SAAB
O marca mai rara pe la noi, dar care pe mine incepe sa ma "prinda".
Niste filmulete...
http://www.youtube.com/watch?v=OZCvQhY4Kdk
http://www.youtube.com/watch?v=o4oWt9dF ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=yfMHePqJO4M
un diesel sport :
http://www.saab-romania.ro/modele/fc_ex ... asp?ID=133
Nu va zic cum se aude si cum merge...
Insa ce am citit despre masinile SAAB...toata admiratia....
Ce-i drept preturile la SAAB sunt superbe si selecteaza clientela...
Niste filmulete...
http://www.youtube.com/watch?v=OZCvQhY4Kdk
http://www.youtube.com/watch?v=o4oWt9dF ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=yfMHePqJO4M
un diesel sport :
http://www.saab-romania.ro/modele/fc_ex ... asp?ID=133
Nu va zic cum se aude si cum merge...
Insa ce am citit despre masinile SAAB...toata admiratia....
Ce-i drept preturile la SAAB sunt superbe si selecteaza clientela...
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
Cristi, ceva ma face sa cred ca ne vom intalni si pe vreun forum saab la un moment dat.... :-D
Sunt foarte-foarte incantat de un 9-3 Sport Combi (ma sti, nu-mi plac sedanurile...) si am avut deja niste discutii pe mail si in showroom cu cei de la Augusta Motors.
Ma intereseaza o versiune Linear motor 2.0 LPT ( adica un turbo benzina la 150 cai; tunabil pana la 195, zice importatorul!
Cat despre preturi, sunt foarte-foarte negociabile!!! Atat iti spun. N-ar fi corect fata de cel cu care eu am vorbit sa-ti dau toate detaliile, dar nu ezita sa deschizi discutia cu dealerul...
Sunt foarte-foarte incantat de un 9-3 Sport Combi (ma sti, nu-mi plac sedanurile...) si am avut deja niste discutii pe mail si in showroom cu cei de la Augusta Motors.
Ma intereseaza o versiune Linear motor 2.0 LPT ( adica un turbo benzina la 150 cai; tunabil pana la 195, zice importatorul!
Cat despre preturi, sunt foarte-foarte negociabile!!! Atat iti spun. N-ar fi corect fata de cel cu care eu am vorbit sa-ti dau toate detaliile, dar nu ezita sa deschizi discutia cu dealerul...
Eu personal eram fan inrait Saab pana acum cativa ani. In continuare imi plac la nebunie masinile lor ca design, in special interiorul.
Din pacate insa, se pare ca globalizarea asta face in continuare victime. Am tras concluzia din diverse reviste si surse de informare din lumea auto ca a cam inceput sa se vada ADN-ul de Opel pe care il au sub tabla si 9-3 si 9-5. Fiind sub umbrela lui GM, ambele modele, daca nu ma insel, 9-3 cel putin au la baza platforma de Vectra imbracata in niste haine foarte frumoase cu pretentii de avion de vanatoare.
Nu stiu daca asta e neaparat un lucru rau, insa faptul ca nu mai e un produs 100% Saab si 100% suedez ii mai stirbeste putin din farmecul de alta data.
P.S. Nu dati cu pietre. Eu cam am o obsesie legata de originalitatea unei masini, cel putin dpdv tehnic :-D
Din pacate insa, se pare ca globalizarea asta face in continuare victime. Am tras concluzia din diverse reviste si surse de informare din lumea auto ca a cam inceput sa se vada ADN-ul de Opel pe care il au sub tabla si 9-3 si 9-5. Fiind sub umbrela lui GM, ambele modele, daca nu ma insel, 9-3 cel putin au la baza platforma de Vectra imbracata in niste haine foarte frumoase cu pretentii de avion de vanatoare.
Nu stiu daca asta e neaparat un lucru rau, insa faptul ca nu mai e un produs 100% Saab si 100% suedez ii mai stirbeste putin din farmecul de alta data.
P.S. Nu dati cu pietre. Eu cam am o obsesie legata de originalitatea unei masini, cel putin dpdv tehnic :-D
QUOTE (andrei6510)Cristi, ceva ma face sa cred ca ne vom intalni si pe vreun forum saab la un moment dat.... :-D ...
Salut andrei,
s-ar putea sa ai dreptate cu ce ai spus mai sus.
Cum ai ghicit ?
Probabil ca pe de o parte ai intuit perfect ce imi doresc de la o masina si pe de alta parte ai aflat ce poate sa ofere un saab la ora actuala. :-D
Saab intruneste in continuare atat de multe calitati incat in ciuda amestecului GM, ramane in continuare o masina speciala, exclusivista din mai multe puncte de vedere si asta e bine pe de o parte.
Sigur ca exclusivitatea asta i-a costat destul de mult, si astfel in 2002 au ajuns pe mana concernului GM care reprezinta doar o solutie financiara pentru ei.
Anul acesta vor scoate 9-1, in 2009 va apare 9-4 si se zvoneste ca vor deveni independenti din nou...
OK...concret, sa dovedeasca cineva ca SAAB nu mai e ce a fost.
Ce a fost si numai e ?
Chiar sunt curios si ma intereseaza aceste detalii pentru ca ma intereseaza aceasta masina.
GM e un concern si e normal sa se implice pe partea de productie, modele, platforme sa aiba profituri cat mai mari, dar SAAB este o firma separata, in interiorul SAAB masinile se fac in acelasi fel.
SAAB 9-5 asa cum il vedeti si azi in 2008, este acelasi model din 1998...incredibil dar implicarea GM nu l-a atins si are 10 ani.
Ei nu au mai facut modele noi 100%, nu au atras genul de clienti cel mai des intalnit...care au orgasm cand le sunt admirate "patrupedele" in trafic, isi schimba masinile in functie de look, face-lift din 2 ani in 2 ani sau mai devreme...
Bineinteles ca au adus modelele la zi cu tehnologia dar bodyul a ramas acelasi si lookul un pic schimbat, asta in materie de 9-5.
9-3 a fost reinoit in 2002 si s-a cumparat ceva mai bine decat 9-5, dar nimic extraordinar.
Cand a fost reinnoit s-a folosit platforma GM "Epsilon" folosita si la Opel...platforma care se refera la detaliile tehnice de baza...sasiul si proportiile masinii, distributia greutatii. De motor, de transmisie, de toate celelalte nu s-a atins nimeni piesele sunt aceleasi, caroseria e aceeasi, are aceeasi compozitie, samd.
Asa ca in 2002 Saab a fost cumparat de GM si au zis. baieti, voi faceti treaba in continuare, (drept urmare au facut, si au scos AeroX, 9-2x, 9-4x si mai nou 9-1)
Moroarele SAAB BENZINA sunt ale lor.
Cutia de viteze este facuta de japonezi...
Platforma SAAB 9-3 este GM epsilon.
Dar cel mai important, SAAB a ramas tot SAAB... :-D
Nu stiu ce a fost SAAB odata, dar din ce am vazut pana acum, masina asta ofera suficient de mult din toate punctele de vedere.
Saab ofera sportivitate dar fara a face compromisuri si economii vis-a-vis de alte aspecte, nu este o masina de pista, nu concureaza cu Evo dar poate oferi suficiente senzatii atunci cand se doreste.
Sta bine, atat motoare diesel cat si benzina.
Motoarele diesel mi s-au parut chiar OK, 180 CP biturbo, 150CP...deci...
Sa nu mai zic cum se aud...
Benzinarele chiar intregesc afirmatia "Born from Jets"
Pentru curiosi.
http://www.saabhistory.com/2007/02/16/t ... -by-model/
http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/history/index.shtml
Andrei, am inteles ideea cu pretul, multumesc pentru informatie!
legacyb4, eu nu sunt fan SAAB, sau nu numai SAAB...oricum nu inrait, insa la fel ca si tine si ca alti cativa, foarte putini colegi de forum, nu apreciez masina neaparat in ordinea frumusete, dotari, pret si ce o mai fi pe acolo...
Intr-adevar, globalizarea asta transforma marci de prestigiu in modele banale ale unui concern sau altuia....incep sa isi piarda indentitatea, iar atributele care le-au promovat nu mai sunt decat la suprafata, la exterior...adica doar imaginea, senzatia ca este aceeasi masina cu cea de alta data.
Si eu m-am dezumflat cand am citit de GM ,samd...din pacate putine marci au mai ramas "virgine".
Ok, recunosc...si eu am aceeasi obsesie ca si tine, ma refer la originalitatea unei masini, cel putin din punct de vedere tehnic.
Se pare ca totusi motoarele pe benzina sunt in continuare SAAB 100% si asta se vede la modelele actuale.
O sa ma lamuresc mai bine ce e cu masina asta si nu numai...lista mea e lunga.
O sa pun impresii de la drive-test...
Masina e super, ramane de vazut daca chiar isi merita banii...
Numai bine!
Salut andrei,
s-ar putea sa ai dreptate cu ce ai spus mai sus.
Cum ai ghicit ?
Probabil ca pe de o parte ai intuit perfect ce imi doresc de la o masina si pe de alta parte ai aflat ce poate sa ofere un saab la ora actuala. :-D
Saab intruneste in continuare atat de multe calitati incat in ciuda amestecului GM, ramane in continuare o masina speciala, exclusivista din mai multe puncte de vedere si asta e bine pe de o parte.
Sigur ca exclusivitatea asta i-a costat destul de mult, si astfel in 2002 au ajuns pe mana concernului GM care reprezinta doar o solutie financiara pentru ei.
Anul acesta vor scoate 9-1, in 2009 va apare 9-4 si se zvoneste ca vor deveni independenti din nou...
OK...concret, sa dovedeasca cineva ca SAAB nu mai e ce a fost.
Ce a fost si numai e ?
Chiar sunt curios si ma intereseaza aceste detalii pentru ca ma intereseaza aceasta masina.
GM e un concern si e normal sa se implice pe partea de productie, modele, platforme sa aiba profituri cat mai mari, dar SAAB este o firma separata, in interiorul SAAB masinile se fac in acelasi fel.
SAAB 9-5 asa cum il vedeti si azi in 2008, este acelasi model din 1998...incredibil dar implicarea GM nu l-a atins si are 10 ani.
Ei nu au mai facut modele noi 100%, nu au atras genul de clienti cel mai des intalnit...care au orgasm cand le sunt admirate "patrupedele" in trafic, isi schimba masinile in functie de look, face-lift din 2 ani in 2 ani sau mai devreme...
Bineinteles ca au adus modelele la zi cu tehnologia dar bodyul a ramas acelasi si lookul un pic schimbat, asta in materie de 9-5.
9-3 a fost reinoit in 2002 si s-a cumparat ceva mai bine decat 9-5, dar nimic extraordinar.
Cand a fost reinnoit s-a folosit platforma GM "Epsilon" folosita si la Opel...platforma care se refera la detaliile tehnice de baza...sasiul si proportiile masinii, distributia greutatii. De motor, de transmisie, de toate celelalte nu s-a atins nimeni piesele sunt aceleasi, caroseria e aceeasi, are aceeasi compozitie, samd.
Asa ca in 2002 Saab a fost cumparat de GM si au zis. baieti, voi faceti treaba in continuare, (drept urmare au facut, si au scos AeroX, 9-2x, 9-4x si mai nou 9-1)
Moroarele SAAB BENZINA sunt ale lor.
Cutia de viteze este facuta de japonezi...
Platforma SAAB 9-3 este GM epsilon.
Dar cel mai important, SAAB a ramas tot SAAB... :-D
Nu stiu ce a fost SAAB odata, dar din ce am vazut pana acum, masina asta ofera suficient de mult din toate punctele de vedere.
Saab ofera sportivitate dar fara a face compromisuri si economii vis-a-vis de alte aspecte, nu este o masina de pista, nu concureaza cu Evo dar poate oferi suficiente senzatii atunci cand se doreste.
Sta bine, atat motoare diesel cat si benzina.
Motoarele diesel mi s-au parut chiar OK, 180 CP biturbo, 150CP...deci...
Sa nu mai zic cum se aud...
Benzinarele chiar intregesc afirmatia "Born from Jets"
Pentru curiosi.
http://www.saabhistory.com/2007/02/16/t ... -by-model/
http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/history/index.shtml
Andrei, am inteles ideea cu pretul, multumesc pentru informatie!
legacyb4, eu nu sunt fan SAAB, sau nu numai SAAB...oricum nu inrait, insa la fel ca si tine si ca alti cativa, foarte putini colegi de forum, nu apreciez masina neaparat in ordinea frumusete, dotari, pret si ce o mai fi pe acolo...
Intr-adevar, globalizarea asta transforma marci de prestigiu in modele banale ale unui concern sau altuia....incep sa isi piarda indentitatea, iar atributele care le-au promovat nu mai sunt decat la suprafata, la exterior...adica doar imaginea, senzatia ca este aceeasi masina cu cea de alta data.
Si eu m-am dezumflat cand am citit de GM ,samd...din pacate putine marci au mai ramas "virgine".
Ok, recunosc...si eu am aceeasi obsesie ca si tine, ma refer la originalitatea unei masini, cel putin din punct de vedere tehnic.
Se pare ca totusi motoarele pe benzina sunt in continuare SAAB 100% si asta se vede la modelele actuale.
O sa ma lamuresc mai bine ce e cu masina asta si nu numai...lista mea e lunga.
O sa pun impresii de la drive-test...
Masina e super, ramane de vazut daca chiar isi merita banii...
Numai bine!
Cu mare placere Johnelu!
Sunt mai multe modele pe care vreau sa le testez...de la Saab, Subaru, Mazda, Mitsubishi (doar 1.8 si ralliart), Honda si ar mai fi...
Insa vreau sa le testez succesiv pentru a putea face comparatii cat mai obiective ca doar pentru mine le fac...
Si pentru a testa aceste modele unul dupa altul va trebui sa am timp.
Ziua s-a mai marit si se va mai mari, astept sa vad ce se intampla si cu ralliartul, vine, nu vine...
Bafta!
Sunt mai multe modele pe care vreau sa le testez...de la Saab, Subaru, Mazda, Mitsubishi (doar 1.8 si ralliart), Honda si ar mai fi...
Insa vreau sa le testez succesiv pentru a putea face comparatii cat mai obiective ca doar pentru mine le fac...
Si pentru a testa aceste modele unul dupa altul va trebui sa am timp.
Ziua s-a mai marit si se va mai mari, astept sa vad ce se intampla si cu ralliartul, vine, nu vine...
Bafta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori