Ralliart-merita?

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
esel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 03, 2011 6:41 pm

Mesaj de esel » Mie Mar 28, 2012 10:33 pm

Salut!
Eu conduc un Lancer acum asa ca, bineinteles, visez la un Evo. Cum Evo e destul de scump am inceput sa ma gandesc la un Ralliart, doar ca nu gasesc prea multe informatii.Din cate am inteles, in privinta motorului, intre Evo si Ralliart nu difera decat turbina(1. E adevarat?)
Am citit undeva ca transmisia SST nu e chiar cea mai buna. De exemplu, comparand Evo GSR(transmisie manuala) cu Evo MR(SST) am inteles ca GSR e mai rapid la schimbat treptele, consuma mai putin, iar transmisia manuala rezista mai mult in timp(2. Asa este? Daca da, se poate inlocui transmisia de la Ralliart cu una mai rapida si mai rezistenta?)
Alt lucru care m-ar interesa este prezenta sistemelor S-AWD si AYC. Am auzit ca ar ajuta foarte mult la Evo si, daca e asa, le-as vrea si pe Ralliart(3. Le are?Daca nu, se pot pune? Sau, macar, merita?)
Acceleratia 0-100 km/h de 7 s nu mi se pare impresionanta avand in vedere ca un hatchback sport (Megane RS, Golf GTI, etc) costa mai putin, au tractiune fata si totusi ating suta in putin peste 6 s. E adevarat ca poate au un mic plus de putere dar tot cred ca se poate obtine mai mult de la un Ralliart (4. Ce ar trebui sa fac pentru a imbunatati acceleratia?Pe langa soft, filtre, sau evacuare)
Ultima intrebare 5. Se poate monta o trapa electrica?(fara a pune in pericol siguranta si fara a risca sa rugineasca)
Multumesc anticipat

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Joi Mar 29, 2012 9:16 am

salutare..pai,la cate modificari ai in vedere sa faci la ralliart daca o sa-l cumperi,de ce nu ai lua un evo din prima......

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mar 29, 2012 10:16 am

Parca auzis ca s-a inchis divizia ralliart.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 29, 2012 8:35 pm

Salut,
intr-adevar difera turbina si softul. Insa, daca ai opta pentru un EVO cu SST, ai mai avea in plus modul Super Sport, care pe Ralliart nu este disponibil. Cutia Ralliartului mi s-a parut destul de inceata, ma asteptam la mai mult. Nu pot din pacate compara cu EVO + SST pentru ca nu am apucat sa conduc decat EVO echipat cu transmisie manuala. Oricum, decat sa iti iei Ralliart si sa te apuci de investit in el pentru a ajunge EVO-ul din urma, mai bine iti iei EVO direct - cred ca ai iesi mai ieftin, in conditiile in care ti-ai propune sa umbli la transmisia Ralliartului dupa achizitie.

Impresiile mele dupa un test de cateva zile cu Ralliartul le poti citi in articolul Lancer Ralliart.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Joi Mar 29, 2012 8:59 pm

Diferentele intre EVO si RALLIART sunt mult mai multe (unele mai mari, altele mai mici) decat cele amintite mai sus: frane, suspensii, evacuare. Iata o comparatie destul de buna (in engleza):
http://www.youtube.com/watch?v=ksfut1td ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=alMGfXRC ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=eUQB2FJ6 ... ure=relmfu

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 29, 2012 9:16 pm

Bine, daca ar fi sa o luam la bani marunti, difera pana si sasiul, Ralliartul avand acelasi sasiu precum Lancerul obisnuit, pe cand EVO-ul nu. Insa problema s-a pus dupa cate am dedus strict de factorii ce diferentiaza putere maxima a celor doua.

Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Mar Mai 22, 2012 1:03 am

Stai linistit ca Ralliart-ul ia 100 in mai putin de 7sec.. sterge pe jos cu GTI sau Megane RS.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Dec 29, 2012 10:18 am

Pentru cutia de viteze de Ralliart exista posibilitatea de "intarire" sunt kituri speciale de ambreiaje si racire pentru SST de pe acest model.
In plus noi am setat exceptional LC la acest moel plecand de pe loc cu cca 4000RPM si peste 1.5 bari.
In ce priveste motorul de la acest model noi va putem arata rezultatele noastre:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3

Avatar utilizator
ady_viteza
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 18, 2015 11:29 am

Mesaj de ady_viteza » Mar Ian 20, 2015 1:30 pm

In principal diferenta dintre cele doua este si de ordin financiar nu doar ca performante.
De ceva timp tot caut o masina de familie si oscilez intre cele doua... oricum as face oricum as da-o, parca tot Ralliart e mai ok per total

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori