Pagina 5 din 5

Scris: Lun Dec 01, 2008 2:13 pm
de nini

Scris: Mar Dec 02, 2008 9:05 pm
de Marty
Am eu Simota pe Williams (da-l luasem pentru Solenza). La vremea respectiva costa cam dublu spre triplu fata de un filtru conic turcesc, din Vitan, oricum, nimic exagerat (parca dadusem vreo 40 de euro pe el in 2003). L-am luat de la un nene de prin Ardeal, avea magazin de tuning, da' nu mai stiu cum il cheama.

L.E.: De la baietii astia l-am luat: http://www.horguemtuning.ro/news/category.php?ucat=15

Scris: Mie Dec 03, 2008 9:44 pm
de nini
QUOTE (Marty)Am eu Simota pe Williams (da-l luasem pentru Solenza). La vremea respectiva costa cam dublu spre triplu fata de un filtru conic turcesc, din Vitan, oricum, nimic exagerat (parca dadusem vreo 40 de euro pe el in 2003). L-am luat de la un nene de prin Ardeal, avea magazin de tuning, da' nu mai stiu cum il cheama.

L.E.: De la baietii astia l-am luat: http://www.horguemtuning.ro/news/category.php?ucat=15

ai fost multumit de el, acum ti-ai mai lua din nou, ce model ai avut?
nu il iau pentru cresteri spectaculoase de putere, sunt constient ca acest lucru este o mica aberatie, ci il iau pentru optimizarea motorului, sa-i creez conditii prielnice de lucru.
mersi pentru link.

Scris: Joi Dec 04, 2008 1:13 am
de Marty
l meu e Narrow Width Power Stack, adica asta: http://www.horguemtuning.ro/news///data ... 001_CH.jpg . Sunt f. multumit de el! Dupa ce l-am montat, am observat ca masina trage mai bine de jos. Viceversa o observam iarna, cind montam filtrul de fabrica.

Scris: Joi Dec 04, 2008 3:56 pm
de LAV77
Al meu e un typhoon intake system K&N 69-6540 luat de la acelasi Laci Horguem - Horguemtuning si sunt foarte multumit de el.

Scris: Dum Dec 21, 2008 1:21 pm
de mfdunhill
salutare,


pana la urma ce face acest filtru sport? se aude mai bine? demareaza mai bine, trage mai bine la turatii mai mari?


multam,


Dunhill

Scris: Mie Ian 21, 2009 5:35 pm
de mfdunhill
oare merge ceva folosit de pe site-ul de mai jos? cu exceptia bujiilor si a filtrului
http://www.autodesigns.com.sg/mit_lancer_tips.htm

Scris: Mie Mai 06, 2009 7:07 pm
de paulie
Salut, am o intrebare cam off topic dar oare se poate monta filtru sport si pe DI-D, il afectaza cu ceva, ce avantaje are? Cu chip tuning nu prea sunt de acord, dar ma ganesc ca un filtru sport ar fi benefic pt motor, mai mult aer, ardere mai buna, chiar daca cresterea de putere e f mica. As schimba si toba finala, n-as pune doar un ornament, dar aici ar fi aceleasi intrebari, aduce ceva avantaje sau mai multe dezavantaje?