puternic si din considerente legate de piata, taxe, impozie este dat voit inapoi.
Asa cum am mai spus softul nu poate fi citit si analizat la service autorizat, Mitsubishi nu ofera in sdv-istica necesara astfel de posibilitati, singurul lucru pe care-l pot face este sa scrie peste un soft de serie, dar nu costa nimic sa-l punem din nou la loc pe cel modificat.
Este o falsa imresie aceea ca o aspirata castiga putin, castiga rezonabil, desigur mai putin ca una turbo.
In general se avanta sa spuna asta cei care nu fac tuningul intr-un mod stintific, profesionist si la cele turbo abuzeaza de presiunea in turbo, asta asa ca exemplu dar gresesc si atele. Sigur rezultatul e frumos, masina trage bine pare sa se comporte placut insa motorul si accesorile lui au de suferit.
Pentru a creste puterea trebuie sa cunosti un motor, particularitatile lui, informatile producatorului si atunci vi sa-i imbunatatesti randamentul, rezultand o crestere sanatoasa de putere, nu te infigi in el sa-l impingi ca saracu tine cat poate si el.
Lucr?m ?n domeniul chip tuningului, ingineriei, echipa noastr? se concentreaz? ?i se ocup? de inova?ii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse ?i proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea ?i cre?terea puterii motorului ?n mod eficient, stabil, durabil ?i garantat.
Performan?a noastr? superioar? nu afecteaz? durata de via?? a motorului sau alte dispozitive mecanice ale ma?inii sau motocicletei Dvs. deoarece nu se dep??esc parametrii de func?ionare ai motorului furniza?i de c?tre produc?tor.
Acest fapt pentru unele marci si modelene permite incheierea de protocoale pentru pastrarea garantiei.
Pretul la un Mitsubishi turbo benzina este de 600euro si la unul aspirat 400euro, plus TVA daca se doreste factura.
Modelul de 2.0 aspirat castiga enorm putere si de ce permite asta motorul doar producatorul poate sa stie, probabil ca este la baza un motor mai puternic si din considerente legate de piata, taxe, impozie este dat voit inapoi.
Asa cum am mai spus softul nu poate fi citit si analizat la service autorizat, Mitsubishi nu ofera in sdv-istica necesara astfel de posibilitati, singurul lucru pe care-l pot face este sa scrie peste un soft de serie, dar nu costa nimic sa-l punem din nou la loc pe cel modificat.
Este o falsa imresie aceea ca o aspirata castiga putin, castiga rezonabil, desigur mai putin ca una turbo.
In general se avanta sa spuna asta cei care nu fac tuningul intr-un mod stintific, profesionist si la cele turbo abuzeaza de presiunea in turbo, asta asa ca exemplu dar gresesc si atele. Sigur rezultatul e frumos, masina trage bine pare sa se comporte placut insa motorul si accesorile lui au de suferit.
Pentru a creste puterea trebuie sa cunosti un motor, particularitatile lui, informatile producatorului si atunci vi sa-i imbunatatesti randamentul, rezultand o crestere sanatoasa de putere, nu te infigi in el sa-l impingi ca saracu tine cat poate si el.
Lucr?m ?n domeniul chip tuningului, ingineriei, echipa noastr? se concentreaz? ?i se ocup? de inova?ii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse ?i proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea ?i cre?terea puterii motorului ?n mod eficient, stabil, durabil ?i garantat.
Performan?a noastr? superioar? nu afecteaz? durata de via?? a motorului sau alte dispozitive mecanice ale ma?inii sau motocicletei Dvs. deoarece nu se dep??esc parametrii de func?ionare ai motorului furniza?i de c?tre produc?tor.
Acest fapt pentru unele marci si modelene permite incheierea de protocoale pentru pastrarea garantiei.
QUOTE (santto)KIT POWER PACK
Kit putere pentru Noul Lancer 2.0 DID
Pret : 963 Euro + TVA
Manopera instalare cip putere
Pret : 16 Euro + TVA
Dupa instalarea kit-ului de putere noile date sunt:
Putere: 166 CP (de la 140 CP)
Cuplu: 370 Nm (de la 320 Nm)
mai am si un grafic ...dar nu merge sa atasez fiserul...cine imi da un mail il trimit
Cred ca e vorba de un power box si din pacate va sugerez sa evitati asa ceva, este periculos.
Am sa va explic succint de ce nu e bun si o sa intelegeti imediat.
Cum functioneaza, acest montaj eletronic intr-o carcasa frumos branduita se intercaleaza intre doua mufe electrice ale instalatiei automobilului dumneavoastra, de obicei in zona motorului. Acest montaj primeste semnalede la senzori si le modifica valoarea spunand ECU-ului(engine control unit) cevalori vrea el ca sa poata ridica puterea. Modifica valorile de presiune la turbina, semnalul de debitmetru si altereaza timpul de injectie.
Rezultatul e clar puterea creste insa e o fortare a motorului acesta nemaiavand posibilitatea unei gestiuni corecte active in functie de sarcina si find usor inatziata. Dieselul fiind ceva mai putin pretentios da senzata ca inghite insa daca ar avea gura sa vorbeasca...
Va recomad resoftare, daca sunteti interesati avem si noi variante f bune grafice ... acum facem si diesel.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=19760#19760
Kit putere pentru Noul Lancer 2.0 DID
Pret : 963 Euro + TVA
Manopera instalare cip putere
Pret : 16 Euro + TVA
Dupa instalarea kit-ului de putere noile date sunt:
Putere: 166 CP (de la 140 CP)
Cuplu: 370 Nm (de la 320 Nm)
mai am si un grafic ...dar nu merge sa atasez fiserul...cine imi da un mail il trimit
Cred ca e vorba de un power box si din pacate va sugerez sa evitati asa ceva, este periculos.
Am sa va explic succint de ce nu e bun si o sa intelegeti imediat.
Cum functioneaza, acest montaj eletronic intr-o carcasa frumos branduita se intercaleaza intre doua mufe electrice ale instalatiei automobilului dumneavoastra, de obicei in zona motorului. Acest montaj primeste semnalede la senzori si le modifica valoarea spunand ECU-ului(engine control unit) cevalori vrea el ca sa poata ridica puterea. Modifica valorile de presiune la turbina, semnalul de debitmetru si altereaza timpul de injectie.
Rezultatul e clar puterea creste insa e o fortare a motorului acesta nemaiavand posibilitatea unei gestiuni corecte active in functie de sarcina si find usor inatziata. Dieselul fiind ceva mai putin pretentios da senzata ca inghite insa daca ar avea gura sa vorbeasca...
Va recomad resoftare, daca sunteti interesati avem si noi variante f bune grafice ... acum facem si diesel.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=19760#19760
QUOTE (SEBASTIAN)Modelul de 2.0 aspirat castiga enorm putere si de ce permite asta motorul doar producatorul poate sa stie, probabil ca este la baza un motor mai puternic si din considerente legate de piata, taxe, impozie este dat voit inapoi.
Nu prea cred ca enorm e cuvantul potrivit. Pana la urma cat e castigul de putere real: 10%? Oricum 400 de eur mi se pare rezonabil.
Adevarul e ca daca vrei o masina puternica nu iti iei una cu tractiune fata si 2.0 aspirat - dar asta avem si atat ne permitem .
Nu prea cred ca enorm e cuvantul potrivit. Pana la urma cat e castigul de putere real: 10%? Oricum 400 de eur mi se pare rezonabil.
Adevarul e ca daca vrei o masina puternica nu iti iei una cu tractiune fata si 2.0 aspirat - dar asta avem si atat ne permitem .
Sebastian: Am scris si la topicul de filtre K&N dar nu mi se parea ca acolo e locul discutiei. Eu am admisia schimbata K&N, vreau sa fac ceva si cu evacuarea (recunosc ca nu stiu ce inca) si abia apoi sa vin la Bucuresti sa vedem ce se poate face cu softul.
Am vazut ca tu zici ca admisia nu e chiar o idee prea buna. Eu am pus admisia asta asa cum e in instructiuni, o am cam de un an fara probleme si la turatii mari simt ca masina trage...inainte de la 5000 in sus se tura degeaba...sau asa mi se parea. Oricum ce vroiam este sa-ti cer parerea: admisia + evacuarea + soft cati cai pot sa imi dea? (cu evacuarea astept idei)
Am vazut ca tu zici ca admisia nu e chiar o idee prea buna. Eu am pus admisia asta asa cum e in instructiuni, o am cam de un an fara probleme si la turatii mari simt ca masina trage...inainte de la 5000 in sus se tura degeaba...sau asa mi se parea. Oricum ce vroiam este sa-ti cer parerea: admisia + evacuarea + soft cati cai pot sa imi dea? (cu evacuarea astept idei)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori