Mitsubishi 2.0 Exhaust
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Marea diferenta e la sistemul de prindere pe motor dar piesa poate fi reconstruita (am schimbat eu tobe originale si am avut mai mult de lucru).
Ideea era daca a schimbat cineva aceasta piesa caci teoretic exista un spor de putere de 10-15CP la un pret acceptabil si fara efecte adverse (detonatii epre exemplu si obligatia de a utiliza benzine cu CO superioare). Surplusul de putere e dat din optimizarea evacuarii gazelor prin eliminarea filtrelor (catalizator) si efectul de rezonanta in evacuare ! Partea proasta e ca surplusu de putere se va simtii cam sus.
Cam asta era teoria de la care am plecat ,kituri de acest fel sunt des folosite la alti producatori dar la noi la 2.0 nimic. De fapt nu prea se chinuie nimeni sa tuneze motorul asta (si ma refer mai ales afara), poate ca din cauza ca exista turboul, la Honda spre exemplu e ,,bataie'' pe aspirate.
Ideea era daca a schimbat cineva aceasta piesa caci teoretic exista un spor de putere de 10-15CP la un pret acceptabil si fara efecte adverse (detonatii epre exemplu si obligatia de a utiliza benzine cu CO superioare). Surplusul de putere e dat din optimizarea evacuarii gazelor prin eliminarea filtrelor (catalizator) si efectul de rezonanta in evacuare ! Partea proasta e ca surplusu de putere se va simtii cam sus.
Cam asta era teoria de la care am plecat ,kituri de acest fel sunt des folosite la alti producatori dar la noi la 2.0 nimic. De fapt nu prea se chinuie nimeni sa tuneze motorul asta (si ma refer mai ales afara), poate ca din cauza ca exista turboul, la Honda spre exemplu e ,,bataie'' pe aspirate.
QUOTE (avy @ Mar 23 2011, 04:50 PM) A incercat cineva asa ceva pina acum pe un aspirat Mituba' ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-07-LA ... 0537927334
Nu-ti recomand acest model de galerie pentru ca tubulatura folosita este foarte subtire si se poate fisura oricand, sonda lambda citeste amestecul doar de la un singur piston, flansa de prindere de bocul motor este mai mica decat cea de 4g63.
Eu am cumparat o galerie facuta de OBX model 4-1, care a fost ok din punt de vedere calitate - pret.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... ccessories
Nepotriviri OBX:
1. Flansa mai mica - solutia - Nicu (Pipera) - a confectionat o flansa care sa se potriveasca pe 4g63
2. Gaura de prindere a sondei lambda pozitionata mult mai jos - solutia - confectionarea unui prelungitor de cablu cu mufe tata - mama
Avantaje OBX
1 Sonda lambda citeste amestecul de la toate pistoanele,
2 Calitatea materialelor folosite este buna,
3 Elimini catalizatorii fara a afecta sistemul original de evacuare.
Dupa ce am montat sistemul de evacuare (fara catalizatori si un traseu direct) am facut resoftare la RACING CODE si am fost multumit de plusul de putere castigat.
Consumul creste doar cand "te urci pe acceleratie"
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-07-LA ... 0537927334
Nu-ti recomand acest model de galerie pentru ca tubulatura folosita este foarte subtire si se poate fisura oricand, sonda lambda citeste amestecul doar de la un singur piston, flansa de prindere de bocul motor este mai mica decat cea de 4g63.
Eu am cumparat o galerie facuta de OBX model 4-1, care a fost ok din punt de vedere calitate - pret.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... ccessories
Nepotriviri OBX:
1. Flansa mai mica - solutia - Nicu (Pipera) - a confectionat o flansa care sa se potriveasca pe 4g63
2. Gaura de prindere a sondei lambda pozitionata mult mai jos - solutia - confectionarea unui prelungitor de cablu cu mufe tata - mama
Avantaje OBX
1 Sonda lambda citeste amestecul de la toate pistoanele,
2 Calitatea materialelor folosite este buna,
3 Elimini catalizatorii fara a afecta sistemul original de evacuare.
Dupa ce am montat sistemul de evacuare (fara catalizatori si un traseu direct) am facut resoftare la RACING CODE si am fost multumit de plusul de putere castigat.
Consumul creste doar cand "te urci pe acceleratie"
QUOTE (avy @ Jul 12 2011, 02:51 PM) Ai facut si un test de putere la roata cu noua galerie inainte si dupa resoftare ,eventual poti atasa un grafic?
Cu transportul cum ai rezolvat ?
A mai fost nevoie de inca o gaura pentru a 2-a sonda ?
Am facut un test de putere dupa ce am montat intregul sistem de evacuare, graficul nu-l mai am pentru ca am ratacit hartia, din cate imi amintesc Lancerul meu are la roata 138 de cai.
Cu transportul e simplu, gasesti un vazator pe ebay care sa livreze in Romania.
Galeria OBX are pipa mai lunga adica scapi si de al doilea catalizator si este prevazuta cu a doua gaura pentru sonda care-ti verifica primul catalizator.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... 0550321061
Daca mergi pe varianta de galerie propusa de tine, este posibil sa ai nevoie de un prelungitor pentru pipa gen "test pipe" sau o sa-ti pastrezi al doilea catalizator dar nu vad de ce ai face asta...
Cu transportul cum ai rezolvat ?
A mai fost nevoie de inca o gaura pentru a 2-a sonda ?
Am facut un test de putere dupa ce am montat intregul sistem de evacuare, graficul nu-l mai am pentru ca am ratacit hartia, din cate imi amintesc Lancerul meu are la roata 138 de cai.
Cu transportul e simplu, gasesti un vazator pe ebay care sa livreze in Romania.
Galeria OBX are pipa mai lunga adica scapi si de al doilea catalizator si este prevazuta cu a doua gaura pentru sonda care-ti verifica primul catalizator.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... 0550321061
Daca mergi pe varianta de galerie propusa de tine, este posibil sa ai nevoie de un prelungitor pentru pipa gen "test pipe" sau o sa-ti pastrezi al doilea catalizator dar nu vad de ce ai face asta...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori