Evacuare

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Lun Aug 24, 2009 1:57 pm

Stie cineva daca se poate monta o evacuare integrala de Evo 8 pe un Clasic? Cineva isi porneste un proiect pe aceasta masina si m-a intrebat daca este posibil.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Aug 24, 2009 4:45 pm

In principiu pe sub masina are loc. Caroseria este identica pe dedesubt.
Problema e cu galeria de evacuare. Aia nu se potriveste.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Aug 24, 2009 6:10 pm

asa e...probabil ca un sistem cat-back intra, dar restul pana la motor trebuie comandat din alta parte (si nu prea se gaseste pentru 1.6 sau 2.0, ci doar pt 2.4)

si am si eu o intrebare tot despre evacuare la lancer clasic (si nu cred ca are rost sa deschid alt topic): daca montez o toba sport pe traseul stock al masinii sau daca fac traseu cusotm si renunt la cele 2 tobe intermediare in favoarea unei detente sport+finala e posibil sa pierd din back-pressure si implicit cativa cai? e vorba de 2.0 4g63

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Mie Ian 04, 2012 1:43 pm

Salutare. Stie cineva unde gasesc un kit de evacuare pt mitsubishi lancer 2011 benzina 1,6 , si daca trebuie facut ceva modificari in calculator?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Ian 06, 2012 4:55 pm

Mihai - care este motivul pentru care doresti sa schimbi intreg sistemul de evacuare?

Daca doar pentru design sau sunet - schimba doar finala - nu necesita nici o modificare de soft.

Daca te gandesti la inbunatatirea performantelor, consider ca raportul pret - castig de putere in cazul unui benzinar aspirat e prea mic pentru a merita.

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Dum Ian 08, 2012 12:55 am

Daca nu merita tot chitul, as pune http://www.greddy.com/products/exhausts ... -titanium/ acela de la Nissanul GTR, este cineva care sa poate adapta la Lancerul meu, oare cat ar costa?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Ian 08, 2012 1:56 am

Presupun ca te referi la ceva asemanator. In primul rand, daca doresti evacuare dubla, va trebui sa schimbi bara spate cu una de Ralliart.

Apoi va trebui sa cauti un atelier care se ocupa de evacuari auto sa iti alegi tobele finale sau doar tipsurile iar baietii se vor ocupa de restul. Din pacate nu stiu ce atelier sa iti recomand in Cluj.

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Lun Ian 09, 2012 6:53 pm

Oare unde gasesc bara spate inafara de reprezentanta?

Avatar utilizator
dragosh_em
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm

Mesaj de dragosh_em » Lun Ian 09, 2012 10:02 pm

Este Stelco in Cluj din cate stiu eu pentru evacuari

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Dum Ian 15, 2012 11:16 am

Postez aici ca sa nu fac un alt topic ..

Turbo mi-am cam captat atentia .
Cineva priceput poate spune daca merge si pe 1.6 4g18 ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori