Mitsubishi 2.0 Exhaust

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Mar 23, 2011 3:50 pm

A incercat cineva asa ceva pina acum pe un aspirat Mituba' ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-07-LA ... 0537927334
Fişiere ataşate
__KGrHqZ__hgE1f7fKgjDBNgsUI2LrQ__0_12.JPG
__KGrHqZ__hgE1f7fKgjDBNgsUI2LrQ__0_12.JPG (38.5 KiB) Vizualizat de 7674 ori

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Mar 23, 2011 4:07 pm

Sigur nu se potriveste. Codul la galeria de 2.0 este MN156194 si nu apare in lista acolo.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Mar 23, 2011 4:24 pm

Se pare ca e pentru 4G94

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Joi Mar 24, 2011 10:26 am

Putin Off Topic - Am cautat de mi-au sarit capacele si pentru 4g18 .. tot la fel .. am gasit chestii care "posibil" se potrivesc

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Mar 24, 2011 10:45 am

La fel si eu pentru 4G63u de pe Clasic. Nimic aftermarket, in afara de admisiile pentru 2.0 de sua (120cp sau asa ceva). Asa ca m-am resemnat si am lasat-o cum a facut-o Takahashi.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Mar 25, 2011 12:03 am

Marea diferenta e la sistemul de prindere pe motor dar piesa poate fi reconstruita (am schimbat eu tobe originale si am avut mai mult de lucru).
Ideea era daca a schimbat cineva aceasta piesa caci teoretic exista un spor de putere de 10-15CP la un pret acceptabil si fara efecte adverse (detonatii epre exemplu si obligatia de a utiliza benzine cu CO superioare). Surplusul de putere e dat din optimizarea evacuarii gazelor prin eliminarea filtrelor (catalizator) si efectul de rezonanta in evacuare ! Partea proasta e ca surplusu de putere se va simtii cam sus.
Cam asta era teoria de la care am plecat ,kituri de acest fel sunt des folosite la alti producatori dar la noi la 2.0 nimic. De fapt nu prea se chinuie nimeni sa tuneze motorul asta (si ma refer mai ales afara), poate ca din cauza ca exista turboul, la Honda spre exemplu e ,,bataie'' pe aspirate.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Mar 26, 2011 11:01 am

QUOTE (avy @ Mar 25 2011, 12:03 AM) Partea proasta e ca surplusu de putere se va simtii cam sus.
E cam cu du-te vino chestia asta cu evacuarea goala, o data pentru motivul indicat de tine si a doua e pentru ca intr-adevar vei castiga putere, insa vei pierde din cuplu la turatii joase si medii.

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Lun Iul 11, 2011 3:40 pm

QUOTE (avy @ Mar 23 2011, 04:50 PM) A incercat cineva asa ceva pina acum pe un aspirat Mituba' ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-07-LA ... 0537927334


Nu-ti recomand acest model de galerie pentru ca tubulatura folosita este foarte subtire si se poate fisura oricand, sonda lambda citeste amestecul doar de la un singur piston, flansa de prindere de bocul motor este mai mica decat cea de 4g63.

Eu am cumparat o galerie facuta de OBX model 4-1, care a fost ok din punt de vedere calitate - pret.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... ccessories

Nepotriviri OBX:
1. Flansa mai mica - solutia - Nicu (Pipera) - a confectionat o flansa care sa se potriveasca pe 4g63
2. Gaura de prindere a sondei lambda pozitionata mult mai jos - solutia - confectionarea unui prelungitor de cablu cu mufe tata - mama

Avantaje OBX
1 Sonda lambda citeste amestecul de la toate pistoanele,
2 Calitatea materialelor folosite este buna,
3 Elimini catalizatorii fara a afecta sistemul original de evacuare.

Dupa ce am montat sistemul de evacuare (fara catalizatori si un traseu direct) am facut resoftare la RACING CODE si am fost multumit de plusul de putere castigat.
Consumul creste doar cand "te urci pe acceleratie"

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mar Iul 12, 2011 2:51 pm

Ai facut si un test de putere la roata cu noua galerie inainte si dupa resoftare ,eventual poti atasa un grafic?
Cu transportul cum ai rezolvat ?
A mai fost nevoie de inca o gaura pentru a 2-a sonda ?

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Dum Iul 17, 2011 11:40 pm

QUOTE (avy @ Jul 12 2011, 02:51 PM) Ai facut si un test de putere la roata cu noua galerie inainte si dupa resoftare ,eventual poti atasa un grafic?
Cu transportul cum ai rezolvat ?
A mai fost nevoie de inca o gaura pentru a 2-a sonda ?


Am facut un test de putere dupa ce am montat intregul sistem de evacuare, graficul nu-l mai am pentru ca am ratacit hartia, din cate imi amintesc Lancerul meu are la roata 138 de cai.

Cu transportul e simplu, gasesti un vazator pe ebay care sa livreze in Romania.

Galeria OBX are pipa mai lunga adica scapi si de al doilea catalizator si este prevazuta cu a doua gaura pentru sonda care-ti verifica primul catalizator.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... 0550321061

Daca mergi pe varianta de galerie propusa de tine, este posibil sa ai nevoie de un prelungitor pentru pipa gen "test pipe" sau o sa-ti pastrezi al doilea catalizator dar nu vad de ce ai face asta...

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori