Dual Soft Mitsubishi Evo
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
RACINGCODE>PERFORMANTA SI ECONOMIE (doua softuri)
RACING CODE ?DUAL-SOFT? reprezinta posibilitatea utilizarii la automobilele de serie sau modificate din gama Mistubishi Lancer Evolution a doua softuri.Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unint), noi am considerat ca posibilitatea de a conduce o masina foarte performanta, reusind sa obtinem consum redus de carburant cu uzuri minime, reprezinta o buna alternativa. Acest fapt fiind posibil doar utilizand simultan in acelasi ECU doua softuri performante unul pentru putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Unul din aceste exemple a fost testat si prezentat in cazul eminiunii auto ProMotor.
Promotor Racing Code Dynotuning, Mitsubishi EVO 9 two switchable ECU setings on OEM ECU
http://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM
Pentru cine nu sunt suficiente aceste peroformante ii putem garanta ca impreuna cu partenerii nostrii putem realiza adevarati monstrii, un exemplu fiind masina de curse a Domnului Paul Andronic veritabil pilot de curse: http://www.paulandronic.ro/.
Mitsubishi de concurs al domnului sus mentionat fiind ?consiliat? si setat de
RACING CODE.
Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea pretentia ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service? )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise ? soft curse(ALS,LC,FFS?
- soft xxx ? soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj?)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx ? soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune ?
Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:
270wbhp softul economic
300wbhp softul de putere
Optional pentru cine doreste se pot monitoriza detonatiile cu ajutorul martorului motor, becul galben cu insemnul motorului din bord.
In cazul in care combustibilul nu este corespunzator si apar detonatii de poate opta pentru a fi semnalizat cu lumina galbena intermitenta a martorului motor din bord.
In functie de frecventa la care este aprins stim ca detonatile au fost in numar mare sau mic.
Acest martor nu inregistreaza aceast incident ca defect si ramane stins daca detonatiile dispar. El se aprinde de fiecare data cand motorul detoneaza.
In rest functile lui sunt nealterate functionand sim aratand codurile de eroare asa cum l-a programat producatorul.
cele doua softuri se pot configura dupa dorinta utilizatorului. In cazul de mai sus a fost aleasa varianta normal & power.
Alte configuratii pe care le-am facut au fost eco & power (soft1=180HP & soft2=320HP la roata) precum si power & power++ (soft1=320HP & soft2=360 HP la roata), in acest caz comutarea pe soft2 facandu-se automat atunci cand injectia de water-methanol era activata.
Prin setarea Racing Code Dual-Soft este posibil ca aceeasi masina sa se comporte "docil" avand un consum minim de carburant, atunci cand nu avem nevoie de putere, de exemplu in traficul urban, sau atunci cand conditiile meteo o impun, aceeasi masina transformandu-se radical prin simpla comutare a softului si beneficiind de optiuni (ALS, launch control, FFS) pe care le mai intalnim numai la masinile de curse.
Mai mult, optiunea FFS (Flat Foot Shifting) ce permite schimbarea vitezelor FARA A MAI RIDICA piciorul de pe pedala de acceleratie (se apasa doar pe ambreiaj in timp ce acceleratia este la maxim), pe langa faptul ca micsoreaza timpul de schimbare iar boost-ul nu scade (max 15% boost drop) in timpul schimbarilor, are si rolul de a proteja transmisia. Solicitarile in transmisie fiind mai mici cu FFS decat la o schimbare "in forta cu forfecare" clasica ! datorita fatului ca ECU sincronizeaza turatia motorului in timpul schimbarii FFS cu turatia trenului fix din cutia de viteza pentru urmatoarea treapta de viteze. Aceata functie FFS implementata pe calculatorul de serie este derivata din GCIC (Gear Change Ignition Cut) ce se gaseste pe calculatoare de mii de euro pe masinile de curse.
Dual-Soft pe calculatorul original al masinii aduce un beneficiu real pentru cei ce isi folosesc masina nu numai pentru curse cat si ca mijloc de deplasare zilnic oferind maximul de eficienta in ambele cazuri.
RACING CODE ?DUAL-SOFT? reprezinta posibilitatea utilizarii la automobilele de serie sau modificate din gama Mistubishi Lancer Evolution a doua softuri.Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unint), noi am considerat ca posibilitatea de a conduce o masina foarte performanta, reusind sa obtinem consum redus de carburant cu uzuri minime, reprezinta o buna alternativa. Acest fapt fiind posibil doar utilizand simultan in acelasi ECU doua softuri performante unul pentru putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Unul din aceste exemple a fost testat si prezentat in cazul eminiunii auto ProMotor.
Promotor Racing Code Dynotuning, Mitsubishi EVO 9 two switchable ECU setings on OEM ECU
http://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM
Pentru cine nu sunt suficiente aceste peroformante ii putem garanta ca impreuna cu partenerii nostrii putem realiza adevarati monstrii, un exemplu fiind masina de curse a Domnului Paul Andronic veritabil pilot de curse: http://www.paulandronic.ro/.
Mitsubishi de concurs al domnului sus mentionat fiind ?consiliat? si setat de
RACING CODE.
Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea pretentia ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service? )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise ? soft curse(ALS,LC,FFS?
- soft xxx ? soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj?)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx ? soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune ?
Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:
270wbhp softul economic
300wbhp softul de putere
Optional pentru cine doreste se pot monitoriza detonatiile cu ajutorul martorului motor, becul galben cu insemnul motorului din bord.
In cazul in care combustibilul nu este corespunzator si apar detonatii de poate opta pentru a fi semnalizat cu lumina galbena intermitenta a martorului motor din bord.
In functie de frecventa la care este aprins stim ca detonatile au fost in numar mare sau mic.
Acest martor nu inregistreaza aceast incident ca defect si ramane stins daca detonatiile dispar. El se aprinde de fiecare data cand motorul detoneaza.
In rest functile lui sunt nealterate functionand sim aratand codurile de eroare asa cum l-a programat producatorul.
cele doua softuri se pot configura dupa dorinta utilizatorului. In cazul de mai sus a fost aleasa varianta normal & power.
Alte configuratii pe care le-am facut au fost eco & power (soft1=180HP & soft2=320HP la roata) precum si power & power++ (soft1=320HP & soft2=360 HP la roata), in acest caz comutarea pe soft2 facandu-se automat atunci cand injectia de water-methanol era activata.
Prin setarea Racing Code Dual-Soft este posibil ca aceeasi masina sa se comporte "docil" avand un consum minim de carburant, atunci cand nu avem nevoie de putere, de exemplu in traficul urban, sau atunci cand conditiile meteo o impun, aceeasi masina transformandu-se radical prin simpla comutare a softului si beneficiind de optiuni (ALS, launch control, FFS) pe care le mai intalnim numai la masinile de curse.
Mai mult, optiunea FFS (Flat Foot Shifting) ce permite schimbarea vitezelor FARA A MAI RIDICA piciorul de pe pedala de acceleratie (se apasa doar pe ambreiaj in timp ce acceleratia este la maxim), pe langa faptul ca micsoreaza timpul de schimbare iar boost-ul nu scade (max 15% boost drop) in timpul schimbarilor, are si rolul de a proteja transmisia. Solicitarile in transmisie fiind mai mici cu FFS decat la o schimbare "in forta cu forfecare" clasica ! datorita fatului ca ECU sincronizeaza turatia motorului in timpul schimbarii FFS cu turatia trenului fix din cutia de viteza pentru urmatoarea treapta de viteze. Aceata functie FFS implementata pe calculatorul de serie este derivata din GCIC (Gear Change Ignition Cut) ce se gaseste pe calculatoare de mii de euro pe masinile de curse.
Dual-Soft pe calculatorul original al masinii aduce un beneficiu real pentru cei ce isi folosesc masina nu numai pentru curse cat si ca mijloc de deplasare zilnic oferind maximul de eficienta in ambele cazuri.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Ce putem face noi in conditii de maxima fiabilitate fara a schimba absolut nimic pe masina si fara sa aiba nici un impact negativ !
1. Puterea/Cuplu de care vorbim este cea de la motor(in lista de preturi de pe pagina web).
2. Varianta de soft care va fi la final pe masina va fi determinata in urma testelor pe dyno si monitorizarii parametrilor. Toate softurile pe care le facem sunt custom (optimizarea este cea mai importanta parte a chiptuningului dupa care vine cresterea de putere).
3. Nu trebuie sa schimbat absolut nimic. Desi cresterile de putere/cuplu sunt semnificative ca valoare, ele sunt mici daca le exprimam in procente fata de valorile originale. La unele masini pot obtine si 40% - 45 % in plus, deci nu este nevoie sa schimbi nimic.
4. Exista doua tipuri de garantii oferite.
a) Pe lucrare, adica pe operatia pe care o facem noi , de chiptuning, aceasta fiind garantata pe viata. Nu vei avea niciodata probleme cu calculatorul si cu ce am modificat noi.
Pe parti mecanica - OPTIONAL - . De aprox. un an , ne-am acreditat softurile cu un audit extern si putem elibera garantii pentru parti mecanice (ambreiaj, cutie de viteze,motor ... etc ). Aceasta garantie este optionala si contra cost, dar are valabilitate in EU.
Mai multe detalii poti gasi la noi pe site: http://www.racingcode.ro/p/intrebari-frecvente/
Ne poti gasi oricand accesand: http://www.racingcode.ro
Pentru preturi actualizate si detalii de contact sau alte informatii asteptam mesajele voastre aici oricand
Optiunea este posibila si pe EVO X SST, rezultatele fiind incantatoare.
Intre cele doua harti selectabile f simplu este o difernta de 60wbhp.
Aceasta pentru ca s-a ales varianta de soft economic compatibil cu benzina de 95 si cel standard pentru benzina de 98.
Optiunea este posibila pe 90% din modelele EVO 7, 8 , 9 , 10 .
http://www.youtube.com/watch?v=F0b__oa4zxA
Si doua filmulete mai recente de la ultima setare cu softul "agresiv" LC, ALS ... http://www.facebook.com/photo.php?v=345 ... =3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?v=345 ... =3&theater
1. Puterea/Cuplu de care vorbim este cea de la motor(in lista de preturi de pe pagina web).
2. Varianta de soft care va fi la final pe masina va fi determinata in urma testelor pe dyno si monitorizarii parametrilor. Toate softurile pe care le facem sunt custom (optimizarea este cea mai importanta parte a chiptuningului dupa care vine cresterea de putere).
3. Nu trebuie sa schimbat absolut nimic. Desi cresterile de putere/cuplu sunt semnificative ca valoare, ele sunt mici daca le exprimam in procente fata de valorile originale. La unele masini pot obtine si 40% - 45 % in plus, deci nu este nevoie sa schimbi nimic.
4. Exista doua tipuri de garantii oferite.
a) Pe lucrare, adica pe operatia pe care o facem noi , de chiptuning, aceasta fiind garantata pe viata. Nu vei avea niciodata probleme cu calculatorul si cu ce am modificat noi.
Pe parti mecanica - OPTIONAL - . De aprox. un an , ne-am acreditat softurile cu un audit extern si putem elibera garantii pentru parti mecanice (ambreiaj, cutie de viteze,motor ... etc ). Aceasta garantie este optionala si contra cost, dar are valabilitate in EU.
Mai multe detalii poti gasi la noi pe site: http://www.racingcode.ro/p/intrebari-frecvente/
Ne poti gasi oricand accesand: http://www.racingcode.ro
Pentru preturi actualizate si detalii de contact sau alte informatii asteptam mesajele voastre aici oricand
Optiunea este posibila si pe EVO X SST, rezultatele fiind incantatoare.
Intre cele doua harti selectabile f simplu este o difernta de 60wbhp.
Aceasta pentru ca s-a ales varianta de soft economic compatibil cu benzina de 95 si cel standard pentru benzina de 98.
Optiunea este posibila pe 90% din modelele EVO 7, 8 , 9 , 10 .
http://www.youtube.com/watch?v=F0b__oa4zxA
Si doua filmulete mai recente de la ultima setare cu softul "agresiv" LC, ALS ... http://www.facebook.com/photo.php?v=345 ... =3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?v=345 ... =3&theater
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Astazi am avut placerea de a seta un nou EVO X, ale carui modificari mecanice au fost facute de COLINA MOTORS.
Modificarile nu erau majore dar exact ce trebuia :
- admisie HKS
- evacuare Invidia inclusiv galeriile
Masina s-a setat cu doua softuri ambele de aceeasi putere dar cu diferente de optiuni.
Softul sport-racing includea
- ALS
- FFS
- LC
Mai multe detalii despre ea voi pune la adresa: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... t&p=116037
Modificarile nu erau majore dar exact ce trebuia :
- admisie HKS
- evacuare Invidia inclusiv galeriile
Masina s-a setat cu doua softuri ambele de aceeasi putere dar cu diferente de optiuni.
Softul sport-racing includea
- ALS
- FFS
- LC
Mai multe detalii despre ea voi pune la adresa: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... t&p=116037
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Un grafic de la EVO X SST cu dual soft.
In grafic apar suprapuse valorile pentru:
- power soft
- eco soft
- stock soft
Mentionez ca este o masina la care nu s-a urmarit cresterea majora a puterii si a cuplului.
Al doilea grafic este de la un EVO VIII cu turbo de EVO IX.
Arata valorile:
- power soft
- ecosoft
In grafic apar suprapuse valorile pentru:
- power soft
- eco soft
- stock soft
Mentionez ca este o masina la care nu s-a urmarit cresterea majora a puterii si a cuplului.
Al doilea grafic este de la un EVO VIII cu turbo de EVO IX.
Arata valorile:
- power soft
- ecosoft
- Fişiere ataşate
-
- 8PE.JPG (179.26 KiB) Vizualizat de 7555 ori
-
- XPES.JPG (149.58 KiB) Vizualizat de 7555 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Astazi am avut onoarea sa avem un EVO X foarte frumos, bun si docil pe dyno, pentru o resoftare cu dublu soft, rezultatul fiind incantator.
ECO 277PS aceeasi putere ca de serie doar ca folosid un AFR cu 20% mai sarac in benzina
POWER 345PS cu o curba foarte eleganta avant in plus ALS si LC.
ECO 277PS aceeasi putere ca de serie doar ca folosid un AFR cu 20% mai sarac in benzina
POWER 345PS cu o curba foarte eleganta avant in plus ALS si LC.
- Fişiere ataşate
-
- 20130325_121256.jpg (3.08 MiB) Vizualizat de 7553 ori
-
- 20130325_121326.jpg (2.76 MiB) Vizualizat de 7550 ori
-
- 20130325_121240.jpg (2.47 MiB) Vizualizat de 7555 ori
-
- 20130325_121014.jpg (826.99 KiB) Vizualizat de 7550 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
DUAL MAP Power/Eco
Un vechi client al nostru, proprietar de EVO de multi ani a mai achizitionat unul. A mai colectionat inca un EVO9, masina care a apartinut in trecut altei persoane ce a avut un alt soft facut prin posta din america printr-un intermediar din Timisoara care obisnuia sa mai faca ceva softuri.
Clientul nostru coborat dintr-un EVO9 de strada care depaseste cu mult 500BHP nu era multumit de consumul exagerat al noii achizitii si ne-a vizitat in speranta ajustarii softului pentru scaderea de consum.
Isi dorea inca un soft fata de cel pe care-l avea, un soft ECO stiind ca noi facem asta, avand inceredere in noi si o istorie de tuning de cativa ani impreuna pe mai multe masini de performanta.
In urma analizei functionarii motorului am descoperit ca softul care era incarcat functiona cu detonatii si un amestec extrem de bogat. Putere maxima depasind timid 280WBHP( ceea ce nu era neaparat rau dar functionarea era periculoasa).
Noi ne-am facut treaba si in jurul orelor 22 masina a paratit sediul intr-o forma de zile mari.
Evo 9 2006
Admisie + Evacuare fara catalizator
Combustibil Benzina + GPL
Soft Power benzina +290WBHP
Soft Power GPL 275WBHP
Soft Eco benzina 280WBHP
Soft Eco GPL 260WBHP
Aveti si o imagine in care se vede turbina rosie de la incandescenta.
Un vechi client al nostru, proprietar de EVO de multi ani a mai achizitionat unul. A mai colectionat inca un EVO9, masina care a apartinut in trecut altei persoane ce a avut un alt soft facut prin posta din america printr-un intermediar din Timisoara care obisnuia sa mai faca ceva softuri.
Clientul nostru coborat dintr-un EVO9 de strada care depaseste cu mult 500BHP nu era multumit de consumul exagerat al noii achizitii si ne-a vizitat in speranta ajustarii softului pentru scaderea de consum.
Isi dorea inca un soft fata de cel pe care-l avea, un soft ECO stiind ca noi facem asta, avand inceredere in noi si o istorie de tuning de cativa ani impreuna pe mai multe masini de performanta.
In urma analizei functionarii motorului am descoperit ca softul care era incarcat functiona cu detonatii si un amestec extrem de bogat. Putere maxima depasind timid 280WBHP( ceea ce nu era neaparat rau dar functionarea era periculoasa).
Noi ne-am facut treaba si in jurul orelor 22 masina a paratit sediul intr-o forma de zile mari.
Evo 9 2006
Admisie + Evacuare fara catalizator
Combustibil Benzina + GPL
Soft Power benzina +290WBHP
Soft Power GPL 275WBHP
Soft Eco benzina 280WBHP
Soft Eco GPL 260WBHP
Aveti si o imagine in care se vede turbina rosie de la incandescenta.
- Fişiere ataşate
-
- 20130403_122021.jpg (885.98 KiB) Vizualizat de 7543 ori
-
- 20130403_122103.jpg (2.6 MiB) Vizualizat de 7548 ori
-
- 20130403_122041.jpg (3.46 MiB) Vizualizat de 7548 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori