Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Vin Iun 24, 2011 8:04 pm

Prima "pompa" de combustibil electric, in Bucuresti


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iun 30, 2011 9:23 pm

Noul Hyundai Elantra - costa 14500euro ?n Rom?nia

Noul Hyundai Elantra va fi disponibil ?n Rom?nia din 15 iulie la preţuri ce pornesc de la 11.653 euro, fără TVA. Aflat la a cincea generaţie, Elantra reuneşte noua linie de design "fluidic sculpture", siguranţa de top şi eficienţa noilor motoare.

Hyundai Auto Rom?nia a anunţat astăzi că a cincea generaţie a modelului de clasă C, Elentra, prezentat ?n premieră europeană la Salonului Auto de la Barcelona, ?n luna mai, va fi disponibil şi ?n Rom?nia ?ncep?nd cu 15 iulie 2011.

Pe l?ngă designul nou, ?n linie cu filozofia mărcii ?fluidic sculpture?, noul sedan Hyundai Elentra va fi oferit clienţilor cu un nou motor pe benzină de 1.6 litri ce dezvoltă 132 CP şi promite 6,4 litri/100 km - cel mai mic consum mediu din clasa sa. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte şi una automată cu control manual Shiftronic şi dublu ambreiaj, dezvoltată şi produsă integral de Hyundai.

Noul sedan Hyundai va fi prezentat ?n Rom?nia ?n două variante de echipare: Elantra şi Elantra Highway. Dotările standard Elantra includ: ABS, 6 airbag-uri, ESP, ?nchidere centralizată cu telecomandă, oglinzi exterioare acţionate electric şi ?ncălzite, aer condiţionat, volan şi schimbător de viteze ?mbrăcate ?n piele, sistem audio radio/CD cu MP3, 6 difuzoare şi comenzi audio pe volan.

Preţurile pentru noul Hyundai Elantra ?n Rom?nia pornesc de la 14.450 euro cu TVA inclus (11.653 euro plus TVA) pentru versiunea de bază, iar versiunea Highway clienţii vor plăti 15.690 Euro, cu TVA inclus.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Iul 08, 2011 1:36 pm

Volkswagen - a preluat controlul producătorului de camioane MAN

Volkswagen, cel mai mare constructor de maşini din Europa, a anunţat astăzi că deţine 55,9% din drepturile de vot la producătorul de camioane grele MAN, pav?nd calea spre o fuziune cu suedezii de la Scania, anunţă AFP.

Volkswagen vrea să unească cele două companii cu propria sa divizie de camioane grele pentru a crea un rival mai puternic pentru Daimler Trucks şi Volvo Trucks.

Volkswagen a oferit 95 euro pentru acţiunile ordinare şi 59,9 euro pentru acţiunile preferenţiale la MAN, ce produce de asemenea şi motoare diesel şi turbine industriale. Astfel, Grupul Volkswagen a plătit puţin peste 3,4 miliarde de euro pentru pachetul majoritar la MAN.

?Compania Volkswagen este mai mult dec?t ?nc?ntată de rezultat?, a declarat Martin Winterkom, directorul executiv al grupului german.

?Drept rezultat, obiectivul nostru de a realiza o sinergie substanţială ?ntre MAN, Scania şi Volkswagen, ?n interesul tuturor acţionarilor, angajaţilor şi clienţilor este cu un pas mai aproape?, a adăugat oficialul companiei. Volkswagen trebuie acum să lucreze intens pentru a obţine avizele globale necesare pentru ?o cooperare apropiată a MAN, Scania şi Volkwagen?.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iul 28, 2011 8:17 pm

Peugeot 4008 - fratele lui Mitsubishi ASX

Un oficial Puegeot a dezvăluit că vom asista la dezvăluirea modelului 4008 ?n cadrul Salonului de la Frankfurt. Crossover-ul va avea la bază Mitsubishi ASX.

Zvonurile privind lansarea unor modele franceze pe baza deja cunoscutului Mitsubishi ASX sunt confirmate de un oficial al diviziei Peugeot din Australia. Kirin Tipping, şeful diviziei Peugeot din Ţara Cangurilor, a susţinut că ?n toamna acestui an vom asista la debutul unui crossover compact ?n gama constructorului francez.

Numele acestuia va fi, ?n mod surprinzător, 4008, lansarea sa oficială urm?nd să aibă loc ?n cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, programat ?n toamna acestui an. Lansarea lui ASX a generat instant zvonuri privind lansarea unor fraţi francezi ?n gama Citroen şi Peugeot, urm?nd exemplul electricelor i-MiEV, C-Zero, iOn sau SUV-urilor Outlander, C-Crosser, 4007.

Se pare că Peugeot va fi primul membru PSA care va profita de pe urma parteneriatului cu japonezii. Crossover-ul se va inspira din liniile conceptului HR1, prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Paris. Sub capotă se vor afla motoare japoneze, 2.0 litri benzină, dar şi franceze, dieselul 1.6 HDi. Nu este exclusă nici o versiune e-HDi, echipată cu sistem start-stop.

?n condiţiile ?n care viitorul crossover compact se va numi 4008, actualul 4007 va fi rebotezat odată cu lansarea noii generaţii. SUV-ul bazat pe Outlander va fi cunoscut publicului sub indicativul 6008.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Aug 06, 2011 3:46 pm

Lotus Evora S - in dotarea Poliţiei Rutiere

După Anglia şi Italia, Lotus face parteneriat şi cu Poliţia Rutieră Rom?nă. Un model Lotus Evora S va fi folosit, timp de doi ani ?ncep?nd cu săptăm?na viitoare, pentru misiuni de patrulare şi de intervenţie rapidă.

Un echipaj de elită al Poliţiei Rutiere Rom?ne va fi dotat cu un automobil Lotus Evora S, pentru supravegherea celor mai aglomerate artere din Bucureşti.
Rom?nia este a treia ţară din lume ?n care se realizează un parteneriat oficial ?ntre Lotus Cars şi poliţie. Proiecte similare au avut loc deja ?n Marea Britanie şi Italia. Poliţia Militară (Carabinieri) din Peninsulă a fost echipată cu două automobile Evora S, la sf?rşitul lunii trecute.

?Forza Rossa, reprezentanţa oficială a Lotus ?n Rom?nia, ?şi propune să promoveze securitatea rutieră precum şi o nouă cultură a automobilului şi să ia parte la lupta ?mpotriva delincvenţei rutiere", spun reprezentanţii Forza Rossa.

Lotus Evora S are un motor V6 de 3,5 litri şi 350 CP ce-i permite să accelereze de la 0 la 100 km/h ?n 5 secunde. Viteza maximă este de 275 de km/h.

?n ultimii ani, Poliţia Rutieră a mai primit temporar vehicule ce au ajutat ?n special divizia Autostrăzi. ?n vara anului trecut, Poliţia Autostrăzi a primit două maşini Toyota Avensis ce au vegheat la siguranţa traficului rutier pe autostrada A2. ?n 2009, poliţiştii au primit un Seat Leon Cupra şi un Mitsubishi EVO X.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Aug 09, 2011 4:19 pm

Mitsubishi - a anunţat v?nzări ?n creştere cu 16%

V?nzările Mitsubishi pe plan global au crescut cu 16% ?n trimestrul doi, p?nă la 267.000 unităţi. Compania a obţinut venituri ?n creştere cu 7% sau 28.2 miliarde yeni faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Aceasta creştere a fost generată de lansarea unor noi modele, dar şi de un volum mai mare al v?nzărilor, ca urmare a creşterii pieţei, dar mai ales ?n pieţele ?n curs de dezvoltare.

Volumul global al v?nzărilor din primul trimestru al anului fiscal 2011 a ?nsumat 267.000 unităţi, o creştere de 16% sau 37.000 unităţi mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului fiscal trecut.

?n Japonia, Mitsubishi Motors a realizat un volum de v?nzări de 34.000 de unităţi, o descreştere de 11% sau 4.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii determinanţi ai volumului mai mic includ o scădere a cererii ca urmare a ?ncetării acordării subvenţiilor pentru maşinile ecologice, ?n septembrie anul trecut, şi a efectelor marelui cutremur din Estul Japoniei.

?n America de Nord, Mitsubishi Motors a realizat un volum de v?nzări de 31.000 de unităţi, o creştere de 51% sau 10.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au contribuit la această creştere substanţială includ v?nzările ridicate ?n Statele Unite, care au provenit ?n special ?n urma lansării modelului Outlander Sport ?n octombrie anul trecut.

?n Europa, Mitsubishi Motors a realizat un volum de v?nzări de 64.000 de untăţi, o creştere de 39% sau 18.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au contribuit la creşterea pentru această regiune, au determinat creşterea de la an la an a v?nzărilor, ?n majoritatea pieţelor pentru Vestul Europei incluz?nd Germania, Italia şi Franţa. Acest aspect a fost realizata, ?n ciuda intarzierii cererii globale pe aceste pieţe, de volumul ridicat de v?nzări pentru ASX introdus treptat ?n pieţe, din iunie anul trecut. De asemenea, la volumul mare de vănzări din regiune, a contribuit şi creşterea semnificativă a unităţilor v?ndute ?n Rusia, unde cererea ?şi revine considerabil.

?n Asia şi alte regiuni, Mitsubishi Motors a realizat un volum de v?nzări de 138.000 unităţi, o creştere de 11% sau 13.000 unităţi
faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Sep 30, 2011 6:37 pm

Peugeot 4008 - "fratele" lui Mitsubishi ASX şi Citroen C4 Aircross

Peugeot a prezentat primele imagini şi informaţii legate de cel mai nou model apărut ?n propria gamă. Este vorba de SUV-ul 4008, ?nrudit ?ndeaproape cu Mitsubishi ASX şi Citroen C4 Aircross

Strategia pe care Citroen, Peugeot şi Mitsubishi au adoptat-o ?n cazul C-Crosser, 4007 şi Outlander continuă şi ?n segmentul imediat inferior. După ce japonezii de la Mitsubishi au prezentat noul ASX, mărcile franceze marşează pe aceeaşi linie şi prezinta astăzi versiunile proprii ale SUV-ului compact. Iar dacă Citroen a anunţat deja de azi dimineaţă noul C4 Aircross, Peugeot contraatacă cu noul 4008, model care completează oferta mărcii din Sochaux ?n segmentul compact, alături de 308, 308 SW şi de monovolumul 3008.

La fel ca "fratele" C4 Aircross, noul Peugeot 4008 utilizează know how-ul Mitsubishi ?n materie şi foloseşte toate motoarele şi subansamblele modelului japonez, prezent?nd astfel un SUV capabil şi foarte interesant din punctul de vedere al clienţilor. Modelul francez are ?n mare aceleaşi dimensiuni ca cele ale "fraţilor" săi (4.340 de milimetri lungime), oferind spaţiu pentru cinci pasageri şi un portbagaj care urcă de la 442 la 1193 de litri, ?n funcţie de nevoi.

Sub capotă, fanii peugeot se vor bucura de aportul pe care-l au trei motoare, unul pe benzină şi două diesel. Vorbim, pe de o parte, de unitatea de 1.6 litri şi 115 CP, pe de altă parte de HDI-urile de 1.6 litri şi 112 CP, respectiv de 1.8 litri şi 150 CP, ultimul fiind versiunea "deghizată" a dieselului 1.8 MIVEC testat de Automarket acum un an pe Mitsubishi ASX.
Sursa


Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Oct 25, 2011 2:29 pm

Estonia trece pe "VERDE": 507 Mitsubishi i-MiEV, pentru Guvern

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a anuntat ca a livrat primele 50 de unitati de masini electrice Mitsubishi i-MiEV din cele 507 de masini comandate de Guvernul estonian.



Pe 21 octombrie, la Tallinn, capitala Estoniei, a avut loc ceremonia pentru livrarea celor cincizeci de unitati ale modelului Mitsubishi i-MiEV la care au participat dl Andrus Ansip, prim ministrul Estoniei, si alte oficialitati ale Guvernului Estonian.

Comanda celor 507 de modele i-MiEV de catre guvernul Estonian s-a concretizat in luna martie a anului curent intre Mitsubishi Corporation si guvernul Estonian, ca parte a unui acord de cumparare a drepturilor pentru 10 milioane de tone de emisii de CO2. Mitsubishi Motors Corporation si-a propus ca pana la sfarsitul anului fiscal 2011 sa furnizeze intreaga comanda catre Estonia.

Guvernul Estonian intentioneaza sa utilizeze modelul electric i-MiEV in institutiile publice (in domeniul asistentei sociale), ca parte a strategiei sale de a promova vehiculele electrice la nivel national in dorinta de a reduce emisiile de CO2.

In plus, guvernul Estonian a introdus d?j? subventii pentru achizitiile de vehicule electrice si planuieste sa puna la punct infrastructura in aceasta directie.

Mitsubishi Motors Corporation va ajuta la promovarea masinilor electrice in Estonia prin acordarea de sprijin tehnic in monitorizarea reducerilor emisiilor de CO2 si isi propune ca incepand cu luna Noiembrie sa inceapa vanzarile pentru modelul electric i-MiEV catre populatie.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Oct 25, 2011 8:59 pm

Mazda3 facelift - primele imagini şi informaţii oficiale

Mazda3 se prezintă astăzi ?n faţa publicului european cu o nouă faţă, restilizată uşor, cu un interior mai elaborat şi cu o gamă de motorizări mai economice.

Modificări la exterior şi la interior
Compactul primeşte un nou spoiler frontal, mai sportiv, mai aerodinamic, şi un spoilerul posterior revizuit, care a primit catadioptri. Caroseria poate fi zugrăvită ?n opt culori, dintre care cea mai nouă se numeşte Autumn Bronze Mica. Pachetul estetic este completat de un set de jante de 16 sau 17 inch, din aliaj, care, potrivit oficialilor Mazda, oferă o răcire mai bună a fr?nelor şi o stabilitate crescută.

La interior, modificările au fost timide. Consola centrală a primit un plastic de culoare neagră, instrumentele de bord sunt iluminate ?n culoarea albă, prizele de aer primesc contur cromat, iar computerul de bord este de nouă generaţie (MID). Nu lipseşte nici navigaţia Tom-Tom, cu un ecran tactil de 5.8 inch, conexiunea Bluetooth pentru telefon, indicatorul pentru schimbarea treptei de viteză.

Pe l?ngă structura rigidizată ?n partea anterioară şi mult mai bine antifonată, inginerii Mazda au pregătit şi modificări pentru trenul de rulare, la nivelul suspensiilor, MacPhearson pe faţă şi Multilink pe spate, amortizoarelor şi al pompei de fr?nă. Coeficientul aerodinamic a fost redus şi el de la 0.28 la 0.27 cx (?n cazul berlinei) şi de la 0.30 la 0.29 (?n cazul hatchback-ului).

Motorizările diesel
Sub capotă, versiunea europeană va primi opt motorizări, asistate de o cutie manuală sau de una automată, botezată Activematic, cu şase rapoarte. Cei care preferă dieselurile vor primi unităţile MZ-CD de 1.6 litri şi MZR-CD de 2.2 litri, ultima oferită cu două versiuni de putere. Prima oferă 150 de cai la 3500 rpm şi 360 Nm livraţi ?ntre 1800 şi 2600 rpm. Consumul mediu este de numai 5.2 litri/100 de km iar emisiile se opresc la 139 g/km.

Alternativa mai puternică oferă 185 de cai şi 400 de Nm, oferiţi ?ntre 1800 şi 3000 de rpm, promiţ?nd ?n acelaşi timp un consum mediu de 5.4 litri/100 de kilometri şi emisii de 144 g/km.

Dieselul entry-level, de 1.6 litri 115 cai putere şi 270 de Nm (?ntre 1750 şi 2500 rpm), oferă un consum de numai 4.3 litri/100 de km şi 115 g/km.
Motorizări pe benzină

Cei care preferă benzina vor putea alege ca motor entry-level deja cunoscutul propulsor de 1.6 litri, de 105 cai şi 145 Nm, care consumă ?n medie 6.4 litri de carburant şi emite doar 147 g/km. Atunci c?nd este asistat de transmisia automată Activematic, cu patru rapoarte, consumul urcă la 7.4 litri iar emisiile la 171 g/km.

Gama include şi un motor MZR 2.0 DISI echipat cu start-stop, care oferă 150 de cai şi 190 de Nm, consumă 6.7 litri la 100 de kilometri şi emite 157 g/km.

Nu va lipsi nici v?rful de gamă, versiunea de performanţă MPS, care livrează punţii faţă un total de 260 de cai putere, storşi din unitatea 2.3 litri DISI. Resursele ?i permit modelului să accelereze de la 0 la 100 de km/h ?n 6.1 secunde şi să atingă o viteză maximă de 250 km/h.
Mazda3, cel mai popular model al constructorului japonez

Mazda3 este cel mai popular model al constructorului japonez la nivel mondial, cu 3 milioane de unităţi v?ndute p?nă ?n prezent.. Europa este cea de a doua piaţă importantă pentru pentru compactul japonez, totaliz?nd aproximativ 613.000 unităţi, dintre care 100.000 reprezintă exemplarele actualei generaţii, v?ndute ?n ultimii doi ani. Cu un total de 60.000 de copii v?ndute ?n 2011, Mazda3 este cel mai v?ndut model al japonezilor ?n Europa, anul acesta.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Oct 25, 2011 9:07 pm

Mazda Takeri - conceptul din care se va naşte viitorul Mazda6

Viitoarea generaţie Mazda6 are de acum un reper din care designerii se vor inspira. Acesta este conceptul Takeri, pe care niponii ?l scot la lumină la Salonul Auto de la Tokyo.

Mazda a prezentat astăzi oficial primele imagini ale conceptului Takeri, prototipul unui sedan de segment mediu. Acesta urmează să fie lansat oficial la Salonul Auti de la Tokyo, ?n 3 decembrie, şi va reprezenta sursa de inspiraţie pentru noua generaţie Mazda6.

Noul Takeri duce mai departe noul limbaj de design adoptat de Mazda, denumit Kodo, pe care ?l "condimentează" ?nsă cu elemente care anunţă un model cu linii dinamice foarte interesante. Conform comunicatului oficial publicat astăzi de producătorul nipon, Mazda Takeri va dispune de o gama completă de tehnologii grupate ?n pachetul SKYACTIV. printre acestea se numără şi un nou motor diesel, denumit SKYACTIV D, care propune performanţe ridicate şi un consum cobor?t vizibil cu ajutorul pachetului i-Stop (Stop/Start ?n versiunea Mazda) şi al unui sistem de stocare şi reutilizare a energiei disipate la fr?nare.

Pe l?ngă noul concept Takeri, care va fi o premieră mondială la Tokyo, Mazda va prezenta publicului din ţara de origine a mărcii şi noul CX-5, pe care l-am văzut ?n premieră la Salonul de la Frankfurt, ?n luna sptembrie.



Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori