Filtru de aer sport pe Lancer 1.5 109 cp
Am eu Simota pe Williams (da-l luasem pentru Solenza). La vremea respectiva costa cam dublu spre triplu fata de un filtru conic turcesc, din Vitan, oricum, nimic exagerat (parca dadusem vreo 40 de euro pe el in 2003). L-am luat de la un nene de prin Ardeal, avea magazin de tuning, da' nu mai stiu cum il cheama.
L.E.: De la baietii astia l-am luat: http://www.horguemtuning.ro/news/category.php?ucat=15
L.E.: De la baietii astia l-am luat: http://www.horguemtuning.ro/news/category.php?ucat=15
QUOTE (Marty)Am eu Simota pe Williams (da-l luasem pentru Solenza). La vremea respectiva costa cam dublu spre triplu fata de un filtru conic turcesc, din Vitan, oricum, nimic exagerat (parca dadusem vreo 40 de euro pe el in 2003). L-am luat de la un nene de prin Ardeal, avea magazin de tuning, da' nu mai stiu cum il cheama.
L.E.: De la baietii astia l-am luat: http://www.horguemtuning.ro/news/category.php?ucat=15
ai fost multumit de el, acum ti-ai mai lua din nou, ce model ai avut?
nu il iau pentru cresteri spectaculoase de putere, sunt constient ca acest lucru este o mica aberatie, ci il iau pentru optimizarea motorului, sa-i creez conditii prielnice de lucru.
mersi pentru link.
L.E.: De la baietii astia l-am luat: http://www.horguemtuning.ro/news/category.php?ucat=15
ai fost multumit de el, acum ti-ai mai lua din nou, ce model ai avut?
nu il iau pentru cresteri spectaculoase de putere, sunt constient ca acest lucru este o mica aberatie, ci il iau pentru optimizarea motorului, sa-i creez conditii prielnice de lucru.
mersi pentru link.
l meu e Narrow Width Power Stack, adica asta: http://www.horguemtuning.ro/news///data ... 001_CH.jpg . Sunt f. multumit de el! Dupa ce l-am montat, am observat ca masina trage mai bine de jos. Viceversa o observam iarna, cind montam filtrul de fabrica.
oare merge ceva folosit de pe site-ul de mai jos? cu exceptia bujiilor si a filtrului
http://www.autodesigns.com.sg/mit_lancer_tips.htm
http://www.autodesigns.com.sg/mit_lancer_tips.htm
Salut, am o intrebare cam off topic dar oare se poate monta filtru sport si pe DI-D, il afectaza cu ceva, ce avantaje are? Cu chip tuning nu prea sunt de acord, dar ma ganesc ca un filtru sport ar fi benefic pt motor, mai mult aer, ardere mai buna, chiar daca cresterea de putere e f mica. As schimba si toba finala, n-as pune doar un ornament, dar aici ar fi aceleasi intrebari, aduce ceva avantaje sau mai multe dezavantaje?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori