The Begining.

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Mar Aug 09, 2011 11:06 pm

Salutare. In ultima vreme ma tot roade ca am auzit niste chestii interesante, si oricum pentru placemea extrema personala (si altele) m-am decis sa imi incep modificarea mitsei.. Dar toata treaba este ca sunt cam incepator in domeniul asta, mai ales in cazul motorizarii diesel. Am avut inainte ocazia sa conduc niste masini foarte puternice, Mustang,Porsche, Nissan, GTI-uri si BM`uri cacalau etc.
As fi vrut sa incep cu modificarea injectoarelor si turbinei (inlocuirea lor) (am inteles ca lucrul asta ma duce undeva la 250 HP) dar pentru astfel de modificare, ma gandesc ca trebuie sa fac un Stage1 pentru toate: Ambreiaj, Transmisie, Frane, etc.)