Tuning pentru orice Mitshubishi

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Donkey
EVO VI
Mesaje: 677
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 5:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Feb 15, 2008 12:35 pm

Nu stiu daca rezista sau - nu sunt documentat in domeniu wink.gif dar sunt absolut sigur ca i-ar scurta cu mult durata de viata ... plus ca ambreiajul proiectat pt aia nouazeci si ceva de caluti ar trebui schimbat, am unele dubii dar cred ca si cutia ... deasemenea sasiul ar trebui ranforsat pentru a rezista la solicitarile de torsiune si asa mai departe .. cred ca, desi teoretic posibil, montatul de turbo pe o masina care nu a fost proiectata pentru asa ceva este si va ramane exclusiv pentru cei foarte pasionati si cu multi bani smile.gif Al draq ochiu' dracului asta! smile.gif)

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 30
Membru din: Dum Feb 10, 2008 1:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Vin Feb 15, 2008 5:25 pm

ca si la cel de 2.0 si la 1.6 se schimba: pistoane, biele, bolturi la chiuloasa, tacheti, semeringuri, pompa de benzina + inca un set de injectoare auxiliare, chit de ambreiaj,

si tot in 3000-3500 eur intra bineinteles si turbina cu toate furtunele, intercooler, sistem de ungere si racire pt turbina, galerii de evacuare, unichip pentru reprogramarea electronicii si controlarea setului auxiliar de injectoare...


alte intrebari...???

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 30
Membru din: Dum Feb 10, 2008 1:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Vin Feb 15, 2008 5:34 pm

cred ca, desi teoretic posibil, montatul de turbo pe o masina care nu a fost proiectata pentru asa ceva este si va ramane exclusiv pentru cei foarte pasionati si cu multi bani Al draq ochiu' dracului asta!
________________________________________________________________________________
___________________

mah..."donkey"....trebuie sa vezi cateva masini care au fost transformate de la aspirat la turbo...si apoi sa mai vb...

daca schimbi tot ce trebuie si faci toata treaba cum trebuie....tehnologic ma refer...la terminarea lucrarii rezulta o masina cu un motor nou care poate concura cu un motor turbo din fabrica....iti spun din propria experienta....si masina mea a suferit aceiasi modif si nu ma plang deloc...ba chiar scoate noxe mai bine decat are in cartea tehnica....asa ca cred ca am facut f bine cea ce am modif la masina...

i-ar la capitolul ramfortzat sasiu....hai sa fim seriosi....te crezi la VTM...???

nu-i nevoie de nimik....stai linistit...merge...si merge bine....

Avatar utilizator
Donkey
EVO VI
Mesaje: 677
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 5:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Feb 15, 2008 10:11 pm

reciteste MAH "bogdan_lancer" ... pasionati cu bani .. nu un oarecare ca mine sau altii ca mine ! apropo .. pana acum mi se pare ca nu ai spus mai nimic concret. Ca in banii astia se face ... si cam atat . Vino si tu cu "detalii mai detaliate" . Eu unul sunt interesat ... barem sa stiu ce si cum daca tot nu imi permit asa ceva : aia e de la firma cutare, aia costa cutare .. etc etc smile.gif Te cred ca tu stii detalii dar mai zi-ne si noua tongue.gif
Toate cele bune

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO IV
Mesaje: 258
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 5:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Feb 16, 2008 10:17 am

Se poate regla motorul sa tina la peste 150cp cu turbo.
Daca e reglata bine tine cu siguranta si nu ii scade proportional cu puterea fiabilitate(doaer la uzuri ma refer).
Costul intradevar e mare si ambreiajul trebuie inlocuit cand de la 100 mergi la 150cp mai ales ca o sa fie un cuplu bun.
Daca meritasau nu fiecare poate face calcule simple dar pana la turbo se mai pot face chestii interesante cu sume mai mici.

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 30
Membru din: Dum Feb 10, 2008 1:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Sâm Feb 16, 2008 11:56 am

donkey...pentru "detalii mai detaliate" da-mi un tel bem o cafea si iti explic tot ce vrei u...oke?...0723562445

si aviz la ce a spus sebastian....eu il cred ca mai poti face cate ceva si pe aspirat...dar sebastiane...omu asta vrea sa mearga toata ziua cu masina fara probleme...

Avatar utilizator
Donkey
EVO VI
Mesaje: 677
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 5:02 am

Mesaj de Donkey » Sâm Feb 16, 2008 1:48 pm

smile.gif chiar nu ma fascineaza problemele atat cat spui tu . tot ce am zis este ca ramane pt cei pasionati si cu bani tongue.gif nu incerc sa fiu zgarcit .. daca i-as avea SIGUR i-as da doar pt amuzamentul de a putea sa mai fac niste nepregatiti cu masini suparate wink.gif
Iti zic sincer .. pe mine m-a umilit un baiat cu un LOGAN la semafor intr-o noapte ... cand ne-am intalnit la semaforul urmator mi-a explicat pe scurt : turbo! ( cel putin asa a zis el tongue.gif

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 30
Membru din: Dum Feb 10, 2008 1:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Dum Feb 17, 2008 10:40 pm

poi vezi...??? ce mai stai...???

Avatar utilizator
Donkey
EVO VI
Mesaje: 677
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 5:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Feb 18, 2008 10:49 am

astept sa se mareasca potul la 6/49 tongue.gif smile.gif)

Avatar utilizator
aka_bmf
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 11, 2008 12:57 pm

Mesaj de aka_bmf » Mar Mar 11, 2008 1:24 pm

salut! Am si eu un MItsubishi Outlander I motor 2,4L benzina, 160CP. C pot sa modific sa ii m dau ceva cai fara turbo? Stiu ca un filtru d aer, o evacuare si un chip tuning ar imbunatatii ceva. In afara de astea c ar mai fii si cu cat mi-ar creste puterea? Ms!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator