4g63 Aspirat

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Apr 06, 2009 12:13 pm

Asadar, dragii mei, am vazut pe aici niste discutii f. interesante vis-a-vis de 4G63 si turbo.

Intrebarea mea este: in cazul in care ma hotarasc sa pun un turbo (T3, T4, vedem noi), este necesara schimbarea internelor sau nu? Bine, ma intereseaza fiabilitatea internelor stock, nu sa le schimb la o luna dupa ce pun turboaica.
In cazul in care este necesara schimbarea internelor, de unde as putea sa le iau?


Mare rugaminte: Incercati sa fiti decenti in exprimari si nu incepeti sa va porcaiti ca-s iute de maus si degraba varsatoriu de warn-uri si ban-uri!

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Apr 06, 2009 1:50 pm

http://www.dsmtuners.com/forums/article ... -4g63.html destul de clar si explicit.
Cu piesele probabil te pot ajuta cei din bransa.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Apr 06, 2009 4:48 pm

FCJ, multumesc foarte mult pentru link!
Totusi, cu toate ca este extraordinar de explicit si bine documentat episodul, am ramas cu niste mici intrebari, una dintre ele fiind "6 bolt ...what?".
Oricum, ideea e ca omul recomanda sa cumpar un motor si sa-l lucrez pe banc, pentru a evita blocarea masinii pina-i gata transformarea.

L.E>: Am citi mai jos si am inteles la ce se refera cu 6 bolt.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Apr 06, 2009 5:28 pm

Imi mai amintesc eu de un lancer de pe la noi pe care s-a pus turbo si de atunci sta numai in service... da' are turbo! )

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Apr 06, 2009 6:11 pm

Pai scrisese si pe aici, pe undeva. Omu' a zis ca i-a topit un piston si ca acum i-a schimbat internele, urmind sa vada cit de fiabil e motorul. Totusi, ma-ntreb ce-a facut cu ambreiajul?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Apr 06, 2009 6:17 pm

Intreaba-te daca merge masina in primul rand...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Apr 06, 2009 8:30 pm

Doar nu crezi c-o duc in 300 CP? Ma gindeam la un 200.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Apr 06, 2009 9:18 pm

De masina de care vorbiti s-a ocupat cumva Mastertuner?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Apr 06, 2009 9:28 pm

Acum si-n vecii vecilor amin!

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Apr 07, 2009 12:19 am

Vai dar ce-am ghicit din prima, cred ca am calitati parap... din alea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori