Alternator Stricat?

Modificari aftermarket ale instalatiei electrice
Avatar utilizator
cotcodac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 10:22 pm

Mesaj de cotcodac » Mar Iun 01, 2010 11:22 pm

simptomele descrise de tine, de obicei ,sunt generate fie de defectarea releului regulator de tensiune fie de activarea oxizilor de aluminiu in urma spalarii acest lucru se materializeaza prin cresterea rezistentei tuturor contactelor de la nivelul releului regulator cu negativul(masa),deaceea recomand inca o evaluare atenta a alternatorului vechi de catre un electrician cu experienta. Sfat:pe viitor daca tot vrei sa-ti speli motorul scoate minusul bateriei stai vreo 10 minute ,spala motorul,si suflal cu aer comprimat (pistol de aer folosit la curatarea pieselor)mai ales insista pe tot ce este electric/electronic apoi mai lasal macar 1/2 ora sa se zvinte si apoi pui borna la loc si-l poti porni cu ,capota ridicata favorizand in felul asta uscarea definitiva

Scrie răspuns

Înapoi la “Electrica auto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori