Filtre K&N
mi-am pus eu filtru k&n pe 1,5.
il am de cateva zile am circulat doar in bucuresti: la mers normal si la turatii normale consumul scade foarte putin, in schimb daca ii dai forja consumul creste.
motorul urca mai repede in turatii, si sub 3000 are putin mai multa vana ca inainte, dupa 3000 se simte mult mai bine.
zgomotul este putin schimbat in bine.
pana acum sunt multumit de investitie, astept maine cand am un drum mai lung de facut si o sa vad cum se comporta.
il am de cateva zile am circulat doar in bucuresti: la mers normal si la turatii normale consumul scade foarte putin, in schimb daca ii dai forja consumul creste.
motorul urca mai repede in turatii, si sub 3000 are putin mai multa vana ca inainte, dupa 3000 se simte mult mai bine.
zgomotul este putin schimbat in bine.
pana acum sunt multumit de investitie, astept maine cand am un drum mai lung de facut si o sa vad cum se comporta.
Nu am inteles de unde a aparut ideea ca filtrul se curata la fiecare 5000km si ca trebuie schimbat dupa 100k. Inteleg ca romania e o tara mult mai prafuita, dar de unde o diferenta atat de mare fata de ce scrie pe cutia filtrului? Acolo zice ca la 50 sau 100k se face curatarea daca mergi prin oras (adica in state unde nu e praf) si mai des daca faci offroad (cam ca la noi). Dar totusi 5k mi se pare destul de des. Exista ceva oficial in privinta asta sau sunt doar pareri? E clar ca poti sa il cureti si la 1k km ca sa fii sigur ca nu ajunge in motor nici un fir de praf
deocamdata nu am hotarat la cat sa il curat.
intradevar pe cutie scrie ca se curata la 50000 mile cca 75000km daca se circula preponderent pe autostrada sau in medii fara praf ( poate in globul de sticla din reclama de la pronto )
o sa vad cand i se schimba culoarea si atunci o sa-l curat.
oricum din cate am citit pe forumuri nu este bine nici sa-l cureti foarte des nici sa-l ungi cu prea mult ulei - de fapt mai rau ii faci motorului -
va tin la curent.
ps. @cix daca vrei instructiunile de curatare pentru mitsu cel mic, da-mi de veste, le scanez si ti le trimit pe ale mele.
intradevar pe cutie scrie ca se curata la 50000 mile cca 75000km daca se circula preponderent pe autostrada sau in medii fara praf ( poate in globul de sticla din reclama de la pronto )
o sa vad cand i se schimba culoarea si atunci o sa-l curat.
oricum din cate am citit pe forumuri nu este bine nici sa-l cureti foarte des nici sa-l ungi cu prea mult ulei - de fapt mai rau ii faci motorului -
va tin la curent.
ps. @cix daca vrei instructiunile de curatare pentru mitsu cel mic, da-mi de veste, le scanez si ti le trimit pe ale mele.
Mersi. Niste istructiuni de curatare erau si in cutia in care era filtrul. Oricum o sa trebuiasca sa cumpar si kit de curatare, asa ca vor fi acolo si instructiuni. Sunt curios ce o sa zica la revizie cand o sa le zic ca nu vreau filtru de aer. Probabil voi auzi o lista intreaga de dezavantaje ale filtrelor KN.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori