Pagina 2 din 3

Scris: Dum Ian 15, 2012 10:55 pm
de mihainma
nu stiu si pe mine m-ar interesa.

Scris: Lun Ian 16, 2012 12:27 am
de andrei
Nu stiu sa fi existat Lancer de 1.6 supraalimentat de fabrica, deci probabil fix scopului tau serveste.

Scris: Lun Ian 30, 2012 10:51 pm
de gabitzu
@Mihainma, eu mi-am schimbat cam jumatate de evacuare la Stelco in Cluj din cauza ca-mi ruginise fosta toba (tot aftermarket insa o pocnitoare).

Am ales o toba de la ei, "soft" sport. La inceput (dupa un drum de Cehia) am cam regretat, mi s-a parut sunetul prea puternic in sarcina insa apoi m-am obisnuit sau poate acum nici nu mai face chiar asa rau
Oricum, daca ne vedem la vreo intalnire prin Cluj, o poti auzi live.

Scris: Vin Feb 03, 2012 10:33 am
de mihainma
Mersi o sa trec pe la baieti sa vedem ce putem face. Sper sa ne intalnim numa sa treaca frigul asta.

Scris: Vin Feb 03, 2012 9:16 pm
de BAD_MF
Va stam la dispozitie http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7553&hl=

Va putem proiecta si construi cea mai buna evacuara posibila pentru masina voastra. Va asteptam pe la noi oricand sa discutam despre evacuari. De asemenea putem pune masina pe elevator sa facem masuratori, calcule, nu va costa nimic sa facem asta.

Aveti aici sistem proiectat si facut de oamenii nostri din Anglia (momentan tehnicianul din Anglia lucreaza cu noi la Bucuresti)
pentru Porsche 997 TT, pe dyno a scos mai multi cai decat cel de la Akrapovic. Face parte din gama de lux KLINE.



Scris: Vin Feb 10, 2012 6:16 pm
de Andrei_RC
QUOTE (Donkey @ Jan 15 2012, 11:16 AM) Turbo mi-am cam captat atentia .
Cineva priceput poate spune daca merge si pe 1.6 4g18 ?


Postez si eu tot aici ca sa nu deschid alt topic.
Propun un simplu calcul pentru a demonta visul conversiei de la aspirat la turbo.
Vad ca ne fura mirajul unui turbo ieftin gasit pe net. Dar pe langa asta mai sunt foarte multe de facut. Nu luam doar un turbo, il punem in portbagaj si avem cu 50 de cai in plus.
V-ati gandit ca dupa ce cumparati o turbina mai trebuie:
(nu neaparat in aceasta ordine)

1. galerie de evacuare custom
2. admisie noua pt turbo
3. intercooler
4. trasee modificate de apa si ulei pentru a raci si a unge turbina
5. ECU aftermarket
6. soft custom
7. blow-off
.....
si alte maruntisuri si nu in ultimul rand un mecanic foarte bun.

Aici puteti verifica pretul unui astfel de kit de exemplu.
Mai adaugati montaj, ECU, soft ... etc. Trece de 2000 euro, nu?

Pai daca aveam banii astia nu ne luam direct varianta cu motor de 2.0 sau 1.8 (pt. new lancer)?

Scris: Lun Mar 12, 2012 12:10 am
de mihainma
Ca sa-mi fac eu o toba sport cum vreau eu ce ar trebuii sa fac? Are cineva o schita cu ce se gaseste intr-o toba sport prntru un Lancer 1,6 benzina?

Scris: Vin Apr 20, 2012 9:52 am
de LAV77
QUOTE (Andrei_RC @ Feb 10 2012, 07:16 PM) Postez si eu tot aici ca sa nu deschid alt topic.
Propun un simplu calcul pentru a demonta visul conversiei de la aspirat la turbo.
Vad ca ne fura mirajul unui turbo ieftin gasit pe net. Dar pe langa asta mai sunt foarte multe de facut. Nu luam doar un turbo, il punem in portbagaj si avem cu 50 de cai in plus.

Pacat ca nu exist buton de like

Exista motoare care se preteaza la o astfel de conversie aspirat - turbo, si exista o gramada de proiecte finalizate in acest sens, si cu fiabilitate dovedita, pe care le gasiti pe diverse forumuri / siteuri, dar nu veti gasi nicaieri, sau extrem de rar si de cele mai multe ori cu functionalitate indoielnica, pentru 4g63 (aspirat) sau 4g18.

Despre evacuare + admisie + soft va poate spune Andrei daca merita. Probabil castigul la aspirat e undeva intre 10-15%. Eu mi-am facut de multe ori calcule in privinta asta si parerea mea personala este ca costul acestor "interventii" nu se justifica in raport cu castigul de putere.

Scris: Vin Apr 20, 2012 11:20 am
de 2dor
Eu am condus un 4G63 cu serpisori, evacuare fara catalizator si resoftata, si pot spune ca se simte mai bine. A si are si filtrul K&N. Parerea mea este ca merita, nu musai pentru cai, ci pentru optimizarea cuplului.

Scris: Vin Apr 20, 2012 7:07 pm
de LAV77
Ai dreptate.

Eu vad lucrurile mai obtuz:
1. daca vrei sa faci modificarile pentru orice fel de competitie iti pierzi vremea. La aspirate exista v-tec, 2.0 de la Renault si multe alte exemple in fata carora n-ai nici cea mai mica sansa.
2. pentru o masina de strada, folosita cel mai adesea in oras, investitia mi se pare prea costisitoare.