Evacuare

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
mihainma
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Mie Ian 04, 2012 7:09 am

Mesaj de mihainma » Dum Ian 15, 2012 8:55 pm

nu stiu si pe mine m-ar interesa.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 3696
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 12:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Ian 15, 2012 10:27 pm

Nu stiu sa fi existat Lancer de 1.6 supraalimentat de fabrica, deci probabil fix scopului tau serveste. wink.gif

Avatar utilizator
gabitzu
EVO VI
Mesaje: 612
Membru din: Mar Apr 24, 2007 1:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Ian 30, 2012 8:51 pm

@Mihainma, eu mi-am schimbat cam jumatate de evacuare la Stelco in Cluj din cauza ca-mi ruginise fosta toba (tot aftermarket insa o pocnitoare).

Am ales o toba de la ei, "soft" sport. La inceput (dupa un drum de Cehia) am cam regretat, mi s-a parut sunetul prea puternic in sarcina insa apoi m-am obisnuit sau poate acum nici nu mai face chiar asa rau tongue.gif
Oricum, daca ne vedem la vreo intalnire prin Cluj, o poti auzi live.

Avatar utilizator
mihainma
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Mie Ian 04, 2012 7:09 am

Mesaj de mihainma » Vin Feb 03, 2012 8:33 am

Mersi o sa trec pe la baieti sa vedem ce putem face. Sper sa ne intalnim numa sa treaca frigul asta.

Avatar utilizator
BAD_MF
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mar Ian 31, 2012 8:37 am

Mesaj de BAD_MF » Vin Feb 03, 2012 7:16 pm

Va stam la dispozitie http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7553&hl=

Va putem proiecta si construi cea mai buna evacuara posibila pentru masina voastra. Va asteptam pe la noi oricand sa discutam despre evacuari. De asemenea putem pune masina pe elevator sa facem masuratori, calcule, nu va costa nimic sa facem asta.

Aveti aici sistem proiectat si facut de oamenii nostri din Anglia (momentan tehnicianul din Anglia lucreaza cu noi la Bucuresti)
pentru Porsche 997 TT, pe dyno a scos mai multi cai decat cel de la Akrapovic. Face parte din gama de lux KLINE.



Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO VII
Mesaje: 848
Membru din: Mie Aug 29, 2007 7:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Feb 10, 2012 4:16 pm

QUOTE (Donkey @ Jan 15 2012, 11:16 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Turbo mi-am cam captat atentia .
Cineva priceput poate spune daca merge si pe 1.6 4g18 ?



Postez si eu tot aici ca sa nu deschid alt topic.
Propun un simplu calcul pentru a demonta visul conversiei de la aspirat la turbo.
Vad ca ne fura mirajul unui turbo ieftin gasit pe net. Dar pe langa asta mai sunt foarte multe de facut. Nu luam doar un turbo, il punem in portbagaj si avem cu 50 de cai in plus.
V-ati gandit ca dupa ce cumparati o turbina mai trebuie:
(nu neaparat in aceasta ordine)

1. galerie de evacuare custom
2. admisie noua pt turbo
3. intercooler
4. trasee modificate de apa si ulei pentru a raci si a unge turbina
5. ECU aftermarket
6. soft custom
7. blow-off
.....
si alte maruntisuri si nu in ultimul rand un mecanic foarte bun.

Aici puteti verifica pretul unui astfel de kit de exemplu.
Mai adaugati montaj, ECU, soft ... etc. Trece de 2000 euro, nu?

Pai daca aveam banii astia nu ne luam direct varianta cu motor de 2.0 sau 1.8 (pt. new lancer)?

Avatar utilizator
mihainma
EVO III
Mesaje: 141
Membru din: Mie Ian 04, 2012 7:09 am

Mesaj de mihainma » Dum Mar 11, 2012 10:10 pm

Ca sa-mi fac eu o toba sport cum vreau eu ce ar trebuii sa fac? Are cineva o schita cu ce se gaseste intr-o toba sport prntru un Lancer 1,6 benzina?

Avatar utilizator
LAV77
EVO V
Mesaje: 453
Membru din: Mar Mai 01, 2007 3:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Apr 20, 2012 6:52 am

QUOTE (Andrei_RC @ Feb 10 2012, 07:16 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Postez si eu tot aici ca sa nu deschid alt topic.
Propun un simplu calcul pentru a demonta visul conversiei de la aspirat la turbo.
Vad ca ne fura mirajul unui turbo ieftin gasit pe net. Dar pe langa asta mai sunt foarte multe de facut. Nu luam doar un turbo, il punem in portbagaj si avem cu 50 de cai in plus.


Pacat ca nu exist buton de like laugh.gif

Exista motoare care se preteaza la o astfel de conversie aspirat - turbo, si exista o gramada de proiecte finalizate in acest sens, si cu fiabilitate dovedita, pe care le gasiti pe diverse forumuri / siteuri, dar nu veti gasi nicaieri, sau extrem de rar si de cele mai multe ori cu functionalitate indoielnica, pentru 4g63 (aspirat) sau 4g18.

Despre evacuare + admisie + soft va poate spune Andrei daca merita. Probabil castigul la aspirat e undeva intre 10-15%. Eu mi-am facut de multe ori calcule in privinta asta si parerea mea personala este ca costul acestor "interventii" nu se justifica in raport cu castigul de putere.

Avatar utilizator
2dor
EVO VIII
Mesaje: 1198
Membru din: Joi Iul 05, 2007 5:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Apr 20, 2012 8:20 am

Eu am condus un 4G63 cu serpisori, evacuare fara catalizator si resoftata, si pot spune ca se simte mai bine. A si are si filtrul K&N. Parerea mea este ca merita, nu musai pentru cai, ci pentru optimizarea cuplului.

Avatar utilizator
LAV77
EVO V
Mesaje: 453
Membru din: Mar Mai 01, 2007 3:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Apr 20, 2012 4:07 pm

Ai dreptate.

Eu vad lucrurile mai obtuz:
1. daca vrei sa faci modificarile pentru orice fel de competitie iti pierzi vremea. La aspirate exista v-tec, 2.0 de la Renault si multe alte exemple in fata carora n-ai nici cea mai mica sansa.
2. pentru o masina de strada, folosita cel mai adesea in oras, investitia mi se pare prea costisitoare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator