Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Vin Mar 25, 2011 8:33 am

andrei, din ce-am inteles e o farsa a BMW, deci nu prea o sa vada linia de producite

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Mar 25, 2011 5:29 pm

QUOTE (shadow2blade)din ce-am inteles e o farsa a BMW, deci nu prea o sa vada linia de producite

BMW M3 Pick-up - farsa de 1 Aprilie a nemţilor

Oficialii BMW au confirmat faptul că modelul M3 E92 pick-up surprins pe Nurburgring era doar o glumă elaborată de 1 Aprilie.

Recent, o echipă de ingineri BMW testa un prototip al lui M3 ?n versiune Pick-up pe circuitul Nurburgring. Apariţia unui asemenea model a şocat ?n primă fază presa şi fanii mărcii, dar a fost privită ca o ipoteză viabilă dat fiind apetitul producătorului din Munchen pentru nişe mai speciale. Ulterior, dezvoltarea unui asemenea model de serie a fost infirmată oficialii BMW, aceştia vorbind prin Dirk Arnold, şeful departamentului de comunicare de produs, care a specificat că BMW ar putea să nu producă niciodată un asemenea vehicul ?n segmentul respectiv. Aşadar, exemplarul din imagine este doar o glumă elaborată de 1 Aprilie.

?n schimb, c?nd a venit vorba de potenţiala introducere ?ntr-o competiţie din Australia dedicată modelelor pick-up echipate cu motoare V8, Dirk Arnold a declarat că exemplarul creat de ingineri este disponibil dacă există interesaţi, dar acesta nu a specificat care ar fi sprijinul din partea uzinei pentru un asemenea vehicul şi c?t de serioase ar fi intenţiile de debutare ?ntr-o asemenea competiţie.

Tot pe ?nt?i aprilie, cei de la BMW vor prezenta "conceptul" viitorului M5. Spunem "concept" deoarece este vorba de un model de pre-producţie, fiind şanse mari ca versiunea de serie a lui M5 să fie identică cu respectivul exponat. ?n ceea ce priveşte prezentarea, cei de la BMW vor aduce şi actuala generaţie a lui M3, alături de o serie de prototipuri bazate pe M3 care nu au ajuns niciodată ?n producţie. Printre acestea se află at?t pick-up-ul din imagini, c?t şi o versiune decapotabilă a lui M3, echipată cu un hardtop pliabil.
Sursa


Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Mar 25, 2011 5:30 pm

Glume nemtesti....ei le fac ei rad

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 29, 2011 8:00 pm

Rolls-Royce - a deschis cel mai mare showroom din lume ?n Abu Dhabi

Cel mai mare showroom Rolls-Royce din lume a fost deschis ?n zona Umm Al Nar din Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite. Noua locaţie a fost lansată de Torsten Muller-Otvos, CEO, Rolls-Royce Motor Cars.

Noul showroom de 900mp oferă spaţiu pentru afişarea a cinci maşini Rolls-Royce, un cafe-bar şi un living pentru clienţii ce-şi configurează maşinile, incluz?nd şi mostre de culoare şi de materiale. Showroom-ul este legat direct şi de service-ul dedicat limuzinelor Rolls-Royce.

?Deschiderea showroom-ului ?n Abu Dhabi face parte din strategia noastră de extindere ?n Golf, aşa cum am făcut ?n ultimele 18 luni. Aceste investiţii subliniază ?ncrederea noastră continuă ?n Orientul Mijlociu?, a declarat Torsten Muller-Otvos. ?Regiunea Orientului Mijlociu continuă să fie o zonă importantă ?n creşterea globală a Rolls-Royce Motor Cars. Anul trecut, regiunea a contribuit cu peste 15% ?n v?nzările noastre globale. Abu Dhabi nu face excepţie şi continuă să demonstreze o creştere remarcabilă de la an la an?.

Ceremonia de deschidere a celui mai mare showroom Rolls-Royce din lume a fost marcată şi de dezvăluirea unui vehicul special: ?Spirit of Ecstasy Centenary Collection Phantom Drophead Coup??. Modelul face parte dintr-o colecţie de 100 modele Roll-Royce, fiind construit pentru a marca Centenarul companiei, 100 de ani de c?nd cea mai recunoscută figurină din lume a fost montată pe capota unei maşini Rolls-Royce.

Rolls-Royce are acum 82 de dealeri ?n ?ntreaga lume, dintre care 8 se află ?n Orientul Mijlociu.
Sursa


Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Apr 08, 2011 12:41 am

O poza cu noul Subaru Impreza 2012



Incepe sa arate din ce in ce mai mult cu o koreana din anii '90

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 08, 2011 8:54 pm

Cat de mult seamana din lateral cu Kia Cerato.. (no offence)

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 10, 2011 3:07 pm

Bugatti 16C Galibier - vine ?n 2013

Bugatti 16C Galibier va fi prezentat publicului ?n 2013, urm?nd ca producţia acestuia să ?nceapă imediat ce uzina de la Molsheim va fi reutiliată.

Bugatti a primit undă verde din partea şefilor Volkswagen ?n ceea ce priveşte producţia lui 16C Galibier urm?nd ca acesta să fie lansat ?n 2013. Coupe-ul cu patru uşi al producătorului din Molsheim va dispune de un propulsor W16 de 8.0 litri care va oferi 800 de cai putere şi va putea rula at?t cu benzină, c?t şi cu carburant bio.

Producţia acestuia va debuta după ce fabrica din Molsheim va fi reutilată, iar preţul vehiculat pentru un astfel de exemplar este de 1 milion de euro. Această decizie a directorilor Volkswagen vine ?n urma presiunilor făcute de Wolfgang Duerheimer, noul CEO Bugatti.

?n momentul ?n care va fi produs, 16C Galibier va fi cel mai rapid model cu patru uşi din lume. Un element diferit faţă de Veyron va fi utilizarea transmisiei automate cu opt trepte şi a unui convertor de cuplu ?n defavoarea transmisiei DSG de pe actualul supercar.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 10, 2011 3:14 pm

Ferrari Four - comandat de patru rom?ni

Forza Rossa a v?ndut două modele de competiţie Ferrari 458 Challenge şi a primit patru comenzi pentru Ferrari Four, maşini care costă peste 200.000 de euro, au declarat reprezentanţii importatorului mărcii italiene.

Ferrari Four (FF), lansat la Salonul Auto de la Geneva, ?n luna martie, este primul model de serie cu tracţiune integrală şi patru locuri produs de constructorul italian. Automobilul, care atinge o viteză maximă de 335 km/h, costă 220.000 de euro.

Conform reprezentaţilor importatorului, patru rom?ni şi-au comandat deja noul Ferrari Four, adică ?ntreaga cotă alocată Rom?niei pentru acest an a fost epuizată. Primul model Ferrari Four va sosi ?n Rom?nia ?n luna iunie.

Forza Rossa a livrat şi două Ferrari 458 Challenge, modele destinate exclusiv rulării pe circuite de curse. Proprietarii acestor modele vor beneficia de programe de competiţii pe circuitele din ţările vecine care dispun de piste, operaţiuni organizate de importator. Bolidul de curse, lansat ?n luna februarie, costă 210.000 de euro, iar Rom?niei i-au fost alocate trei unităţi.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 10, 2011 3:20 pm

Lexus CT200h - costă 29.960 de euro ?n Rom?nia

Lexus CT200h a debutat pe piaţa din Rom?nia. Modelul are un preţ special de lansare, de 28.500 de euro cu TVA inclus, reducere de aproape 1.500 de euro faţă de preţul de listă al celei mai ieftine versiuni din gamă.

Lexus a lansat ?n Rom?nia prima sa compactă şi, totodată, prima compactă hibrid integral de clasă premium. Modelul este creat special pentru profilul clienţilor din Europa şi doreşte să răspundă exigenţelor unui client t?năr, modern, dar atent cu mediul ?nconjurător. Preţul de listă al versiunii de bază este de 29.960 de euro cu TVA inclus, dar aceasta este oferită la un preţ special de lansare de 28.500 de euro cu TVA inclus. Următorul nivel de echipare, Business, porneşte de la 32.960 de euro cu TVA inclus, sau 28.500 de euro la preţul special de lansare.

Al treilea nivel de echipare din gama Lexus CT200h se numeşte Executive şi are un preţ de listă de 34.900 de euro cu TVA inclus, ?n timp ce preţul de lansare este de 32.900 de euro. Versiunea de top, intitulată Luxury, costă 42.100 de euro, dar primii clienţi o pot cumpăra cu 39.600 de euro cu TVA inclus. Acesta din urmă vine cu un nivel de dotări standard tipic modelelor Lexus cu un preţ de pornire mult mai mare şi doreşte să fie o propunere interesantă pentru cei care nu vor să renunţe la lux, dar ţin şi la mediul ?nconjurător şi nu au nevoie de o maşină mai mare dec?t o compactă.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 10, 2011 3:26 pm

Audi Quattro - producţia de serie ?n 2013

Audi plănuieşte lansarea ?n versiune de serie foarte limitată a conceptului Quattro, expus anul trecut la Salonul de la Paris. Modelul de serie va c?ntări cu 225 de kilograme mai puţin dec?t Audi R8.

Un prototip unic, bazat pe actualul Audi S5 va fi prezentat consiliului de conducere pentru a obţine undă verde. Prototipul creat de inginerii din Ingolstadt şi surprins recent de fotografii spion foloseşte o structură completă din aluminiu, cu panouri din acelaşi material şi capotă din fibră de carbon. Mulţumită folosirii acestor componente uşoare, conceptul Quattro pre-producţie c?ntăreşte cu 300 de kilograme mai puţin dec?t actualul RS5, deşi foloseşte acelaşi tren de rulare şi propulsie.

Inginerii germani nu se vor mulţumi ?nsă doar cu at?t, versiunea finală de serie urm?nd să fie supusă unui proces de reducere a masei mult mai intens, care va include: o reducere cu 150 mm a ampatamentului, un interior ?n care se vor folosi materiale uşoare şi scaune din materiale compozite.

Surse neoficiale susţin că viitorul Quattro de serie este ca şi aprobat, producţia sa limitată urm?nd să fie demarată cel mai t?rziu ?n 2013. ?n versiunea finală, coupe-ul Quattro va avea tracţiune integrală şi va c?ntări 1300 de kilograme, adică cu 225 de kilograme mai puţin dec?t supercarul Audi R8.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori