Da, dar aici exista o explicatie. Nu trebuie sa dam vina pe admisie.
Aceasta admisie include si suportul de debitmetru. Schimband putin diametrul suportului de debitmetru(o teava de un anumit diametru) motorul functioneaza cu amestec de carburant modificat.
Trebuie rescalata admisia in ECU si atunci situatia se schimba.
Multi insa fara sa stie asta monteaza direct admisia si urmeaza apa , paie si bataie. Periculos nu e asa?
Mythbusters 1 - Filtre De Aer
oricum uitandu-ma la graficul cu Lancerul Classic (aprox acelasi volum ca la mine si putere apropiata), ma face sa ma intreb daca nu mai bine dau KN-ul panel afara si trec pe filtrul de hartie iar.
e adevarat, nici pierderea nu e grozava, dar se cheama ca am dat banii pe KN ca sa merga masina mai prost si cu riscurile care apar de la a folosi un filtru mai permisiv.
singura diferenta la mine ar fi ca are distributie variabila pe admisie, dar nu stiu daca asta ar fi vreo sfaraiala in problema data.
e adevarat, nici pierderea nu e grozava, dar se cheama ca am dat banii pe KN ca sa merga masina mai prost si cu riscurile care apar de la a folosi un filtru mai permisiv.
singura diferenta la mine ar fi ca are distributie variabila pe admisie, dar nu stiu daca asta ar fi vreo sfaraiala in problema data.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori