Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Dum Sep 26, 2010 9:33 am

Nu comenteaza,la mine nu au comentat doar completeaza in program ca ai filtru K&N il sufla putin mecanicul daca este cazu si atat.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Sep 26, 2010 1:55 pm

kitul de curatare poti sa il cumperi de la firma de unde l-am cumparat eu.pretul mi s-a parut ok comparabil cu ce am gasit pe ebay, asa ca nu se merita sa cumpar de pe ebay.
la revizie nu au ce sa comenteze pt ca in caietul de revizii nici macar nu scrie ca este obligatoriu sa schimbi filtrul la fiecare revizie.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Sep 27, 2010 11:34 am

4. How often do I need to clean my K&N air filter?

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.
sursa: http://www.knfilters.com/faq.htm#4

Eu il am de vreo 40k si l-am spalat de 2 ori parca.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Sep 28, 2010 9:24 pm

revin cu impresii dupa drumul in afara orasului:
dupa 450 km ma declar multumit de achizitie.
motorul urca mau repede in ture, chiar daca masina a fost incarcata, este mai sprintena.
chiar daca consumul instant este mai mare cand calci acceleratia, per ansamblu consumul a ramas cam la fel ca inainte.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Sep 28, 2010 9:37 pm

Multumim de info! Poate la prima leafa ne gandim...

Avatar utilizator
schultz_bz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm

Mesaj de schultz_bz » Joi Noi 11, 2010 4:59 pm

eu il am de vreo 35k km si pot sa spun ca l-am spalat ca la carte o singura data. Parerea mea este ca se comporta mai bine in momentul in care are deja praf in el. Se simte mai bine dupa ce se imbiba cu praf.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori