Pagina 1 din 2

Scris: Lun Dec 31, 2012 8:08 am
de RACINGCODE
Am sa va ataez cateva imagini ale masinilor care ne-au trecut prin mana.
Este normal sa incep cu cea mai reprezentativa care este deja la al treilea tiplu consecutiv dupa ce noi am reusit sa dirijam orhestra de sub capota.
Initial a venit cu o solutie tehnica fata de care am cerut cateva modificari, iar in faza finala a devenit un mostru reusind pe anumite probe sa fie in mod absolut cea mai rapida masina de VTM din Romania.
Trebuie tinut cont de faptul ca s-a plecat de la o masina de strada un EVO 9 RS si s-au atins perfromante incredibile pe partea tehnica, insa un astfel de bolid este greu de pilotat in conditii extreme de concurs.

Scris: Lun Dec 31, 2012 8:14 am
de RACINGCODE
Istoria a subliniat evolutia acestui bolid.

Dupa cum se poate vedea in cel de al doilea sezon masina a primit cateva ajustari de setare si pentru partea de cutie de viteze.
Una din setari se refera la schimbarea automata a vitezelor in superior fapt necesar deoarece in anumite tronsoane masina ura atat de repede in ture incat pilotul risca sa rateze schimbarile din padele.

Scris: Lun Dec 31, 2012 8:31 am
de RACINGCODE
Masina evoluaza in mod constant de la an la an.
Secretul acestei reusite fiind o tripleta cu o functionare ireprosabila: finantator, mecanica, setare toate gestionate in functie de capitol de responsabilul de proiect pe zona respectiva noua cazandu-ne in sarcina grupul moto propulsor.
Acest grafic de putere/cuplu nu reprezinta cea mai puternica setare masina functionand cu 4 programe cu benzina Sunoco de curse cu cifra octanica 109.
Aici este un filmulet cu o mica teleportare terestra: http://www.facebook.com/photo.php?v=503 ... =3&theater
Aici este altul deasemenea interesant: http://www.facebook.com/photo.php?v=247 ... 974&type=3

655WBHP fisa dino atasata sub forma de pdf. Se vad in grafic curbele pentru doua programe din 4. Valoarea pentru ultima setare nu este afisata si nici cea de la ultima setare.
Valorile expuse sunt puterea la roata la volanta fiind cu mult mai mult.

Scris: Lun Dec 31, 2012 9:07 am
de RACINGCODE
Masina construita pentru Victor Baldescu, cu turbo similar celor de evo de la WRC.
La rally in Romania lafel ca si in WRC se folosesc restricoare care limiteaz enorm puterea.


EVO 9 - o masina care vine mereu printre primele la VTM Catalin Cismaru
EVO 9 Bebe Balea rally (galben) setare cu restrictor

EVO 9 VTM

Initial a venit cu ECU stock ulterior a primit un stand alone WALBRO TDD.
Deasememnea solutia tehnica a trecut primn mai multe faze de putere permise de schimbarea combustibilului si a solutiei tehnice.
330WBHP 355WBHP cu motor stock de grupa N si peste 400WBHP la Gr. A.
Aici in prima faza cu benzina de pompa. http://www.youtube.com/watch?v=htzcjMl5UH8

Si daca tot e nou si la moda EVO X de ce nu ar fi fost si el atins de curse?
EVO X Jack Daniel's

Scris: Lun Dec 31, 2012 9:18 am
de RACINGCODE
EVO 6 George Cretu VTM

O masina care a tot fost pusa la punct pe parcursul timpului.
Cand spun pusa la punct ma refer la acuratetea solutiei tehnice, a combustibilului nicidecum la starea tehnica care mereu era excelenta.


http://youtu.be/VBxnQgK8Usw

Scris: Lun Dec 31, 2012 9:27 am
de RACINGCODE
Un alt pilot foarte celebru care a apelat la servicile noastre a fost Titi Aur.
In care in prima faza a benficiat de o colaborare pentru setarea unul EVO impreuna cu Domnul Dan Necula.
Ulterior capatand incredere in ceea ce aveam de oferit si revenind cu aceasta masina de curse si altele de curse sau de strada.



Primul este de H pentru VTM si al doilea de rally Gr. N .
Cea de N a fost una din primle setate pe E85 si combinatie E85 cu benzina de 100.

http://www.youtube.com/watch?v=JZgEtl81QCA

http://www.facebook.com/photo.php?v=193 ... =3&theater

Scris: Lun Dec 31, 2012 9:33 am
de RACINGCODE
EVO GR A 440 WBHP
Ulterior masina a fost vanduta unui debutant si s-a trecut la o solutie cu cai putini cu restrictor.
Masina era o bomba.

Scris: Lun Dec 31, 2012 9:39 am
de RACINGCODE
Alte masini din gama Mitsu care ne-au trecut pragul pentru setari, ajustari de soft, verificari...

Scris: Lun Dec 31, 2012 9:58 am
de RACINGCODE
Traian Negru un alt pilot care si-a cautat mult locul pana sa apeleze la setarile noastre, moment in care rezultatele au incepus sa apara in mod constant.
EVO 9 RACING
ECU STOCK, Turbo Stock , axe cu came, injectoare mari

Scris: Lun Dec 31, 2012 10:05 am
de RACINGCODE
TEMPO
EVO 9 TURBO STOCK

Asa cum bine v-am obisnuit si pana acum, dam "ora exacta" in domeniul resofatrilor profesioniste, mai ales cand vorbim de performanta. Asta cu toate ca multi incerca sa ne depaseasca facand inclusiv import de inteligenta.Iar cand spun asta ma refer la import de softuri, la adus in Romania specialisti in setari de pe diferite continente, unii chiar respectabili, insa pe noi Racing Code rezultele ne recomanda.
Ii felicitam pentru ceea ce fac si pentru faptul ca incearca sa creeze concurenta ajutandu-ne sa aducem Racing Code in lumina favorabila.
Astfel o sa va prezentam o masina medie din punct de vedere al performantelor, o masina care participa la VTM, cu rezultate modeste pentru moment.
Pentru ca este o rubrica destinata posesorilor de dyno, suntem in masura sa afisam graficele cu puterea obtinuta la roti si la motor.
Mentionez pentru cei care nu cunosc faptul ca masuratorile si setarea sunt facute la sediul nostru pe dyno MUSTANG.

Electronica folosita este marca Walbro TDD , de tip stand alone, pentru competitii.
Este un ECU utilizabil, un model iesit din productie, mai vechi.
Nu este un model de varf, dar asa cum am mai spus utilizabil desi in momentul in care masina a ajuns la noi ECU era partial nefunctional. Cateva din functii fiind afectate, de interventii ale unor neprofesionisti, curajosi si entuziasti ai domeniului...
Priviti cu atentie imainile din ECU.

TURBO STOCK - valorile din grafice puterea la roti si cea la motor sunt obtinute cu utilizarea turbinei stock care echipeaza din fabrica motorul 4G63 de EVO IX.
Poate pentru unii nu este impresionant, dar tinand cont de faptul ca dyno Mustang, afiseaza doar valori reale incontestabile ce pot fi interpretate de profesionisti, cunoscatori in domeniu va asiguram ca este o performanta deosebita.
La cererea clientului cuplul in zona lui maxima a fost inhibat, motivul fiind cutia de viteze nepregatita, inca, sa suporte toata "nervozitatea" motorului.
In setari cuplul la roti a depasit 625Nm, dar va prezentam graficele care arata cum merge acum masina asta.
Important este de retinut faptul ca se utilizeaza combustibil E85 si o compresie ridicata a motorului.
Injectoarele si pompa de benzina sunt inlocuite cu altele capabile de debite superioare.

Am afisat si imagini cu graficele de putere/cuplu la roata si la motor.