Kit Ralliart Pe L200

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
abunea
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Lun Iun 15, 2009 9:05 am

Mesaj de abunea » Lun Iun 22, 2009 11:42 am

Salut, ma bate gandul sa schimb masina din dotare cu un L200, urmand sa ii pun si un kit Ralliart. As vrea mai mult de 136cp si as vrea sa stiu daca se simte cu adevarat diferenta sau caii aia in plus sunt mai mult pe hartie. M-ar interesa si cum se comporta din punct de vedere al fiabilitatii ( putere crescuta -> fiabilitate scazuta? ). Multumesc.

Avatar utilizator
adisan
EVO I
Mesaje: 17
Membru din: Lun Iun 22, 2009 3:29 pm

Mesaj de adisan » Lun Iun 22, 2009 3:35 pm

eu am pus un ralliart pe un Pajero Sport 2005. a crescut puterea simtitor (la modul ca puteam urca pante in viteza 1 fara sa apas acceleratia), de fapt mi-am dat seama ca ii crescuse puterea cand l-am scos de pe masina pentru ca nu puteam trece RAR-ul cu el din cauza noxelor care erau de peste 100 de ori fata de cele admise. mai precis cand ii dadeai talpa facea ca o caracatita, scotea fum de ascundea masina din spatele ei.

Avatar utilizator
driverx
EVO VIII
Mesaje: 1015
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 5:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Iun 22, 2009 3:50 pm

Adica astia va jacmanesc cu tot felul de kit-uri si rahaturi de luat ochii pe sute bune de euro, vin cu bullshituri cum ca is facute SPECIAL pentru modelul X, original Mitsubishi si alte kkturi si nu trece ITP-ul nici macar de departe?

Tare. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Totusi....masina ta sigur e 100% OK in rest?

Avatar utilizator
abunea
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Lun Iun 15, 2009 9:05 am

Mesaj de abunea » Lun Iun 22, 2009 4:01 pm

Mi se pare ciudat sa nu treaca ITP-ul, pana la urma e facuta de Mitsubishi special pt masinile lor. Din moment ce pastrezi garantia ma gandesc ca motorul nu sare foarte mult din parametrii normali asa ca nu ar trebui sa aiba probleme la ITP. Plus ca am mai vazut masini care au box-tuning si nu au nici o treaba cu ITP-ul. Deci prima problema am lamurit-o, ar mai fi problema fiabilitatii.
Stiu ca se poate face tuning mult mai ieftin decat kit-ul Ralliart, dar sunt foarte interesat de pastrarea garantiei, asa ca prefer sa dau un ban in plus.

Avatar utilizator
Garsia
EVO III
Mesaje: 170
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 7:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Iul 15, 2009 7:54 pm

Salutare
am vorbit cu cineva de la service Mitsubishi si mi-a zis off the record ca nu este recomandat ca peste 60.000 sa mai ai chip-ul rallyart ca iti distruge motorul dar nu zice asta tocmai ptr a avea de treaba la service

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator