Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 10, 2011 3:33 pm

Noul BMW M5 Concept

Viitorul BMW M5, care va fi oficializat la toamnă la Frankfurt, va fi inspirat ?n proporţie de 99% din Conceptul M5, pe care bavarezii l-au prezentat oficial.

Bazat pe ultima versiune a lui Seria 5, lansată cu surle şi tr?mbiţe ?n cursul anului tercut ?n ?ntreaga lume, noul M5 continuă linia sedanurilor ultraperformante pe care BMW a ?nceput-o ?n 1984. Deşi vorbim de o maşină care poartă ?n denumirea oficială particula "Concept", exemplarul care va fi prezentat ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Shanghai este foarte aproape de liniile modelului de serie, astfel că diferenţele estetice dintre variantele clasice ale lui Seria 5 şi noul M5 Concept pot fi considerate cele care vor sta la baza versiunii finale de producţie a sedanului de segment mare al nemţilor.

MOTOR
Sub capota conceptului M5 va sta un propulsor V8 TwinTurbo despre care BMW nu vorbeşte foarte multe ?n comunicatul de presă ataşat galeriei foto. Este foarte clar ?nsă faptul că noul motor va fi mai puternic şi cu 25% mai economic dec?t cel pe care ?l ?nlocuieşte, vocile din presa internaţională vorbind chiar de o putere maximă de 550-600 de cai putere pentru unitatea care va anima noul M5. Transmisia este asigurată de o cutie automată cu şapte trepte şi dublu ambreiaj calibrată de divizia M GmbH.

Foarte interesant este faptul că noul M5 ?i va oferi celui de la volan patru moduri de condus. Astfel, pe l?ngă "clasicele" Comfort, Sport şi Sport Plus, cei care se vor bucura de noul M5 se vor putea baza şi pe modul M.

DESIGN
Diferenţele estetice exterioare faţă de BMW Seria 5 nu sunt unele radicale, designerii germani prefer?nd să se aplece asupra modificărilor tehnice care scot ?n faţă noul M5. Şi totuşi, viitorul model va fi imposibil de ignorat pe şosea graţie spoilerului faţă diferit, cu trei prize de aer mai mari destinate răcirii eficiente a motorului. Jantele pe care le vedem pe noul M5 Concept vor intra cel mai probabil şi ?n echiparea versiunii M5 de serie. Vorbim de un set de jante din aliaj de 20 de inch care ?ncalţă pneuri 265/35 ZR20. Deasupra roţilor din faţă observăm un alt element distinctiv care scoate M5 din r?ndul versiunilor clasice Seria 5: ornamentul cromat lateral care poartă, evident, logo-ul M5. ?n partea posterioară sunt imposibil de ignorat terminaţiile cromate ale sistemului de evacuare, eleronul fin montat pe capacul portbagajului şi spoilerul posterior care se transformă ?n canal aerodinamic la viteze mari.

BMW Concept M5. Exclusive drive


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 10, 2011 3:40 pm

Noul Ford Focus - costa 16000euro ?n Rom?nia

Ford Rom?nia, prin Compania Naţională de V?nzări, a lansat pe piaţa locală noul model Focus, disponibil ?n versiune hatchback, sedan şi break, cu 6 motorizări şi 4 versiuni de echipare, la preţuri ce pornesc de la 16.000 Euro, cu TVA inclus.

După ce prezentarea mondială a modelului a avut loc la Salonul Auto Internaţional de la Detroit, la ?nceputul acestui an, Ford a anunţat că noul Focus este disponibil şi clienţilor din Rom?nia.

Noul Ford Focus are şase variante de motorizări, trei pe benzină (1,6 litri cu versiuni de putere de 105 CP, 125 CP şi 150 CP) şi trei diesel (1,6 litri ?n variantele 95 CP şi 115 CP şi 2 litri de 163 CP). Sunt disponibile patru versiuni de echipare: Ambiente, Trend, Sport şi Titanium.

Preţul de pornire al noului Focus, de 16.000 euro, este cu c?teva sute de euro mai mare faţă de generaţia anterioară. ?n versiunea cu motor pe benzină, 105 CP şi grad de echipare Ambiente, preţul este de 16.000 euro pentru versiunea ?n cinci uşi, 16.250 euro pentru patru uşi şi 16.500 euro pentru break. Diferenţa de 250 euro ?ntre cinci uşi/patru uşi/break se menţine la toate versiunile.

Cele mai costisitoare variante sunt ?n versiunea de echipare Titanium şi motorul diesel de 163 CP: 24.250 euro la break, 24.000 euro ?n versiunea patru uşi şi 23.750 euro pentru hatchback-ul cu cinci uşi.

Compania Naţională de V?nzări Ford este parte a producătorului auto Ford Rom?nia, iar ?n august 2010 a preluat operaţiunile de v?nzări ale mărcii pe plan local de la importatorul Romcar.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 15, 2011 6:38 pm

Kia Rio sedan şi Soul facelift - ?n premieră la New York Auto Show 2011

Kia a confirmat oficial că la Salonul Auto de la New York va prezenta ?n premieră mondială două noi modele: Kia Rio ?n versiunea sedan şi crossoverul Kia Soul cu facelift şi ?mbunătăţiri tehnice.

Primul debut ?l va consemna versiunea sedan a noului Kia Rio, ce a fost dezvăluit sub formă de hatchback la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie. Kia Rio hatchback (foto) va fi prezentat de asemenea la New York, ?n premieră nord-americană.

Producătorul coreean spune că ambele modele vor beneficia de noi motoare, mai puternice şi cu o eficienţă ?n consumul de carburant mai bună, graţie utilizăţii tehnologiei GDI (Gasoline Direct Injection - injecţie directă de benzină) şi sistemului auto start-stop.

A doua premieră mondială pregătită de Kia pentru Salonul Auto de la New York va viza crossoverul Soul, ce va fi prezentat cu un mic facelift pentru 2012. Conform producătorului, modelul revizuit Kia Soul va include o serie de modificări stilistice şi mecanice, inclusiv o remodelare a farurilor cu LED-uri şi motoare upgradate cu ?putere semnificativă şi eficienţă? cuplate la transmisii cu şase trepte. Noul Kia Soul va oferi un consum de 35 mpg (6,7 litri/100 km) pe autostradă.
Sursa


Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Apr 18, 2011 2:27 pm

CITROEN DS5 - ?n cadrul Salonul Auto de la Shanghai.

Acesta este cel de-al treilea membru al gamei DS, după DS3 şi DS4.

Estetic vorbind, noul DS5 preia elemente de la conceptul C-SportLounge prezentat ?n 2005 şi este, practic, un amestec ?ntre un sedan premium, un break şi un monovolum, cu o siluetă specifică modelelor Gran Turismo.

Partea frontală bine definită identifică imediat modelul DS5 ca parte a familiei DS prin priza de aer supradimensionată, prin grila cromată de mari dimensiuni ce adăposteşte Chevronul deasupra căruia sa află logo-ul DS, şi noile faruri cu LED-uri. Interiorul este concentrat asupra şoferului şi se distinge prin matreriale precum pielea fină şi inserţiile metalice şi din lemn de abanos Markassa, precum şi finisaje de ?naltă calitate cum ar fi tapiţeria scaunelor tip curea de ceas.

Construit pe platforma lui Peugeot 5008, noul Citroen DS5 are dimensiuni compacte, cu o lungime de 4,52 metri şi o lăţime de 1,85 metri, oferind un spaţiu mai mult dec?t suficient pentru cinci pasageri. Spaţiul destinat bagajelor este şi el generos: 465 de litri.

Citroen DS5 este primul model al constructorului francez ce foloseşte tehnologia HYbrid4, un tren de rulare full-hybrid ce combină performanţa unui motor diesel HDi cu eficienţa unuia electric, oferind emisii de CO2 de doar 99 g per kilometru. Versiunea ecologică oferă un propulsor HDi de 2,0 litri şi 163 CP, care este asistat de un motor electric de 37 CP.

Noul Citroen DS5 va fi lansat oficial ?n Europa la sf?rşitul acestui an, iar comercializările vor debuta anul viitor.

Prin caroseria indrazneata, cu un stil inspirat, DS5 este o sculptura aerodinamica exprimand perfect competentele Citro?n.










Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Apr 19, 2011 9:45 pm

Noul Audi Q3

Audi a publicat astăzi primele informaţii şi imagini ale mult aşteptatului Q3, cel mai mic membru al liniei de SUV-uri create la Ingolstadt. Modelul german vine să se bată cu BMW X1.

După săptăm?ni ?ntregi ?n care nerăbdarea fanilor a fost temperată doar de imagini spion şi teasere, Audi a decis să facă publice astăzi primele imagini oficiale ale noului Q3, fratele mai mic al actualului Q5 şi mezinul gamei de SUV-uri a germanilor.

Dezvoltat pe platforma PQ35 a actualului Volkswagen Tiguan, noul Q3 măsoara 4.39 metri lungime, 1.83 metri lăţime şi 1.60 metri ?nălţime. Comparativ cu fratele său mai mare Q5, mezinul este mai scurt cu 24 de cm, mai str?mt cu 5.3 cm şi mai scund cu 5 cm. Dimensiunile generale ?i vor permite modelului să transporte cinci pasageri şi să ofere un portbagaj de 460 de litri ?n condiţii normale şi 1365 de litri cu bancheta rabatată.

Cum era de aşteptat, liniile de design se ?nscriu ?n filosofia de brand Audi, prelu?nd o serie de elemente ale conceptului Cross Coupe Quattro, dezvăluit ?n 2007 ?n cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Partea frontală este dominată de grila trapezoidală cromată, de luminile LED, de blocurile optice ascuţite şi discrete, ?n timp ce posteriorul adoptă un look similar celui regăsit pe Q5, cu un design diferit al stopurilor. Pachetul estetic poate fi completat cu jante din aliaj, ale căror dimensiuni sunt cuprinse ?ntre 16 şi 19 inch.

Noul Audi Q3 va fi oferit publicului european cu două motoare, un "benzinar" 2.0 TFSI şi un diesel 2.0 TDI. Ambele unităţi vor fi disponibile ?n mai multe variante de putere. Versiunea de bază a propulsorului TFSI va oferi 170 de cai putere, ?n timp ce v?rful de gamă va livra 211 cai putere. Cel mai puternic Q3 va putea accelera de la 0 la 100 de km/h ?n 6.9 secunde şi va putea atinge o viteză maximă de 230 km/h.

De cealaltă parte, fanii dieselului vor avea de ales ?ntre un TDI de 144 cai şi unul de 177 cai putere. Cea mai economică alternativă diesel va fi capabilă să ?nregistreze un consum mediu de 5.2 litri/100 km.

Tracţiunea integrală Quattro este disponibilă opţional pe toate versiunile, ?n timp ce transmisia DSG cu şapte rapoarte este oferită doar pe unităţile 2.0 TFSI de 211 cai şi 2.0 TDI de 177 de cai.

Noul Q3 va fi produs ?n uzina Martorell, de l?ngă Barcelona, deţinută de Seat. Crossover-ul compact este văzut ca un colac de salvare de către spanioli, care speră astfel să ?şi revizuiască situaţia financiară. Prima apariţie live a SUV-ului compact premium va avea loc la Salonul Auto de la Shanghai.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Apr 23, 2011 12:12 am

Subaru Impreza - noua generaţie a sosit

Subaru a dezvăluit ?n cadrul Salonului de la New York noua generaţie a modelului Impreza, ?n variantele sedan, break şi hatchback. Noul model oferă acum mai mult spaţiu interior şi o manevrabilitate ?mbunătăţită.

Subaru anunţă ?n comunicatul oficial că noua generaţie vine cu trei variante de caroserie, sedan, break şi hatchback, toate beneficiind de pe urma unui proces intens de modificări tehnice şi mecanice. Cum era de aşteptat, spaţiul interior a crecut, graţie ampatamentului mai mare, manevrabilitatea s-a ?mbunătăţit şi ea, iar materialele au evoluat.

Japonezii susţin că eficienţa propulsoarelor a crescut cu 30%, comparativ cu vechea generaţie, ceea ce ?nseamnă că valorile consumului şi emisiilor vor fi mult mai mici. Pe scena lansării s-a aflat un propulsor cu patru cilindri, de 2.0 litri şi 148 de cai putere, căruia i se pot anexa fie o cutie manuală cu cinci rapoarte, fie o transmisie automată Lineartronic CVT.

Nu putea lipsi nici celebrul sistem de tracţiune integrală Symmetrical All-Wheel Drive. Potrivit fişei oficiale oferite publicului american, Impreza consumă 8.7 litri ?n ciclul urban şi 6.5 litri/100 de km ?n mediul extraurban. Pe piaţa din Europa, ?n special pe cea britanică, publicul ar putea face cunoştinţă cu o nouă unitate boxer de 1.6 litri, mult mai economică.

Versiunile superioare ale modelului vor beneficia de jante din aliaj de 16 sau 17 inch, de scaune faţă ?ncălzite, de faruri adaptive, de climatizare automată şi de un sistem multimedia care include un ecran LCD de 6.1 inch.

Momentan, nu au fost publicate detalii despre o posibilă versiune de performanţă STi, dar, fără ?ndoială, inginerii Subaru lucrează deja la dezvoltarea sa. Noul Impreza va debuta ?n showroom-urile americane ?n toamna acestui an, ceea ce ?nseamnă că versiunea europeană poate sosi spre sf?rşitul lui 2011.
Sursa

2012 Subaru Impreza 4-Door

2012 Subaru Impreza 5 Door


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Apr 23, 2011 12:18 am

Kia K2 - la Salonul Auto Shanghai 2011

Kia Motors şi joint venture-ul său din China, Dongfeng Yueda Kia, au prezentat ?n cadrul Salonului Auto de la Shanghai modelul K2, de segment B, bazat pe noul hatchback Rio, ce va fi lansat pe pieţele europene ?n vară.

Bazat pe platforma noului Rio, care a avut premiera mondială la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie, şi care va ajunge pe piaţă ?n această vară, noul K2 a fost desenat şi fabricat special pentru piaţa chineză şi va intra ?n producţie ?n luna iunie, ?n uzina Dongfeng Yueda Kia. O versiune hatchback cu 5 uşi va fi produsă ?ncep?nd cu luna august a acestui an.

Kia K2 va fi poziţionat ca o maşină premium de clasă mică şi este de aşteptat să fie foarte competitiv ?ntr-un segment care reprezintă 16% din totalul de maşini noi v?ndute ?n China.

Măsur?nd 4.370 mm lungime, 1.700 mm lăţime şi 1.469 mm ?nălţime, Kia K2 este mai mare şi mai scund dec?t generaţia precedentă Rio, oferind şi un ampatament generos de 2.570 mm - cea mai bună valoare ?n clasa sa. Dimensiunile sale extinse promit un spaţiu interior foarte bun şi o capacitate a portbagajului de 500 litri.

Kia K2 va fi disponibil clienţilor chinezi cu şase niveluri de echipare şi două motoare Gamma, 1.4 sau 1.6 litri pe benzină, cu transmisii manuale sau automate.
K2 reprezintă un pas ?n plus pe care Kia ?l face ?n strategia de a satisface mai bine cerinţele clienţilor din diferite pieţe la nivel mondial prin dezvoltarea de produse care să răspundă preferinţelor şi nevoilor unei pieţe anume.

După introducerea modelului cee?d şi MPV-ului de segment B Kia Venga, concepute special pentru clienţii europeni, noul K2 este un semnal clar al planurilor Kia de a deveni unul din leaderii de piaţă din China.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Mai 08, 2011 2:29 pm

Porsche Cayman S Black Edition

Următoare versiune după Cayman S este Cayman S Black Edition. ?ncep?nd cu iulie 2011, Porsche aduce pe piaţă un nou coupe cu motor central, ?ntr-o ediţie limitată la doar 500 unităţi, cu şi mai multă putere şi dotări speciale.

Porsche Cayman S Black Edition este propulsat de un motor ?n şase cilindri de 3,4 litri ce dezvoltă 330 CP (+10 CP faţă de versiunea de bază) la 7.400 rpm şi 370 Nm la 4.750 rpm.

Ca urmare a creşterii puterii, timpul de acceleraţie de la 0-100 km/h s-a ?mbunătăţit cu o zecime, la 5,1 secunde, ?n configuraţia cu transmisie manuală cu şase trepte şi la 5.0 secunde pentru versiunea cu transmisia opţională PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe). Cu ajutorul sistemul Launch Control, activat de pachetul Sport Chrono, noul Porsche Cayman S Black Edition accelerează de la 0-100 km/h ?n doar 4,8 secunde. Viteza maximă este de 279 km/h cu transmisie manuală şi 277 km/h ?n cazul cutiei PDK.

Cayman S Black Edition nu este doar mai sportiv ?n materie de dinamică ci şi vizual. Pe l?ngă alte detalii se remarcă roţile negre de 19 inch, mai late, cu pneuri de 235/35 ZR 19 pe faţă şi 265/35 ZR 19 pe spate.

Noul Porsche Cayman S Black Edition beneficiază şi de dotări standard suplimentare, precum farurile Bi-Xenon cu iluminare dinamică şi lumini de zi cu LED-uri, senzori de ploaie, scaune ?mbrăcate parţial ?n piele, climatizare automată, volan Design Sport, cruise control, etc.

Disponibil pe piaţă din luna iulie 2011, Cayman S Black Edition costă 67.807 Euro ?n Germania.
Sursa


Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Dum Mai 08, 2011 9:09 pm

2 schite ce contureaza noul EVO XI




Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mai 09, 2011 9:06 am

Hmm.. rau nu arata, dar parca totusi mai bine si-ar pastra forma de sedan..

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori