140 Sau 160 Hp Stock !

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO V
Mesaje: 377
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 4:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Lun Ian 11, 2010 8:46 am

Ha. Putin rau. Si atunci graficul de pe 4tuning.ro unde cica ar avea 160CP...? si unde are cuplu peste 280Nm intre 1700 si 4100rpm.... ce-o fi cu el? Ca in graficul de mai sus vad ca are peste 280Nm doar intre 1900 si 3000 rpm... sad.gif ... nu mai inteleg absolut nimic.

Avatar utilizator
cix
EVO IX
Mesaje: 1750
Membru din: Mar Mar 18, 2008 8:24 am

Mesaj de cix » Lun Ian 11, 2010 9:38 am

Graficele care le-ai vazut pana acum aratau puterea pe care o dezvolta motorul. In transmisie se mai pierde din putere si astfel ajunge sa dezvolte 130CP la roata. Daca vrei sa te lauzi, nu o sa zici niciodata ca are 130 de cai tongue.gif

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO V
Mesaje: 377
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 4:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Lun Ian 11, 2010 11:36 am

Nu de lauda, Doamne iarta-ma. Eu traiam cu impresia ca are 160CP..... la roata.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO V
Mesaje: 439
Membru din: Sâm Mai 17, 2008 9:25 pm

Mesaj de alexutzu » Lun Ian 11, 2010 12:32 pm

Si eu traim cu impresia ca la un dizal ii faci la fel de usor tuning ca la un benzinar....si acum ma dau cu capul de toti peretii !!!!

Asta este....omul cat traieste invata !

Avatar utilizator
Vibe
EVO VIII
Mesaje: 1115
Membru din: Joi Oct 23, 2008 7:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Ian 12, 2010 12:36 pm

Si de ce te dai cu capul de toti peretii ?!?!

Avatar utilizator
Danyutz
EVO VII
Mesaje: 954
Membru din: Lun Noi 17, 2008 8:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mar Ian 12, 2010 2:42 pm

Lasa ca motoru` diesel are destula putere si cp si cuplu.

Avatar utilizator
sby
EVO III
Mesaje: 101
Membru din: Mar Aug 04, 2009 1:41 pm

Mesaj de sby » Mie Feb 03, 2010 1:38 am

Salut, mie mi-a iesit pe dyno 166 hp la motor si 137 la roata iar cuplu este de 372. Am mai pus si un filtru de aer sport ( BMC ) dar nu mi-a crescut nici cuplu nici cai mai multi dar urca mai repede in ture ( experimentat pe dyno). Urmatoarea etapa e resoftarea, dar nu prea curand sad.gif , garantie si ate alea ... graficul poate fii vazut aici : http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3616&st=20

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO V
Mesaje: 377
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 4:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Vin Feb 12, 2010 10:24 am

Oare de ce asa o diferenta mare intre a ta si a lui Alexutzu?

Avatar utilizator
cix
EVO IX
Mesaje: 1750
Membru din: Mar Mar 18, 2008 8:24 am

Mesaj de cix » Vin Feb 12, 2010 10:36 am

Diferenta mare care o vad intre cele doua teste este la cuplu. Puterea este de 130 in cazul lui Alexutzu si de 137 in cazul lui sby.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO V
Mesaje: 377
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 4:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Vin Feb 12, 2010 10:40 am

Da... sunt curios de ce...?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator