Cumparare Filtru Aer Sport
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
Poate cineva sa-mi explice si mie for dummies care-i faza cu filtrele astea ?
M-ar interesa si pe mine sa inteleg care sunt categoriile de filtre (am vazut ca merg si pana la 1600 RON) si la ce ar trebui sa fiu atent daca vreau sa aleg unul bun pt masina mea.
Am inteles ca se pune problema de maintenance, daca filtreaza ca lumea, poate si o reducere consum ?, .... dar nu cred ca m-am prins care sunt parametrii de baza dupa care pot sa compar.
Sunt ceva diferente majore intre Diesel si Benzina din acest pct de vedere ? Adica sunt mai importanti anumiti parametri pt Diesel ?
M-am apucat sa-mi pun aceste intrebari pentru ca a aparut in Bursa de curand un topic cu filtre sport iar tipu mi-a spus ca ma duce un filtru pe la 1500 RON pt Lancer 2.0 diesel. Daca inainte cand am vazut ca voi puneti problema de 70 eur nu dadeam asa mare atentie la detaliu, pentru o astfel de investitie chiar imi pun problema serios daca merita insa nu am cunostintele de baza pentru a face o evaluare.
Poate ma ajutati voi sa inteleg si eu the basics. Ms anticipat.
M-ar interesa si pe mine sa inteleg care sunt categoriile de filtre (am vazut ca merg si pana la 1600 RON) si la ce ar trebui sa fiu atent daca vreau sa aleg unul bun pt masina mea.
Am inteles ca se pune problema de maintenance, daca filtreaza ca lumea, poate si o reducere consum ?, .... dar nu cred ca m-am prins care sunt parametrii de baza dupa care pot sa compar.
Sunt ceva diferente majore intre Diesel si Benzina din acest pct de vedere ? Adica sunt mai importanti anumiti parametri pt Diesel ?
M-am apucat sa-mi pun aceste intrebari pentru ca a aparut in Bursa de curand un topic cu filtre sport iar tipu mi-a spus ca ma duce un filtru pe la 1500 RON pt Lancer 2.0 diesel. Daca inainte cand am vazut ca voi puneti problema de 70 eur nu dadeam asa mare atentie la detaliu, pentru o astfel de investitie chiar imi pun problema serios daca merita insa nu am cunostintele de baza pentru a face o evaluare.
Poate ma ajutati voi sa inteleg si eu the basics. Ms anticipat.
Eu am K&N este cel normal care vine in locul filtrului original,avantajul este:il poti curata ori cand doresti si se amortizeaza foarte repede pentru drumurile noastre curate chiar se preteaza.
Exista si filtre mai scumpe care i-ti mai dau ceva caluti in plus pentru diesel acelea nu prea sunt recomandate pentru ca poate face buba debitmetrul de aer.
Exista si filtre mai scumpe care i-ti mai dau ceva caluti in plus pentru diesel acelea nu prea sunt recomandate pentru ca poate face buba debitmetrul de aer.
QUOTE (2dor @ Sep 29 2010, 06:46 PM) Am tot citit despre filtrele sport, oricum ma intereseaza unul panel care se pune in locul celui OEM. M-am oprit la un filtru Cosworth care nu necesita ungere cu ulei.
Salut,
da-mi mai multe detalii despre filtru cosworth...pret...avantaje.
Eu ma gandeam sa-mi iau unul kn dar am deja 115 k, cat dr...cul sa-l mai tin, parca nu mai renteaza.
Merci
Salut,
da-mi mai multe detalii despre filtru cosworth...pret...avantaje.
Eu ma gandeam sa-mi iau unul kn dar am deja 115 k, cat dr...cul sa-l mai tin, parca nu mai renteaza.
Merci
http://forums.evolutionm.net/09-ralliar ... ter-3.html
Uite m-am inspirat de aici si baietii sunt de incredere. Ce ma incanta e ca nu se da cu ulei, ulei care poate sa afecteze MAF-ul daca pui in exces.
Uite m-am inspirat de aici si baietii sunt de incredere. Ce ma incanta e ca nu se da cu ulei, ulei care poate sa afecteze MAF-ul daca pui in exces.
Eu la Diesel m-am ferit sa pun schimb filtrul, tocmai din cauza ca trebuie curatat cu ulei.
Din ce am citit pana acum la diesel, nu se recomanda schimbarea filtrului pt ca uleiul poate distruge debitmerul iar diesel-ul, datorita turbinei este foarte generos in cantitatea aer...si daca nu sunteti multumiti, turbina poate deveni si mai generoasa(prietenii stiu cum)
Din ce am citit pana acum la diesel, nu se recomanda schimbarea filtrului pt ca uleiul poate distruge debitmerul iar diesel-ul, datorita turbinei este foarte generos in cantitatea aer...si daca nu sunteti multumiti, turbina poate deveni si mai generoasa(prietenii stiu cum)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori