Eaton M45

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Ian 16, 2012 3:13 pm

Credeti ca exista spatiu fizic sub capota Colt-ului pentru un supercharger Eaton M45 fara a renunta la compresorul de AC? In caz ca se poate, ce alte modificari se impun? Ma intereseaza un castig moderat de putere,(fara modificari majore de interne, evacuare, ambreiaj, frane) si nu maximul care se poate scoate prin supraalimentare. Din ce am mai citit pe ici-colo ar mai trebui un intercooler, injectoare de capacitate mai mare, admisie (CAI), soft custom.Am nevoie de sfaturi inainte sa ma apuc de aruncat cu banii.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 16, 2012 4:07 pm

De ce ai ales compresorul in locul turbinei?

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Ian 16, 2012 4:11 pm

1. costuri mai mici (la achizitie sh),
2. instalare mai usoara cu modificari mai putine
3. absenta turbo-lag
4. fiabilitate mai mare
Cam astea ar fi principalele motive.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 16, 2012 5:06 pm

Am inteles. Eu vedeam cam la fel costurile, sau ce iei pe mere dai pe pere... Compresorul nu-ti fura in permanenta putere de la motor? Deci si cand mergi usor, ala tot se invarte, si la relanti... Ma gandeam ca folosind turbo ar fi mai economica In fata motorului nu are loc, in stanga nici atat... O turbina o indesi oriunde, pui un intercooler mic de la CDi sau CZT, dar tot ramane problema cu ecu..nu cred ca o sa priveasca cu ochi buni boostul. Deci piggy-back sau alta solutie tehnica va fi necesara...Te duce un pic la costuri.

Cred ca cel mai ieftin ar fi sa o dai pe a ta si sa iei un CZT, sau un diesel si sa-l remapezi. Duc 130 de cai, doar sa ai grija la cuplu, sa nu rupi vreo planetara

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Ian 16, 2012 5:18 pm

Eu ma gandeam la un switch din care sa pornesc numai cand vreau compresorul (asa cum faci cu AC), desi probabil asta presupune si 2 harti pe ECU. Dar daca zici ca nu e loc... Ideal ar fi fost langa compresorul de AC.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 16, 2012 5:59 pm

Pentru M45 nu cred ca e loc, poate un compresor centrifugal sa fie mai compact?

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Ian 16, 2012 8:18 pm

Problema cu cele centrifugale e ca sunt foarte greu de gasit seccond hand. Cele mai multe M45-uri provin din dezmembrari, de pe Mercedesuri CLK sau SLK din cate am vazut. Nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreo oferta de vanzare de supercharger centrifugal, iar daca iau unul nou....dublez valoarea masinii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori