Mythbusters 1 - Filtre De Aer

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Feb 05, 2013 4:12 pm

Da, dar aici exista o explicatie. Nu trebuie sa dam vina pe admisie.
Aceasta admisie include si suportul de debitmetru. Schimband putin diametrul suportului de debitmetru(o teava de un anumit diametru) motorul functioneaza cu amestec de carburant modificat.
Trebuie rescalata admisia in ECU si atunci situatia se schimba.
Multi insa fara sa stie asta monteaza direct admisia si urmeaza apa , paie si bataie. Periculos nu e asa?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Feb 06, 2013 11:04 am

oricum uitandu-ma la graficul cu Lancerul Classic (aprox acelasi volum ca la mine si putere apropiata), ma face sa ma intreb daca nu mai bine dau KN-ul panel afara si trec pe filtrul de hartie iar.
e adevarat, nici pierderea nu e grozava, dar se cheama ca am dat banii pe KN ca sa merga masina mai prost si cu riscurile care apar de la a folosi un filtru mai permisiv.
singura diferenta la mine ar fi ca are distributie variabila pe admisie, dar nu stiu daca asta ar fi vreo sfaraiala in problema data.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Feb 06, 2013 5:45 pm

Nu este politica noastra sa oferim graturitati dar in acest caz esti invitatul nostru.
Cand doresti sa vi cu masina pe dyno sa o testam cu ambele filtre.
Apoi expunem testul si nu te costa dyno.
Facem o programare si daca vine si un reporter acreditat de mitsu.ro e perfect.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Feb 06, 2013 6:18 pm

multumesc.
cand pun rotile de vara facem o intalneala. vin si cu o motocicleta sa te imbolnavesc un pic.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Feb 06, 2013 6:28 pm

Cum vrei, nu este problema nici daca este cu roti de iarna.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Feb 07, 2013 1:37 am

QUOTE (COObra @ Feb 6 2013, 06:18 PM) multumesc.
cand pun rotile de vara facem o intalneala. vin si cu o motocicleta sa te imbolnavesc un pic.


Sa dai un semn ca ma scarpin si io peste cap cu ideea asta cu filtrul si particip si io la "degustare".

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Feb 07, 2013 9:46 am

Cine vrea sa vada, sa fie preznt sa asiste este bine venit, chiar invitat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori