The Begining.

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Mar Aug 09, 2011 11:06 pm

Salutare. In ultima vreme ma tot roade ca am auzit niste chestii interesante, si oricum pentru placemea extrema personala (si altele) m-am decis sa imi incep modificarea mitsei.. Dar toata treaba este ca sunt cam incepator in domeniul asta, mai ales in cazul motorizarii diesel. Am avut inainte ocazia sa conduc niste masini foarte puternice, Mustang,Porsche, Nissan, GTI-uri si BM`uri cacalau etc.
As fi vrut sa incep cu modificarea injectoarelor si turbinei (inlocuirea lor) (am inteles ca lucrul asta ma duce undeva la 250 HP) dar pentru astfel de modificare, ma gandesc ca trebuie sa fac un Stage1 pentru toate: Ambreiaj, Transmisie, Frane, etc.)
Pentru oricine care ar putea sa ma ajute cu un sfat (folositor) rog sa posteze aici. Inclusiv preturi sau ceva folositor. Stiu ca unii se intreaba ca daca vreau performanta de ce nu trec pe Ralliart sau Evo, insa ceilalti poate nu se intreaba cat costa intretinerea unui Raliiart sau Evo (si aici ma refer doar la consum, care pun pariu daca le conduc in stilul meu trec de pragul de 20 iar cu evo de 25, ca na, daca ai si masina ii dai si talpa). Oricum eu m-am gandit sa o i-au incet si sa ma apuc de masinuta. Stiu ca banii investiti nu o sa ii scot niciodata, dar fac asta din pasiune, din pura placere. Am ceva cunostinte bunicele in domeniul mecanicii, asadar orice sfat este bine-venit. Acum probabil o sa vina cineva sa imi spuna ca nu prea pot face performanta cu un diesel, dar eu spun ca pot face. Majoritatea care zic lucrurile astea au bani sa cumpere un M5, dar multi n-au bani sa circule cu masina aia zilnic, nici macar saptamanal. Eu circul zilnic cu masina asta, si vreau sa circul cu ea si dupa performance upgrade. Nu vreau sa tin masinuta in fata bl, sa merg cu corsa de 1.2 sau golf de 1.4. Astept niste pareri sau poate stie cineva cate ceva, ma refer doar la chestii gen: Schimbat injectoare, modificat transmisie, etc. Nu vreau sa aud de CHIP-TUNNING. Daca vroiam chip imi puneam chip nu mai faceam topic aiurea :-). Ma intereseaza oferte, pe unde gasesc una alta, preturi, sau oameni priceputi care chiar se ocupa de chestii din astea, si nu rup pielea de pe tine. Daca stie cineva cam cat costa un stage1 complet estimativ, ar fi si mai bine, tinand cont ca mai am de strans niste banuti etc.
Merci fain.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Aug 10, 2011 11:39 am

Vezi ca era un nene pe aici care a dus masina in vreo 240 de cai. Din cite am citit, cea mai mare problema a avut-o cu gasirea unui ambreiaj care sa-i suporte cuplul enorm, dar pina la urma a rezolvat si chestia asta.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mie Aug 10, 2011 12:04 pm

modificari mari la diesel au de pe forum userii gin si speed29

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Aug 10, 2011 2:09 pm

Si apropos: fara chiptuning nu scapi. Nu ai cum sa schimbi injectoarele sau turbina si sa nu modifici softul pentru ele.

Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Mie Aug 10, 2011 9:50 pm

Da, normal ca trebuie si "chiptunning" dar in cazul asta prefer sa ii spun resoftare (stiu ca chiptunning = resoftare, dar chiptunning e aiurea, suna ca naiba). Pentru ca e ceva de lucru, nu e ca la chipurile astea de acum ce gasesti pe piata, toate chinezariile, plug&play. Bagi la pc e gata softu plm 1-2-3 min pana ruleaza pe ECU de la masina. Alea d.p. meu de vedere sunt aiureli, cel putin asa cred eu. Sunt niste baieti care chiar faceau o treaba de doamne ajuta, daca nu ma insel sunt cei de la TCM Turbo Bucuresti. Acolo au facut cativa tovarasi de ai mei ceva modificari, si chiar s-a vazut din toate punctele de vedere. Oricum de ambreiaj m-am interesat si s-ar putea sa fi gasit deja, e undeva pe la vreo 300-400 E, acum nu stiu cat e de bun, mi-a dat doar un pret informativ. Oricum o sa i-au legatura si cu baietii pe care i-ati precizat mai sus, sa vedem cum sta treaba. Pe mine in principiu ma intereseaza cresterea puterii si in acelasi timp sa am si restul sculelor sa duca. Degeaba am 250 HP cu placute stock ) Merci, si daca mai e vreun impatimit sa ma ajute cu ceva, as fi recunoscator. Merci celor care mi-au raspuns, si sper in viitorul apropiat sa ma apuc de toata treaba. Mai intai vreau sa strang toate piesele, dupa care sa le montez deodata, nu sa fac lucru de mantuiala, sa crape pe rand cate ceva.
Ms fain, va salut de la mare... am intrat doar 5 minute sa dau un reply si sa verific mail`u
Sa ne auzim cu bine... DRIVE SAFE !!!

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mie Aug 10, 2011 10:55 pm

Te rog eu frumos ... "iau legatura" nu "i-au...". Saru'-mana !

Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Joi Aug 11, 2011 10:17 am

hai ca daca se incepe cu din astea, da-i un close la topic si sterge-l in plm. Vine sobo in plm si-mi spune ca am facut 1 greseala de gramatica. Da`on palaria mea de treaba... da-i delete un admin la topic ... merci!

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Joi Aug 11, 2011 7:06 pm

Ai facut-o de vreo trei ori. Nu te supara, doar te-am rugat frumos....

Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Joi Aug 11, 2011 8:27 pm

Sobo, ma scuzi domnule academician. Insa te rog declara-ma analfabet pe alte forumuri, aici e un forum cu si despre masini, si asta este un topic (postat pe un subforum al acestui forum) unde se discuta despre UN ANUME subiect, CE ARE LEGATURA CU O ANUME PARTE/COMPONENTA/ACCESORIU (etc) a unui automobil. Automobilul reprezinta conform DEX-ului urmatorul lucru (si un scurt istoric am pus aici, doar pentru academicieni):AUTOMOB?L, Ă (?fr {i}; {s} auto + mobilis ?mișcător?) s. n., adj. 1. S. n. Autovehicul cu caroserie ?nchisă sau deschisă, cu suspensie elastică pe cel puțin patru roți pneumatice, folosit la transportul de persoane, de animale sau de materiale. A. a apărut ?n a doua jumătate a sec. 18, după inventarea motorului cu abur. ?n 1769, inginerul francez N.J. Cognot a construit primul a. cu abur, iar ?n 1880, inventatorul D. Văsescu construiește primul a. rom?nesc cu abur. ?n 1885 și 1886, G. Daimler și C. f. Benz realizează primul a. cu motor cu ardere internă. Primul a. cu formă aerodinamică a fost construit de inginerul rom?n A. Persu (1926). ♦ A. de competiție = vehicul motorizat, cu caroserie ?nchisă sau deschisă, cu trei, patru sau mai multe roți, provenit din producția de serie sau construit special ?n vederea participării la ?ntreceri sportive sau stabilirii de recorduri. Pot fi: pentru curse pe circuit ?nchis; pentru raliuri, maratonuri sau autocrosuri; pentru stabilirea de recorduri de viteză sau de anduranță. A. de formulă = vehicul motorizat, cu caroserie deschisă, un singur loc și patru roți, destinat curselor de viteză pe piste ?n circuit ?nchis, care nu provine din producția de serie, dar ?n construcția căruia se pot utiliza unele componente de serie. Ex.: Formula 1, Formula 3000, Formula Ford, Formula liberă. ♦ A. blindat = mașină de luptă, blindată și ?narmată, montată pe un șasiu de a. (1), destinată cercetării, siguranței și legăturii; autoblindat. 2. Adj. Care se mișcă cu ajutorul unui motor propriu. .
Asadar deci si prin urmare, te rog ca data viitoare cand doresti sa comentezi ceva, comenteaza subiectul discutat si nu mai fii OFFTOPIC. Sunt sigur ca am pus si 2 virgule aiurea, dar asta chiar nu ma preocupa la momentul de fata.

P.S. Daca ai ceva PERSONAL cu mine, o rezolvam ca oamenii civilizati prin PM (Private Message) sau Telefon Mobil (este un accesoriu banal in zilele noastre, cred ca si aia care sufla in punga isi permit un LG Cookie).

P.S.S. Rog restul academicienilor sa se abtina, si ii rog pe impatimitii automobilelor si pe cei care chiar au ceva de spus, sa isi expuna oricand parerea si propriul lor punct de vedere.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Aug 11, 2011 9:19 pm

QUOTE 5. Unele persoane sunt mai directe, spun lucrurilor pe nume intr-un mod mai agresiv. Nu o luati personal si incercati sa va rezumati la subiectul topicului.
Nu jigniti, nu declansati scandaluri. Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu iti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund ?n spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri ?n loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic, intentia exista si conteaza. Pe forumul public NU SE INJURA, nu se folosesc cuvinte sau expresii licentioase, in general se pastreaza un comportament decent. Atunci cand va revarsati amarul pe cineva, e posibil ca restul membrilor sa nu fie interesati de problema voastra comuna. Incercati sa nu trasformati acest forum intr-un IRC. Pentru a evita aceste situatii, apelati cu incredere la mesageria privata sau e-mail.

QUOTE Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un FORUM. Scrierea cu ?nflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor ?n care pot aparea confuzii - limba romana este suficienta, nu vrem sa descifram mesaje tip SMS ("akm postez", "tb sa vb", etc)

Bogdan , eu cred ca te-ai aprins degeaba . Ovidiu ti-a facut doar o observatie , nu te-a jignit , nu ti-a spus nimic altceva . Ce e mai sus este extras din regulament . Abtine-te de la injurii .
La urmatoarea abatere ai de la mine warn conform cu regulamentul .

Acum , inapoi la subiect

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori