Nissan Juke

Discutii despre alte modele de automobile
Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Mar Noi 16, 2010 8:26 pm

Astazi am fost la dealerul Nissan din Galati cu un amic interesat de Juke. Recunosc ca am plecat putin cam sceptic deoarece nu ma asteptam la o impresie pozitiva din partea masinii avand in vedere design-ul foarte controversat dar si marca, care nu imi trezeste cine stie ce admiratie sau incredere avand in vedere parteneriatul cu Renault.
La prima vedere a masinii am ramas placut impresionat de faptul ca nu e asa de ugly cum pare din poze. In realitate arata mult mai bine. Poti chiar sa il compari cu un hatch putin inaltat. Garda la sol chiar daca are o valoare destul de mare (18 cm) nu este atat de evidenta tot datorita design-ului care o face sa para foarte dinamica.
La interior, pot spune ca am fost din nou surprins de spatiu. Este mai mare ca intr-un hatch comparativ chiar cu Lancer-ul meu, poate o idee mai mic in spate. Latimea interiorului este OK, iar eu care am 186 cm si 100kg chiar mi-am gasit o pozitie foarte buna la condus, iar cel care ar fi stat in spatele meu cred ca ar fi putut calatori 300km fara dureri de picioare. Portbagajul e micut, cred ca pana in 300 litri, nu este adanc din cauza unei cutii multifunctionale care se afla sub podeaua portbagajului, care la nevoie ar putea fi inlaturata.
Ne urcam la volanul masinii de drive, un Juke de 1.6 117CP cutie manuala in 5 trepte, 4x2, cu toate ca as fi preferat motorul turbo de 190 CP. In mers masina se simte ca un hatch din nou, pozitia de condus e joasa si nu te simti cocotat ca intr-un SUV. Motorul mi s-a parut mai anemic decat 1.5-ul meu de pe Lancer dar cred ca cel turbo se va descurca admirabil cu masinutza asta. Toate comenzile sunt la indemana, materialele sunt mai bune ca la Lancer, scaunele sunt profilate foarte bine, iar cutia are rapoartele surprinzator de scurte. Asputea spune ca rapoartele sunt asemanatoare cu ale lui 350Z, masina care am condus-o in urma cu vreo 2 ani si ceva.
Traseul de drive a inclus si portiuni denivelate unde suspensia si-a facut treaba foarte bine, aici ma refer la denivelari scurte (piatra cubica). PE curbe masina sta surprinzator de bine avand in vedere garda la sol si faptul ca era 4x2. La un viraj de aproximativ 120 grade apordat in treapta 4 cu 110 la ora nu a crasnit deloc.
Per total mi-a placut destul de mult masina si cred ca va avea vanzari bune avand in vedere segmentul de piata caruia se adreseaza.
Din partea mea aceasta masina a adunat destule bile albe si avand in vedere ca la anul intentionez achizitionarea unei alte masini o sa cantareasca destul in optiunile mele.
Voi merge sa fac drive si cu motorul turbo de 190 CP si revin cu impresii.
Pana atunci astept un feedback de la voi cu pareri de la cei care au facut drive-test cu acest model dar si de la ceilalti.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 16, 2010 8:37 pm

Nu am apucat decat sa-l studiez static si pot sa confirm ca arata nitel mai bine decat in poze, dar sa nu exageram. Porecla de Joke/Puke i se potriveste destul de bine, mai ales daca ne referim la partea frontala. Am fost placut impresionat, fiindca nu ma asteptam sa fie cat de cat digerabil exteriorul. My 2 cents, strict dpdv al designului.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 16, 2010 8:46 pm

QUOTE ...iar cel care ar fi stat in spatele meu cred ca ar fi putut calatori 300km fara dureri de picioare.

Nu am apucat sa studiez modelul, insa in ultima editie a emisiunii promotor george vintila
a testat masina si printre deficiente vorbea si de spatiul extrem de mic pe bancheta din spate.
la 1.85m cat are el atingea cu capul de tavan. o persoana mai inalta de-atat ar avea probl cu genunchii stransi si capul indoit...
PS: si spre deosebire de alte dati, cand o mai i-a pe aratura, de data asta chiar vorbea la obiect, cu dovezi..

In afara de acest aspect mi-a atras atentia designul controversat si motorizarea de 190CP testata in cadrul emisiunii..

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Mar Noi 16, 2010 10:06 pm

Am vazut si eu emisiunea. Vintila are 1.75 si atingea tavanul cu capul. A zis ca unul de 1.85 ar avea probleme. Dar... M-am urcat in dreapta spate cu scaunul din dreapta fata reglat cam pentru sotia mea si eu la 1.85 si 100Kg m-am simtit OK. Nu ca in Lancer, dar era OK. Cred ca 4 persoane, 2 barbati in fata si 2 femei in spate ar calatori decent pe distante relativ scurte spre medii.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 16, 2010 10:28 pm

Pana la urma, Juke e o masina de clasa mica, bazata pe Micra. Cel mai mare minus al masinii este pretul foarte mare raportat la concurentii din clasa superioara, precum ''our beloved'' ASX, de exemplu, mai scump doar cu vreo 1100 euro in varianta de baza. Un alt minus dpmdv e suspensia spate semirigida, doar versiunea turbo beneficiind de tractiune integrala si multilink pe spate.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Iun 16, 2011 1:07 pm

Mai parerea mea este ca e urata si scurt! Le-am vazut de aproape si nu m-au surprins placut.
Eu nu inteleg pe astia de la Nissan cum o "ard" ei in extreme, ba scot o masina cum a fost Skyline sau cum este GTR si pe de alta parte vine cu ciudatenii de genul.
Nici 370Z nu e rea sau urata, dar... in rest, sa ne fie cu iertare!

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori