Pagina 2 din 2

Scris: Lun Ian 11, 2010 10:46 am
de n.vasiliu
Ha. Putin rau. Si atunci graficul de pe 4tuning.ro unde cica ar avea 160CP...? si unde are cuplu peste 280Nm intre 1700 si 4100rpm.... ce-o fi cu el? Ca in graficul de mai sus vad ca are peste 280Nm doar intre 1900 si 3000 rpm... ... nu mai inteleg absolut nimic.

Scris: Lun Ian 11, 2010 11:38 am
de cix
Graficele care le-ai vazut pana acum aratau puterea pe care o dezvolta motorul. In transmisie se mai pierde din putere si astfel ajunge sa dezvolte 130CP la roata. Daca vrei sa te lauzi, nu o sa zici niciodata ca are 130 de cai

Scris: Lun Ian 11, 2010 1:36 pm
de n.vasiliu
Nu de lauda, Doamne iarta-ma. Eu traiam cu impresia ca are 160CP..... la roata.

Scris: Lun Ian 11, 2010 2:32 pm
de alexutzu
Si eu traim cu impresia ca la un dizal ii faci la fel de usor tuning ca la un benzinar....si acum ma dau cu capul de toti peretii !!!!

Asta este....omul cat traieste invata !

Scris: Mar Ian 12, 2010 2:36 pm
de Vibe
Si de ce te dai cu capul de toti peretii ?!?!

Scris: Mar Ian 12, 2010 4:42 pm
de Danyutz
Lasa ca motoru` diesel are destula putere si cp si cuplu.

Scris: Mie Feb 03, 2010 3:38 am
de sby
Salut, mie mi-a iesit pe dyno 166 hp la motor si 137 la roata iar cuplu este de 372. Am mai pus si un filtru de aer sport ( BMC ) dar nu mi-a crescut nici cuplu nici cai mai multi dar urca mai repede in ture ( experimentat pe dyno). Urmatoarea etapa e resoftarea, dar nu prea curand sad.gif , garantie si ate alea ... graficul poate fii vazut aici : http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3616&st=20

Scris: Vin Feb 12, 2010 12:24 pm
de n.vasiliu
Oare de ce asa o diferenta mare intre a ta si a lui Alexutzu?

Scris: Vin Feb 12, 2010 12:36 pm
de cix
Diferenta mare care o vad intre cele doua teste este la cuplu. Puterea este de 130 in cazul lui Alexutzu si de 137 in cazul lui sby.

Scris: Vin Feb 12, 2010 12:40 pm
de n.vasiliu
Da... sunt curios de ce...?